mitzu meu are probleme?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
DeLaMare
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 26, 2008 7:32 pm
Contact:

Mesaj de DeLaMare » Mie Sep 24, 2008 10:58 pm

Salutare!

Am un Outlander 2.0l tdi. Am cu el 8 000 si ceva de km facuti in 2 luni pe drumurie de munte dar si pe cele drepte din Dobrogea.

Am citit pe forum despre ambreiaje prajite si mirosuri tot de la ele.

Acum ce mi s-a intamplat mie. Prima data a mirosit mai ciudat in interior cand dupa un drum de aproape 800 de km facuti pe 4wd am trecut, cu masina oprita, pe modul 2wd. A doua oara cand am vrut sa urc masina pe trotuar , probleme cu locurile de parcare, a suit cu o roata din fata iar a doua roata din fata a ramas pe muchia bordurii si masina avea tendinta de a cobori. In mod normal as fi lasat roata sa coboare dar pentru ca un destept isi oprise masina chiar in spatele meu, exista posibilitatea sa-l lovesc, am accelerat puternic si am fortat urcarea bordurii. Masina a urcat fara nici o problema dar a scos un fum dens negru pe esapament si am simtit si mirosul de .... ambreiaj!?
Am scos masina la un drum de proba cu porniri de pe loc, accelerari repetate dar nu violente si treceri de pe 2wd pe 4wd din mers si nu am simtit ceva diferit in comportarea ei. Dar va intreb totusi...

... mitzu meu are probleme?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Sep 25, 2008 8:55 am

..............

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Joi Sep 25, 2008 8:59 am

Ambreaje scrum apar de obicei iarna, cand ramai inzapezit si incerci cu disperare sa iesi din ometi cu vitezele 1 si 2. Nu cred ca de la o simpla urcare de bordura sau o schimbare de tractiune se poate praji. Cum spune si COObra probabil l-ai patinat si a facut miros. Totusi, fara sa vedem cu ochii nostri nu cred ca putem da un verdict. Ca sa fii sigur, da o tura pe la service.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Sep 25, 2008 9:10 am

N-are treaba cu Lancer-ul, se muta la Outlander.

Avatar utilizator
alx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 18, 2008 1:00 pm

Mesaj de alx » Joi Sep 25, 2008 11:34 am

Ambreiajele prjite apar:
1. cand utilizatorul il foloseste defectuos (sta in mers cu piciorul stg pe pedala, nu debreiaza complet, etc)
2. din aceeasi serie ca 1. dar obiectiv (cand se urca pante foarte abrupte, cand se pleaca din pante foarte abrupte, etc). In principiu acolo unde un reductor ar fi eliminat aceasta problema.
3. defecte de fabricatie.
4. uzura normala (peste 100k km)

Avatar utilizator
DeLaMare
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 26, 2008 7:32 pm
Contact:

Mesaj de DeLaMare » Joi Sep 25, 2008 4:50 pm

Multumesc pentru incurajari!

Am mai stat si eu si am despicat 'ambreiajul' in patru si tot la concluzia asta am ajuns, ca doar n-oi fi eu ghinionistul anului si bucuria service-ului.
Apreciez masina asta si-o consider cel mai bun compromis intre pret si ceea ce primesti in clasa ei. Avand in vedere ca am trecut de la Cordoba care in cei 4 ani de cand o am inafara de vizitele periodice la service nu am avut nici cea mai mica problema (nici vorba se controlez vreodata nivelul de ulei) - ACUM chiar trebuie sa ridic capota sa vad daca mai trebuie sa-l completez. Dar la 8000de km parcursi am adaugat 1.2l ceea ce cred ca e ok. Si consumul de combustibil a fost ok, zic eu, 6.8l pe drumurile din tara apoi a crescut la 7.2l in Dobrogea (vteza medie mult mai mare).


Stiu ca mesajul meu nu era de Lancer dar de pe google la o cautare acolo m-a trimis, si-mi cer scuze pentru neplacerea adusa moderatorului.
Petrec prea mult timp pe afara ca sa ajung sa ma cert cu cei de acasa.

Avatar utilizator
soc2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 27, 2008 12:53 am

Mesaj de soc2008 » Dum Sep 28, 2008 1:01 pm

La mine la mitsu (2.2 - intense+) toba are o forma ciudata, face un cot in jos inainte sa iasa in spatele masinii. La voi e la fel?

Avatar utilizator
marius_varraru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 25, 2007 2:20 pm

Mesaj de marius_varraru » Joi Oct 02, 2008 10:09 am

La toate mitsubishi outlander toba face un cod jos in zona axei rotilor ca nu au avut loc pe unde sa o puna deoarece puntea spate are suspensii independente si cele doua se unesc pe mijlocul masini si pe acolo au trecut toba. dar nu trebuie sa iti faci problene ca la cat am mers cu ea pe toete drumurile patriei ( pline de cratere si denivelari )dar si cu mult in afara lor nu a atins niciodata .

Avatar utilizator
marius_varraru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 25, 2007 2:20 pm

Mesaj de marius_varraru » Joi Oct 02, 2008 10:09 am

La toate mitsubishi outlander toba face un cod jos in zona axei rotilor ca nu au avut loc pe unde sa o puna deoarece puntea spate are suspensii independente si cele doua se unesc pe mijlocul masini si pe acolo au trecut toba. dar nu trebuie sa iti faci problene ca la cat am mers cu ea pe toete drumurile patriei ( pline de cratere si denivelari )dar si cu mult in afara lor nu a atins niciodata .

Avatar utilizator
soc2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 27, 2008 12:53 am

Mesaj de soc2008 » Joi Oct 02, 2008 8:51 pm

Merci Maius_varraru. M-am tot ujitat pe sub masinile pe care le-am vazut prin oras si mi s-au parut la fel.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori