Afisaj Central Cd Player Rockfordfosgate
Salut
A aparut cel de al 2lea Mitsu in familie, de data asta un Outlander (2007, 2.0D, rosu).
Pe drumul spre casa am observat ca afisajul central se vede foarte prost pe lumina zilei, degeaba setez iluminarea la maxim. In acelasi timp, afisajul dintre turometru si vitezometru se vede chiar prea intens.
Se poate face ceva in acest sens? Am gasit deja modalitatea de a demonta fata cdplayerului, insa nu vreau sa-l desfac daca nu exista rezolvare.
Probabil voi mai reveni cu intrebari pe masura ce vom incepe sa lucram impreuna :-)
A aparut cel de al 2lea Mitsu in familie, de data asta un Outlander (2007, 2.0D, rosu).
Pe drumul spre casa am observat ca afisajul central se vede foarte prost pe lumina zilei, degeaba setez iluminarea la maxim. In acelasi timp, afisajul dintre turometru si vitezometru se vede chiar prea intens.
Se poate face ceva in acest sens? Am gasit deja modalitatea de a demonta fata cdplayerului, insa nu vreau sa-l desfac daca nu exista rezolvare.
Probabil voi mai reveni cu intrebari pe masura ce vom incepe sa lucram impreuna :-)
QUOTE (dieselbee @ May 31 2016, 04:57 PM) salut
intre timp am aflat si eu raspunsul, frunzarind topicurile de pe forum.
Norma ca aveam farurile aprinse, ca doar nu colectionez puncte sa devin buburuza :-)
Am sa incerc si fara, daca nu merge, trecem la planul B
Salut,
La chestia asta ma tot gandesc si eu. Cel mai probabil se poate gasi un fir ce intra in CD care e semnalul pentru reducerea luminozitatii, fir care se poate intrerupe si astfel ramane afisajul aprins la nivel maxim. Pe de alta parte, daca te uiti noaptea , afisajul de la CD este exact la acelasi nivel de lumina cu restul butoanelor si se strica "armonia" pe timpul noptii.
O solutie pe care o vad este integrarea pe acest fir a unui releu comandat de senzorul de lumina pentru modul Auto de la faruri, asa se rezolva 100% problema: pe zi cu farurile aprinse ai afisajul iluminat la maxim iar pe noapte nivelul luminii scade. E nevoie insa de un electronist mai priceput decat mine
Daca reusesc ceva , va spun.
intre timp am aflat si eu raspunsul, frunzarind topicurile de pe forum.
Norma ca aveam farurile aprinse, ca doar nu colectionez puncte sa devin buburuza :-)
Am sa incerc si fara, daca nu merge, trecem la planul B
Salut,
La chestia asta ma tot gandesc si eu. Cel mai probabil se poate gasi un fir ce intra in CD care e semnalul pentru reducerea luminozitatii, fir care se poate intrerupe si astfel ramane afisajul aprins la nivel maxim. Pe de alta parte, daca te uiti noaptea , afisajul de la CD este exact la acelasi nivel de lumina cu restul butoanelor si se strica "armonia" pe timpul noptii.
O solutie pe care o vad este integrarea pe acest fir a unui releu comandat de senzorul de lumina pentru modul Auto de la faruri, asa se rezolva 100% problema: pe zi cu farurile aprinse ai afisajul iluminat la maxim iar pe noapte nivelul luminii scade. E nevoie insa de un electronist mai priceput decat mine
Daca reusesc ceva , va spun.
intre timp am verificat.
treaba cu modul auto functioneaza, adica nu scade intensitatea luminii. aceasta se modifica doar daca dau mai departe spre pozitiie/faza scurta.
o posibila solutie ar fi montarea unei "umbrele" pe senzorul de lumina din bord si lasat comutatorul de faruri pe auto to timpul (ca si cum ar fi noapte).
Astfel nici luminile nu le uita omul (:-) ) si nici afisajul nu se intuneca.
treaba cu modul auto functioneaza, adica nu scade intensitatea luminii. aceasta se modifica doar daca dau mai departe spre pozitiie/faza scurta.
o posibila solutie ar fi montarea unei "umbrele" pe senzorul de lumina din bord si lasat comutatorul de faruri pe auto to timpul (ca si cum ar fi noapte).
Astfel nici luminile nu le uita omul (:-) ) si nici afisajul nu se intuneca.
QUOTE (dieselbee @ Jun 7 2016, 09:50 AM) intre timp am verificat.
treaba cu modul auto functioneaza, adica nu scade intensitatea luminii. aceasta se modifica doar daca dau mai departe spre pozitiie/faza scurta.
o posibila solutie ar fi montarea unei "umbrele" pe senzorul de lumina din bord si lasat comutatorul de faruri pe auto to timpul (ca si cum ar fi noapte).
Astfel nici luminile nu le uita omul (:-) ) si nici afisajul nu se intuneca.
Asta da, m-am gandit si eu la varianta asta pentru a nu mai uita farurile stinse dar inca nu am facut-o , poate ma obisnuiesc sa le aprind asa cum m-am obisnuit si sa pornesc fara sa scot cheile din buzunar
Altfel, pe pe modul auto la mine scade intensitatea la display imediat ce se aprind farurile deci daca ii punem palariuta la senzor tot scade intensitatea la display. Iar daca e pe auto si e lumina afara nu scade intensitatea dar nici nu se aprinde nimic...nici faruri nici pozitii deci suntem pasibili de a fi buburuze cum bine spuneai )
La tine nu e la fel ?
treaba cu modul auto functioneaza, adica nu scade intensitatea luminii. aceasta se modifica doar daca dau mai departe spre pozitiie/faza scurta.
o posibila solutie ar fi montarea unei "umbrele" pe senzorul de lumina din bord si lasat comutatorul de faruri pe auto to timpul (ca si cum ar fi noapte).
Astfel nici luminile nu le uita omul (:-) ) si nici afisajul nu se intuneca.
Asta da, m-am gandit si eu la varianta asta pentru a nu mai uita farurile stinse dar inca nu am facut-o , poate ma obisnuiesc sa le aprind asa cum m-am obisnuit si sa pornesc fara sa scot cheile din buzunar
Altfel, pe pe modul auto la mine scade intensitatea la display imediat ce se aprind farurile deci daca ii punem palariuta la senzor tot scade intensitatea la display. Iar daca e pe auto si e lumina afara nu scade intensitatea dar nici nu se aprinde nimic...nici faruri nici pozitii deci suntem pasibili de a fi buburuze cum bine spuneai )
La tine nu e la fel ?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori