Egr Motor 2.3 Di-d 4n14 177 Cp

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Paul27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 13, 2016 8:02 am

Mesaj de Paul27 » Mie Iul 26, 2017 4:50 pm

Salut,

Cu parere de rau, Mitsu-ul meu mai cere niste bani.
EGR-ul functioneaza cu intermitente. Cod eroare P2413 in ECU si check engine aprins. Nu prezinta simptome vizibile. Masina are 130k km.
Reprezentanta mi-a confirmat ca s-a stricat partea electrica si nu se poate repara. Trebuie inlocuita valva egr. Costul 2800 lei manopera inclusa.

S-a mai lovit cineva de problema asta?
Se poate reconditiona cumva?

Multumesc.

Avatar utilizator
hades
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 12:21 pm

Mesaj de hades » Dum Iul 30, 2017 10:26 pm

Salut! La 2.0 DiD pieaa costa cu montaj cu tot 2200 la M Car. Eu am luat-o de la ei....ca sa aflu de pe forum ca pe cod VW piesa era 800 lei. Poate e bine sa cauti si tu dupa codul piesei.

Avatar utilizator
Paul27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 13, 2016 8:02 am

Mesaj de Paul27 » Lun Iul 31, 2017 4:06 pm

Salut. Mersi de info.
Piesa de pe masina mea are codul 1582A554.
N-am gasit-o pe nicaieri SH (dezmembrari, ebay etc).
Inainte sa arunc cu banii pe schimbat piese aiurea, voi incerca si la un alt service o verificare.

Avatar utilizator
horrry
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 11, 2010 10:04 pm

Mesaj de horrry » Mar Sep 12, 2017 8:22 pm

Salut, ai aflat o rezolvare mai ieftina pentru problema cu egr-ul?

Avatar utilizator
Paul27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 13, 2016 8:02 am

Mesaj de Paul27 » Mie Sep 13, 2017 4:53 am

QUOTE (horrry @ Sep 12 2017, 08:22 PM) Salut, ai aflat o rezolvare mai ieftina pentru problema cu egr-ul?

Salut,

Inca nu am rezolvat-o. S-ar parea ca vinovat de eroarea P2413 ar fi un furtun de legatura intercooler-admisie care este crapat. Din pacate, nu mi-l aduce nimeni in mai putin de o luna. Zici ca se fabrica la comanda. Inca astept dupa el, timp in care tin masina pe bara pt a nu-i provoca alte daune.
Daca intr-adevar asta e problema, scap mai ieftin. Daca nu, trebuie sa inlocuiesc si EGR-ul (care aparent functioneaza).
Daca rezolv prin schimbarea furtunului, as avea numai "cuvinte de lauda" la adresa a 2 reprezentante Mitsubishi care m-au pus sa inlocuiesc EGR-ul fara sa deschida capota motorului. Furtunul crapat e la vedere pt cine are bunavointa sa inspecteze.
Nasol este ca nu e primul furtun pe care il inlocuiesc la masina asta. Ar fi al 3-lea la o masina veche de 5 ani, lucru ce ma pune pe ganduri.

Avatar utilizator
davidb
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 18, 2013 1:17 pm

Mesaj de davidb » Lun Dec 04, 2017 10:27 am

Exact la fel am avut si eu. A crapat acel furtun, mi l au adus la reprezentanta in 5 zile, a costat parca aprox 1200 de lei si imediat dupa schimbarea lui a crapat egr...am impresia ca am si scris despre asta pe aici dar nu mai gasesc

Avatar utilizator
Paul27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 13, 2016 8:02 am

Mesaj de Paul27 » Lun Dec 11, 2017 6:01 pm

QUOTE (davidb @ Dec 4 2017, 10:27 AM) Exact la fel am avut si eu. A crapat acel furtun, mi l au adus la reprezentanta in 5 zile, a costat parca aprox 1200 de lei si imediat dupa schimbarea lui a crapat egr...am impresia ca am si scris despre asta pe aici dar nu mai gasesc

Eu n-am fost asa norocos. Am inlocuit furtunul cu unul de tuning (200 lei), dar nu am scapat de schimbatul EGR-ului. Se pare ca nu avea o problema electrica asa cum sustinea reprezentanta, ci un por in capsula vacuumatica, suficient cat sa nu mai tina vacuum la rece. Asa ca am la vanzare modulul electric pentru cine e interesat.

Avatar utilizator
fly72
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 06, 2016 10:05 am

Mesaj de fly72 » Mie Iul 11, 2018 7:33 pm

Salutare, ma intereseaza modulul electric pt. EGR, il mai ai ? Multumesc.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori