Proiect 165+ De Cai

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
mirceaking
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 2:45 am
Contact:

Mesaj de mirceaking » Mar Apr 28, 2009 1:07 am

Din cauza noilor jenti pe 19 masina trage de parca sta...adica foarte prost si m-am decis sa sap pe toate forumurile dupa informatii, avand in vedere ca Outlander este o masina de familie nimeni nu stie foarte multe despre ea.
In primul rand am observat intercoolerul FMIC foarte mare care nu este pe nici un fel de VW 2.0TDI.
Masina mea are kitul ralliart si as mai vrea sa-i fac inca o remapare(flash), stiti cumva ce fel de ambreiaj este? tot de vw? In ce cuplu maxim rezista daca este de mitsubishi?
Ambreiajul de VW parca tine in 400Nm...harta de la ralliart in cat urca cuplul?

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Mar Apr 28, 2009 7:25 am

Incearca aici: http://tcmturbo.ro/index.php/baza-de-da ... -outlander
Din cate am citit pe diverse forumuri, se pare ca oamenii stiu ce fac (in sensul ca nu forteaza lucrurile dincolo de limita sigurantei/fiabilitatii)

Avatar utilizator
gigi72
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 16, 2008 9:41 pm

Mesaj de gigi72 » Mar Apr 28, 2009 9:58 pm

din punctul meu de vedere mai bine iti mai cumperi o masina gen evo IX, subaru impreza, golf GTI sau ce-ti place tie .
ti-o spune unul care a reusit "performanta" sa puna pe butuci o masina de 20.000 euro cu tuning-ul la motor

Avatar utilizator
mirceaking
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 2:45 am
Contact:

Mesaj de mirceaking » Mie Apr 29, 2009 1:08 am

Pai sincer am o Octavia tunata si este f f f joasa ... de asta am optat pt outlander...si chiar nu imi ajunge puterea

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Mie Apr 29, 2009 10:19 am

QUOTE (mirceaking @ Apr 29 2009, 01:08 AM) Pai sincer am o Octavia tunata si este f f f joasa ... de asta am optat pt outlander...si chiar nu imi ajunge puterea

Sincer, nu prea inteleg faza ca din cauza rotilor de 19 masina nu mai trage?!! Ar trebui sa fie exact invers, masina e mai rigida, mai stabila, cu un moment de inertie mai mic si deci cu un comportament mai sportiv. Pt o putere mai mare trebuia sa-ti cumperi motorul de 2,2, pe care il poti resofta/remapa fara contraindicatii pana la 185/190 CP si cuplu 430 Nm. Si apropo de caii de care te plangi, eu cred ca tu ai nevoie de cuplu mai mare nu de putere. La demaraje, drifturi etc. e important cuplul nu puterea.

Avatar utilizator
mirceaking
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 2:45 am
Contact:

Mesaj de mirceaking » Mie Apr 29, 2009 10:33 am

Pai jentile de 19 sunt foarte grele si masina trage din greu de ele, este mai rigida,este mai stabila. Motorul de 2.2 nu am vrut sa-l iau pt ca este din grupul PSA.
Stii cumva in cat tine ambreiajul la 2.0?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Mai 08, 2009 10:16 am

Posturile care nu aveau legatura cu topicul au fost mutate aici. Continuam ontopic.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Sâm Iun 20, 2009 3:38 pm

Si eu iti recomand sa iei legatura cu cei de la TCM Turbo. Dupa cum a spus si Kahn, inginerii de acolo fac resoftarile in limita fiabilitatii motorului si a celorlalte subansamble.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori