Pagina 1 din 1

regenerare DPF la outie 2.3 177HP motor mitsu

Scris: Dum Feb 10, 2019 1:39 am
de frankone
De curiozitate, cam la cate zile / cati km vi se porneste regenerarea?
Am impresia ca la mine se porneste mult prea des, sunt curios la altii cu acelasi motor 4n14. La mine se porneste tot la 3-4 zile indiferent cat umblu in regim extraurban, ca si cum nu ar face nicio regenerare pasiva, decat atunci cand se umple filtrul. E normal? Nu ar trebui sa se arda la mers extraurban? mi se intampla sa ajung acasa dupa un drum lung, si sa se porneasca in fata portii... :angry:

Am fost atat la reprezentanta CJ (de 2 ori), de fiecare data am plecat asigurat ca e totul ok, in parametri. A doua oara, mi-au usurat de1000 ron, au facut un schimb de ulei + regenerare fortata + inca un schimb de ulei, dar tot degeaba. Am fost si la mult laudata firma din odorheiul secuiesc, m-au facut si aia de bani, aceleasi asigurari, totul ok, kein problem, insa la fel se porneste de des :( .

Problema este suparatoare, pentru faptul ca nu poti opri atunci cand se porneste, faci ture aiurea pana se gata, si in plus provoaca faimoasa problema cu diluatul uleiului, cu alte probleme care vin la pachet.

Am vurt sa creez un poll sa aflu la voi cat de des se regenereaza, dar se pare ca nu am optiunea sau nu am drepturile necesare.. anyways, va rog scrieti un comentariu mai jos cu regenerarea in cazul vostru (in special cei cu motor 4n14).

Multumesc !

Re: regenerare DPF la outie 2.3 177HP motor mitsu

Scris: Sâm Feb 16, 2019 4:33 pm
de costib
Salut.
Am 4N14, doar ca al meu e cu 150cp.
La mine, porneste in functie de cum o folosesc. Daca nu o scot din oras, la 250km isi face regenerarea. Daca o folosesc pe drumuri lungi, de 2000km, nu o simt.
Combinat, daca o folosesc si in oras si in afara, cam la 750km porneste.
Nu, nu este obligatoriu sa faca doar cand esti in extraurban. Si mie mi s-a intamplat sa inceapa regenerarea in fata portii/blocului. Dar am oprit-o, nu-mi fac probleme.
Ce iti recomand. Sa ai ultimul update la software. Eu asa am. Si chiar daca o opresc in timpul regenerarii, nu-mi baga motorina in ulei.
Dar sa fii sigur, daca o opresti cand ea isi face regenerarea, ca la urmatorul drum o lasi sa si-o termine.
Drumuri bune !

LE. Verifica pe tester cat de incarcat este filtrul. Nu ai spus cati km are masina, s-ar putea sa fie nevoie sa-l schimbi. Are si el o viata, nu tine la nesfarsit :)

Re: regenerare DPF la outie 2.3 177HP motor mitsu

Scris: Dum Feb 17, 2019 10:40 pm
de frankone
Mersi de raspuns. Se pare ca se confirma, la mine porneste mult mai des de atat.
Am ceva km, e drept (250.000km, la mine masina fiind de pe la 217.000km, nu o am de noua), dar nu m-am gandit serios sa schimb filtrul din cauza asigurarilor de la reprezentanta mitsu din Cluj ca totul e ok cu filtrul. La fel si de la acea firma care se ocupa in mod special de filtre DPF, la fel au zis ca e ok filtrul meu. Nu am cunostinte daca a mai fost schimbat filtrul sau nu inainte.
Voi incepe sa caut, preturi.. poate au mai aparut si aftermarket, la preturi mai rezonabile.
Drumuri bune si tie!

Re: regenerare DPF la outie 2.3 177HP motor mitsu

Scris: Lun Feb 18, 2019 3:00 pm
de costib
https://www.olx.ro/oferta/filtru-de-par ... bOX0Y.html
Nu am verificat, nu stiu daca au si pentru 4N14.

Re: regenerare DPF la outie 2.3 177HP motor mitsu

Scris: Sâm Apr 06, 2019 9:53 pm
de ecy76
buna seara!tot asa am probleme si eu cu regenerarea mi se porneste prea des si am fost si la reprezentanta dar o zis ca este ok asa desi sunt sigur ca ceva nu este ok,ce ma gandesc ca este la mine acul turometru fluctueaza la rece putin si cred ca de aia ceva prbl esta la injectoare desi la reprezentanta o zis ca nu are nimic,daca cineva mai stie ceva va rog sa ma anuntati!apropo motorul meu este 4N14 cu 150 cp de 2,2

Re: regenerare DPF la outie 2.3 177HP motor mitsu

Scris: Mar Sep 10, 2019 10:22 pm
de alex167
A mea, de vreo 2 ani, face regenerare la fiecare 400 km - Outlander din 2008, motorul 4HN (PSA), 202.000 km. Azi am fost la un service Peugeot ca sa-mi schimb (pe Casco) senzorul autoleveling de pe puntea fata. La finalul lucrarii, mesterii au pus testerul pe masina, ocazie de care am profitat si i-am rugat sa se uite si la filtrul dpf. Gradul de incarcare este 62%, iar nivelul de aditiv Eolys e la 1744 ml (din cei 3 litri cat a fost maxim, de noua). Concluzia lor - super ok tinand cont de varsta si km masinii.