2.0 TDI vs. 2.2 PSA

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Mie Apr 29, 2009 6:10 pm

QUOTE (mirceaking @ Apr 29 2009, 10:33 AM) Pai jentile de 19 sunt foarte grele si masina trage din greu de ele, este mai rigida,este mai stabila. Motorul de 2.2 nu am vrut sa-l iau pt ca este din grupul PSA.
Stii cumva in cat tine ambreiajul la 2.0?

Motorul de 2.0 tdi de pe Outlander cred ca este modelul mai vechi, cu pompa duza nu common rail cum sunt cele montate acum pe masinile din grupul VW. Cel mai reusit chiptuning de care am auzit eu la un 2.0 tdi cu pompa duza a fost 172 CP si 372 Nm, pe un Seat Leon. Daca au acelasi tip de ambreiaj (ca diametru), atunci ai un raspuns - 372 Nm utilizabili in siguranta. Mai mult nu am auzit sa se fi scos din acest motor, nu pt. ca nu s-ar putea, dar probabil motivul a fost siguranta in exploatare, si bineinteles, daca nu vrei sa modifici motorul.
Iar referitor la PSA, chiar daca nu-ti plac tie, astia produc cele mai bune motoare diesel, vezi review-uri internationale. Si este motivul pt. care am ales eu motorul acesta. Este acelasi motor, dar altfel setat, si pe Freelander 2.

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Mie Apr 29, 2009 10:42 pm

QUOTE (mirceaking @ Apr 29 2009, 10:33 AM) Motorul de 2.2 nu am vrut sa-l iau pt ca este din grupul PSA.


Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Joi Apr 30, 2009 6:48 pm

Deci nu se poate! Iara se gaseste cineva sa balacareasca motorul de 2.0, si iara ma enervez si reactionez.

Alex167: tu chiar crezi ce zici? Daca da, inseamna ca traiesti intr-o mica lume magica cu printzi si printzese in care exista motorul bun si motorul rau; cel rau fiind invins de printz intr-o lupta in ambreiaje.
Treziti-va! TOATE motoarele au probleme, TOATE masinile au probleme, TOATE revistele de masini sunt masluite, NU exista nimic perfect intr-o societate de consum scarboasa ca asta.

Si apropo de 2.2, vad ca au inceput oamenii sa se planga ca ba pierd ulei (laitmotiv pentru care era condamnat 2.0), ba sunt rechemati la service... Ce se intampla oare? Oare n-o fi motorul 2.2 perfect? Aoleo!

Iar apropo de 2.0 TDI: am vazut un tip care a creat un GTi diesel si anume cu 200 cai (cuplu nu mai stiu). Dar pentru asta a schimbat multe: turbina, intercooler, etc... Nu cred ca se pot scoate doar 170 de cai din el, atata timp cat versiunea ORIGINALA are 170 de cai in unele configuratii. Dar trebuie sa fiu de acord cu Gigi72 si sa zic ca nu merita si ca mai bine iti iei o masina mai puternica fiindca tuning-ul iti distruge motorul.

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Joi Apr 30, 2009 9:58 pm

QUOTE (andreiderme @ Apr 30 2009, 06:48 PM) Iar apropo de 2.0 TDI: am vazut un tip care a creat un GTi diesel si anume cu 200 cai (cuplu nu mai stiu). Dar pentru asta a schimbat multe: turbina, intercooler, etc...

... si, in final, i-a montat un PSA de 2.2

Stai chill, andreiderme, ca nu s-a luat nimeni de TDI ! Mai citeste o data, la rece, postul care te-a inflamat!

P.S. Te rog, daca ai, da-ne mai multe relatii in legatura cu pierderile de ulei si rechemarile in service la 2.2!

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Vin Mai 01, 2009 2:37 pm

Pai sunt posturi facute chiar de voi doi (Kahn si Alex167) pe forumul softpedia referitor la consum ulei & co. http://forum.softpedia.com/index.php?sh ... 223&st=504
Dar totusi este normal sa consume un pic de ulei in rodaj. Mie de pe la 15000 km nu mi-a mai consumat un ml. (bine, mi-au pus si 10W-40 Texaco la revizie care e mai vascos) Dar chiar sa ajunga sa se aprinda becul... nu stiu...

