Sfat Achiziție Lancer 2016 , 1.6 , Invite

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Sâm Noi 11, 2017 9:30 am



Used Mitsubishi Lancer review: 2007-2018

https://www.carsguide.com.au/car-review ... ncer-60345




Avatar utilizator
AdiMits
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 11, 2018 11:21 pm

Mesaj de AdiMits » Joi Ian 11, 2018 11:40 pm

Astazi am vazut un Lancer 2009 de 1,5benzina si 50,000km, negociat la 6200E. Masina mi se pare o idee mai sportiva decat fostul Golf 5 de 1,4 90cp. In afara de revizii la reprezentanta, a avut un accident facut la M Car Distribution (bara fata, grila, traversa intre lonjeroane, absorbant, capota, aripa dreapta) acum 5 ani. Arata bine la varsta ei, insa parca mi-ar face cu ochiul o Mazda 3 de 1,6benzina, 99K km si mai ieftina la doar 5400E. Banii nu sunt insa un criteriu neaparat ci doar element de comparatie!
Parca feelingul cutiei de Lancer e mai placut, dar acceleratia este mai usoara ca la MZD. Ma intreb ce decizie sa iau. La interior elementele sunt mai de calitate la MZD, dar Mitsu arata impecabil in&out si m-am reindragostit dupa aproape 10ani de la lansarea pe piata de cum arata!
Totusi parca mintea zice sa iau treiarul pentru motorul o idee mai sportiv... Help!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Ian 12, 2018 11:29 am


Avatar utilizator
AdiMits
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 11, 2018 11:21 pm

Mesaj de AdiMits » Vin Ian 12, 2018 1:40 pm

QUOTE (Alex44 @ Jan 12 2018, 11:29 AM) Lancerul este superior

http://www.1001moteurs.com/performance/ ... ancer.html

Mie personal mi s-a parut mai sportiv treiarul, insa voi merge pe Mitsu pt achizitie deoarece la varsta ei arata excelent si se incadreaza foarte bine in buget! Luni dupa ce intru in posesia ei, o sa mai postez inca o parere si poze

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Ian 12, 2018 3:06 pm

Defineste sportiv, poate avem concepte diferite.

Pe hartie masinile sunt foarte apropiate, inclusiv curbele de putere/cuplu se suprapun cu diferente foarte mici.

Poate era mai zgomotoasa mazda si ti s-a parut? Ce roti avea mitsu si ce roti avea mazda?

Motorul de pe mitsubishi se tureaza si ii place, intre 4-6000 da tot ce are, dar si peste 6000 accelereaza, pe mine ma mai suprinde limitarea cateodata intr-a 2-a (6800rpm). Dar in acelasi timp poti si merge cu a 5-a prin oras la 1700 ture.

Mivecul intra pe la 3400rpm, sub turatia asta supapele se deschid mai putin (si ca amploare si ca duratie) pt a favoriza consumul/emisiile.

Sunt sigur ca si mazda e foarte ok oricum.

Avatar utilizator
AdiMits
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 11, 2018 11:21 pm

Mesaj de AdiMits » Vin Ian 12, 2018 3:20 pm

QUOTE (Alex44 @ Jan 12 2018, 03:06 PM) Defineste sportiv, poate avem concepte diferite.

Pe hartie masinile sunt foarte apropiate, inclusiv curbele de putere/cuplu se suprapun cu diferente foarte mici.

Poate era mai zgomotoasa mazda si ti s-a parut? Ce roti avea mitsu si ce roti avea mazda?

Motorul de pe mitsubishi se tureaza si ii place, intre 4-6000 da tot ce are, dar si peste 6000 accelereaza, pe mine ma mai suprinde limitarea cateodata intr-a 2-a (6800rpm). Dar in acelasi timp poti si merge cu a 5-a prin oras la 1700 ture.

Mivecul intra pe la 3400rpm, sub turatia asta supapele se deschid mai putin (si ca amploare si ca duratie) pt a favoriza consumul/emisiile.

Sunt sigur ca si mazda e foarte ok oricum.

Stiu doar ca ambele pe 16, dar Mazda inca le avea pe cele de vara!
Era intr-adevar ceva mai zgomotoasa si chiar proprietarul mi-a zis de cateva ori sa nu ma arunc spre 4000. Poate intr-adevar, Lancerul nu l-am calcat asa tare si des.
Oricum dupa achizitie pot sa ma pronunt mai clar asupra motorului. La stabilitate mi s-a parut ok, dar maxim o data i-am dat 90km/h in curba.

Avatar utilizator
AdiMits
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 11, 2018 11:21 pm

Mesaj de AdiMits » Mie Ian 17, 2018 7:12 pm

Gata, de 3 zile ma bucur de ea!
Daca schimb inainte de 2500 rpm se considera prea devreme? Observ ca motorasul de 1,5 se aude oricum frumos dupa acea valoarea, dar ma gandesc ca acum iarna nu prea as avea motive sa o turez mai tare in trafic. Consumul mi-a ajuns 10-11, iar dupa ce am amestecat 95-ul din rezervor cu un Petrom 99, a ajuns la 11-13. Pare mai sus de ce-mi ziceau fostul proprietar si cartea.
Fişiere ataşate
20180116_183619.jpg
20180116_183619.jpg (163.04 KiB) Vizualizat de 6563 ori
20180116_091106.jpg
20180116_091106.jpg (324.95 KiB) Vizualizat de 6561 ori
20180116_091058.jpg
20180116_091058.jpg (283.83 KiB) Vizualizat de 6560 ori
20180116_091045.jpg
20180116_091045.jpg (246.04 KiB) Vizualizat de 6560 ori
20180116_091034.jpg
20180116_091034.jpg (329.52 KiB) Vizualizat de 6562 ori
20180116_090740.jpg
20180116_090740.jpg (306.49 KiB) Vizualizat de 6562 ori
20180116_081818.jpg
20180116_081818.jpg (175.8 KiB) Vizualizat de 6563 ori
20180116_081156.jpg
20180116_081156.jpg (315.41 KiB) Vizualizat de 6563 ori
20180115_144834.jpg
20180115_144834.jpg (212.7 KiB) Vizualizat de 6563 ori

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Ian 18, 2018 6:50 am

Sa te bucuri la maxim de ea !

te asteptam cu topic de prezentare complet aici - http://mitsu.ro/forum/index.php?showforum=73

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Ian 18, 2018 9:57 am

Drumuri scurte cu motorul rece = consum fabulos. Stat pe loc cu motorul pornit = consum infinit.

Poti schimba treptele inferioare sub 2500 daca nu accelerezi tare apoi sau nu e la deal. Subturarea este relativa, depinde de sarcina pe motor. Cu cat vrei sa accelerezi mai tare cu atat mai bine sa o accelerezi mai mult, altfel o sa ovalizezi cilindrii (subturat si in sarcina, pistonul va tremura in cilindru ca atunci cand halterofilii ridica o greutate prea mare si le tremura genunchii)

Iarna nu ajuta benzina cu CO mai mare, frigul indeplineste aceleasi proprietati anti-detonatie. In plus, benzina cu CO mare se aprinde mai greu si contine mai putine calorii, deci vei arde mai multa pt aceeasi putere. Vinovat de acestea este etanolul, regasit in volum mai mare in benzina cu CO 98,99,100. Etanolul are cifra octanica ~110, dar capacitate calorica mai mica (aprox 2/3 din cea a benzinei).

Ai grija sa mentii acumulatorul incarcat si ulei subtire in motor,eu merg cu 0w40 dar iarna poti pune si 0w30 daca mergi mult si are sens sa faci 2 schimburi pe an.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori