consum ulei la 2.0
- andreiderme
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm
Daca te iei dupa cartea tehnica, acolo zice ca pana la 1L la 1000 km e normal, dar mie nu mi se pare. Mie personal mi-a consumat aprox 300 ml in primii 7000 km (rodaj) si apoi aproape deloc. I've got a serios problem dude... I'm sorry
Dar acum vad... Moshule! Ti-ai pus kit Rallyart... Errr... Ti-ai pus problema ca e de la ala?!
Dar acum vad... Moshule! Ti-ai pus kit Rallyart... Errr... Ti-ai pus problema ca e de la ala?!
m.am gandit ca ar putea fi de la ala ..dar parca mi se pare prea mult ...cred ca tocmai consumul asta de ulei ma va face sa renunt la ea ..cu toate ca in rest sunt super multumit....mi se pare foarte mult ca la un rezervor jumate sa iau si ulei din peco sa bag ...ca naiba ca doar nu mi.am luat raba ...in fine am inteles ca numai pe moatoarele astea de vw e asa
- andreiderme
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm
"Doar la motoarele VW e asa"?! Ai pus kit de marit puterea pe motorul de 2.2 si s-ai dai blana sa vezi daca consuma ulei? Te anunt ca la toate motoarele scrie in cartea tehnica "pana la 1L ulei la 1000km e normal in functie de conditiile de utilizare". Eu am vorbit cu un proprietar de Toyota Corolla benzina care ii consuma cam atat.
Este adevarat ca a avut probleme acest motor cu consumul de ulei, dar au fost in mare parte rezolvate. Iti reamitesc ca acest motor este la sfarsitul carierei, acest lucru fiind principalul motiv pentru care m-am repezit sa-l cumpar. Singurul lucru care ar putea fi mai simplut de rezolvat ar fi daca nu ar fi etanse garniturile si sa scape ulei. Daca e de la motor, e naspa ca nu prea ai ce face. Dar eu nu stiu cum l-ai exploatat. Daca l-ai turat foarte tare, mai ales in rodaj si in plus ai si kitul de putere, pot baga mana in foc ca de la asta e.
Dar imi pare foarte rau pt tine, frate Mistubist, si sper sa-ti rezolvi problema, ca si asa motorina e shcumpa, daca mai bagi si ulei...
Pace
Este adevarat ca a avut probleme acest motor cu consumul de ulei, dar au fost in mare parte rezolvate. Iti reamitesc ca acest motor este la sfarsitul carierei, acest lucru fiind principalul motiv pentru care m-am repezit sa-l cumpar. Singurul lucru care ar putea fi mai simplut de rezolvat ar fi daca nu ar fi etanse garniturile si sa scape ulei. Daca e de la motor, e naspa ca nu prea ai ce face. Dar eu nu stiu cum l-ai exploatat. Daca l-ai turat foarte tare, mai ales in rodaj si in plus ai si kitul de putere, pot baga mana in foc ca de la asta e.
Dar imi pare foarte rau pt tine, frate Mistubist, si sper sa-ti rezolvi problema, ca si asa motorina e shcumpa, daca mai bagi si ulei...
Pace
am mers cu ea perfect in rodaj ..exact cum scrie la carte ...probabil ai dreptate ..e de la kitul ala ..adevarul e ca ..piciorul il cam bag in ea..rau :-D , doar de aia i.am pus kitul , si adevaraul e ca scoate putin fum cand o calc..dar e super cand o vezi cum trage :-D ..stiu gata nu mai spune ...vreau putere ...sa cumpar ulei :-D :-D
QUOTE (lecatha)salut
cu ce ulei trebuie completat la un Outlander 2.0 DI-D 140 CP din iunie 2008? ar fi prima data in 8500 km, se cam apropie de minim. in manual nu am gasit decat gama vw 50501/50601... m-ar interesa marca/tipul celui original
merci
Eu am sunat la asistenta (MAP) si mi-au zis ceva care nu m-a convins si nu stiu de ce am mai sunat si la service si mi-au spus de acolo ca toate Oultander-ele vin initial cu Mobile One 5W30 ESP Formula. Am primit si ceva explicatii, cum ca ar fi special pentru motoare care au filtre de partivule si etc...
Am completat cu asa ceva... si pare ok.
sungura mentiune este ca am dat 63 de Lei pe un litru de ulei! ...brrrrrr!
cu ce ulei trebuie completat la un Outlander 2.0 DI-D 140 CP din iunie 2008? ar fi prima data in 8500 km, se cam apropie de minim. in manual nu am gasit decat gama vw 50501/50601... m-ar interesa marca/tipul celui original
merci
Eu am sunat la asistenta (MAP) si mi-au zis ceva care nu m-a convins si nu stiu de ce am mai sunat si la service si mi-au spus de acolo ca toate Oultander-ele vin initial cu Mobile One 5W30 ESP Formula. Am primit si ceva explicatii, cum ca ar fi special pentru motoare care au filtre de partivule si etc...
Am completat cu asa ceva... si pare ok.
sungura mentiune este ca am dat 63 de Lei pe un litru de ulei! ...brrrrrr!
Multumesc lui Dumnezeu, la ~ 14.000 km parcursi din care ~ 10.000 numai in oras, am completat vreo 600 gr ulei in primii 4000 km. (Mobile One 5W30 ESP).
De atunci nu a mai avut nevoie de completari. Normal, in septembrie, la revizia de an (nivelul era ok) a fost schimbat. Controlat zilele trecute, totul ok !
Numai bine tuturor
De atunci nu a mai avut nevoie de completari. Normal, in septembrie, la revizia de an (nivelul era ok) a fost schimbat. Controlat zilele trecute, totul ok !
Numai bine tuturor
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 64 vizitatori