Nu vreau sa repetam la nesfarsit aceleasi discutzii. Ideea era ca nu trebuie avut incredere in nimic (mai ales reviste de masini foarte idependente si binevoitoare) si pana la urma tot chestia de noroc e. Nu zic ca 2.0 e mai bun decat 2.2 (cum o fac altii in sens invers). Ambele pot avea probleme oricand. E o chestie subiectiva care depinde de asteptari (consum mic in cazul meu). Oricum, eu cred ca e o afacere destul de buna sa iei un motor (ideal e toata masina) spre sfarsitul carierei cand mai toate problemele au fost rezolvate.

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Vin Mai 01, 2009 9:57 pm

Stimabile ANDREIDERME,

Spune-mi unde am spus eu ca motorul matale de 2.0 tdi este mai prost? Te rog nu interpreta cum vrei tu vorbele mele. Si cand am spus de PSA, nu am proslavit motorul de 2,2 litri, ci m-am referit la istoria producatorului PSA in domeniul motoarelor diesel. Te invit sa te documentezi. Ia vezi cine a pus primul motor diesel pe turisme... Si intr-adevar, au produs si produc cele mai bune motoare diesel, fapt recunoscut si de multi specialisti germani (asta in ciuda unor filogermani care adora motoarele "mature" ). Drept urmare, eu ma astept ca motorul de 2,2 sa fie tot o reusita. Si daca vrei sa stii, este destul de matur si motorul asta deoarece este montat deja de 2 ani jumate pe Peugeot 407, dar bineinteles cu alte setari de cuplu/putere.
Alta chestie - Originala aia de care vorbeai nu are 170 de cai. Motoarele de 2.0 tdi setate original la 170m de cai sunt common rail nu cele cu pompa duza !!! Eu vorbeam in postul meu de motoarele cu pompa duza. Astea pe Pasaturi erau setate la 136 de cai, pe Jeep Compas, Jeep Patriot, pe Outlander si pe Dodge Caliber sunt setate la 140 CP. Iar exemplul tau cu 200 de cai e total aiurea. Nu vezi ca am specificat "daca nu vrei sa modifici motorul" ??? Daca modifici motorul, normal ca poti sa-l faci si de 500 de cai, depinde ce modificari si cat de excentrice sunt acestea (baga-i un booster cu azot lichid de exemplu ... exagerez desigur).
Si care 2,2 a fost rechemat la service??? Eu nu am auzit si citit nimic de genul asta. Individul care spunea ca a fost invitat la service nu a specificat ce motor are... Iar rechemarea nu se stie daca era pentru motor. Din cate am inteles zicea ceva de soft. Asta nu inseamna ca problema e la motor, ci la softul cu care lucreaza CPU-ul.
Am rugamintea inainte de a sari la o polemica pe care nu mi-o doresc de fel, sa citesti cu atentie ce scriu eu si alti coforumisti. Nu am spus niciodata ca motoarele de 2.0 sunt mai proaste, si nu am ras sau "aratat cu degetul" de consumul lor de ulei. Eu chiar stimez industria auto germana. Iar faptul ca motorul tau de 2.0 mananca ulei este perfect normal, se stia de multa vreme treaba asta si nu e recunoscuta ca o greseala de proiectare, ci doar ca eventual mic inconvenient pentru unii zgarciti in a mai da ceva bani pe ulei. Pur si simplu asa le-a iesit modelul asta mai neobisnuit, cu pompa duza. Are 2 chestii negative doar: una e ca tacane, adica e mai zgomotos decat altele si a doua e consumul de ulei. In rest numai de bine.

Toate cele bune, si mii de km fara probleme!

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Vin Mai 01, 2009 11:44 pm

QUOTE (andreiderme @ May 1 2009, 02:37 PM) Pai sunt posturi facute chiar de voi doi (Kahn si Alex167) pe forumul softpedia referitor la consum ulei & co. http://forum.softpedia.com/index.php?sh ... 223&st=504

Accept orice discutie, dar te rog sa nu-mi mai pui in seama lucruri pe care nu le-am spus niciodata! Eu pe forumul ala nu am facut decat sa ma mir de intamplarea lui alex167, tocmai pentru ca este ceva total atipic pt 2.2 (dupa cum vezi, nimeni, nici pe softpedia, nici aici, nici pe vreun alt forum, nu a mai raportat aceasta problema). Probabil la alex167 a fost vorba de vreo garnitura sau un alt defect minor dar, altfel, este cat se poate de cunoscut pentru toata lumea ca 2.2-ul nu mananca ulei (nu ca asta ar fi, neaparat, un lucru de neacceptat la un diesel)
Mai ramane sa-mi spui unde a fost vorba despre rechemari in service (atentie, strict pentru probleme ale motorului de 2.2, nu pentru resoftari, revizii de circuite sau alte interventii generale )???
Desi declari " Nu zic ca 2.0 e mai bun decat 2.2" este clar ca, de fapt, esti exagerat de sensibil si de vehement in legatura cu acest subiect. Sensibilitatea este problema ta, dar vehementa nu este acceptabila, atat timp cat sari cu pumnul in gura oricui indrazneste sa abordeze aceasta tema.
La urma urmei, partea dintre noi care a optat pentru 2.2 a facut-o in cunostinta de cauza si a ales sa dea ceva mai multi bani exact pentru acele plusuri de putere, cuplu si silentiozitate/rafinament (reale sau imaginare, cum vrei tu sa le consideri) pe care le are hdi-ul fata de tdi. Si, daca suntem multumiti de alegerea facuta si acest motor ne satisface asteptarile, nu vad de ce nu am spune-o! Iar daca cineva, pe forum, solicita recomandari, mi se pare normal sa-si spuna fiecare punctul de vedere, chiar daca asta implica comparatii cu care nu este toata lumea de acord, atat timp cat tonul este civilizat.
In rest, sunt perfect de acord cu tine ca nu se mai fac masini ca inainte, ca review-urile mint, ca societatea a luat-o razna... Dar, daca tot nu putem face nimic, macar sa ne conservam pastrandu-ne echilbrul!

L.E: Se pare ca scriam in acelasi timp cu alex167, dar eu am fost mai lent . Scuze pentru eventualele idei repetate!

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Mai 04, 2009 8:16 am

QUOTE (alex167 @ May 1 2009, 09:57 PM) ............Motoarele de 2.0 tdi setate original la 170m de cai sunt common rail nu cele cu pompa duza !!!........

De ce esti asa de sigur?

Avatar utilizator
mirceaking
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 2:45 am
Contact:

Mesaj de mirceaking » Lun Mai 04, 2009 11:22 am

mama dar ce va bazaiti cu cele 2 motoare...eu nu am cumparat motorul de 2.2 dintr-un singur motiv...Suna foarte urat...
Alex167 : Tdi de 170 nu este common rail, este PD (vezi Octavia 2 RS TDI 2006)

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Lun Mai 04, 2009 12:27 pm

QUOTE (mirceaking @ May 4 2009, 11:22 AM) mama dar ce va bazaiti cu cele 2 motoare...eu nu am cumparat motorul de 2.2 dintr-un singur motiv...Suna foarte urat...

Asa e, suna foarte urat sa spui ca ai un motor PSA! Rade lumea ca nu ti-ai permis un tdi

In fine, asta a fost o gluma si sper sa nu declansez un flame (ok, andreiderme? )!
Eu nu am nicio problema cu motoarele, dupa cum am mai spus am avut 5 ani tdi si am fost foarte multumit, acum am hdi si sunt la fel de multumit. Fiecare cu plusurile si minusurile lui.
Totusi, cand arunci afirmatii ca " Motorul de 2.2 nu am vrut sa-l iau pt ca este din grupul PSA ", cobori discutia la un nivel excesiv de pueril (si la fel de pueril ar fi fost "nu vreau 2.0 pentru ca e produs de VAG").
alex167 a fost prea amabil ca ti-a raspuns, in mod normal trebuia sa fii lasat in pace...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori