2.0 TDI vs. 2.2 PSA

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Lun Mai 04, 2009 7:15 pm

QUOTE (mirceaking @ May 4 2009, 11:22 AM) mama dar ce va bazaiti cu cele 2 motoare...eu nu am cumparat motorul de 2.2 dintr-un singur motiv...Suna foarte urat...
Alex167 : Tdi de 170 nu este common rail, este PD (vezi Octavia 2 RS TDI 2006)

Da, ai dreptate cu Skoda, probabil e una din cele 2 exceptii ... rezervate pentru subsidiarele VAG-ului. A doua este Seat-ul Altea Freetrack, chiar acum mi-am adus aminte pt. ca a fost una din optiunile mele anul trecut cand umblam de nebun sa-mi aleg un 4x4. Nu am ales Seatul, desi imi placea cum arata fiind super confortabila si cu un portbagaj mare (aspect f. important pt. mine) din cauza 4 motion-ului si a motorului . Am considerat motorul depasit moral, iar eu imi doream ceva mai modern, de o generatie mai noua. Ce vezi la VAG si Audi iesite acu de pe banda cu 170 CP au in mod sigur common rail.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Mai 05, 2009 9:26 am

Alex167... Prima masina de la VAG care a avut commonrail a fost Passat... si apoi foarte repede Noul Audi A4... Pana in anul 2008 , ultimul trimestru... tot ce era 2.0 TDI era PD ... iar motorul de 170 CP ... nu a fost doar pe Octavia RS si ce ai mai zis tu... ci si pe Volkswagen Passat... Audi A4, Seat Leon samd.

Uite aici : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... _100-125kW

si aici detalii : http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharg ... _Injection

L.E. : am observat ca 2.0 TDI common rail vine acum si cu o putere de 200 CP.

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Joi Mai 07, 2009 6:44 pm

QUOTE (alex167 @ May 4 2009, 06:15 PM) Da, ai dreptate cu Skoda, probabil e una din cele 2 exceptii ... rezervate pentru subsidiarele VAG-ului. Am considerat motorul depasit moral, iar eu imi doream ceva mai modern, de o generatie mai noua. Ce vezi la VAG si Audi iesite acu de pe banda cu 170 CP au in mod sigur common rail.


No comment

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Joi Mai 07, 2009 7:37 pm

QUOTE (andreiderme @ May 7 2009, 06:44 PM)
No comment


Comment for no comment.
Cineva cred ca se simte foarte frustrat de parerile altora. Motorul 2.0 tdi si mai ales cu PD este cel mai bun din lume. Drept pentru care se va fabrica for ever. Multumit?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Mai 08, 2009 10:11 am

Incercati sa o lasati mai moale va rog. Orice post in contradictoriu insuficient argumentat cu detalii tehnice pe acest subiect va fi sters.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Vin Mai 08, 2009 1:15 pm

Iar VS-uri ? ...

Toate motoarele, ca de altfel toate masinile.. au avantaje si dezavantaje....

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Mai 08, 2009 1:56 pm

De acord, de aceea este nevoie de argumente cat mai corecte si mai obiective in aceste discutii in contradictoriu.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Vin Mai 08, 2009 1:58 pm

Corect... dar cand caracteristicile sunt apropiate, avantajele si dezavantajele sunt apropiate... poti sustine la infinit un anumit lucru vs. alt anumit lucru.

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Vin Mai 08, 2009 2:21 pm

QUOTE (andrei @ May 8 2009, 10:11 AM) Incercati sa o lasati mai moale va rog. Orice post in contradictoriu insuficient argumentat cu detalii tehnice pe acest subiect va fi sters.

Foarte bine ai facut ca ai mutat posturile intr-un topic nou. Lipseste, totusi, primul post (cel care, fara intentie, a inflamat spiritele) al lui alex167. Asa, nu se intelege nimic, mai ales motivul raspunsului vehement al lui andreiderme.

Din pacate, detalii tehnice sunt prea putine in legatura cu cele 2 motoare (sau, chiar daca exista, sunt si acelea comentabile la infinit, un exemplu fiind vesnica polemica Pump Duse vs Common Rail, intalnita pe multe forumuri).
Un detaliu foarte interesant si care ar spune multe ar fi timpii de acceleratie din miscare (de pilda, de la 50 la 80 si de la 80 la 110). In practica acesti timpi sunt mult mai importanti decat acceleratia de la 0 la 100, putere maxima sau cuplu maxim.
Daca are cineva aceste teste pentru Outlander, in cele 2 variante de motorizare, il rog sa le posteze.
Singurele referinte pe care le-am putut eu gasi sunt mai mult sau mai putin subiective, cum ar fi:

"The 2.2-litre PSA diesel is significantly more powerful than the old 2.0-litre, packing 154bhp and 280lb ft torque compared with 128bhp and 228lb ft. The result is a marked difference in driving experience. This engine?s urge drives the big SUVs 1735kg mass with minimal fuss and offers a surprising turn of pace between 40- and 70mph." (in traducere libera : " 2.2-ul PSA este semnificativ mai puternic dacat vechiul 2.0, incorporand 154 cp si..." puterile si cuplurile le cunoasteti, urmeaza: " Rezultatul este o diferenta pronuntata in experienta conducerii. Forta motorului misca cele 1735 kg cu minim deranj si ofera o surprinzatoare pastrare de ritm intre 65 si 110 km/h)
Articolul complet, aici: http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... nd/229451/

Nu am dat acest citat pentru ca mi-a placut mie cum lauda 2.2-ul in comparatie cu 2.0. Din contra, as fi vrut sa aflu si comportamentul lui 2.0 in acelasi interval de 65-110 si cat de "surprinzatoare" sau "semnificativa" e diferenta intre cele doua.

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Dum Mai 10, 2009 1:08 pm

Rezultate teste pt Outlander in cele 2 variante de motoare nu am, dar am pentru Peugeot 4007 care este una din cele doua noi "surori". Au acelasi motor, 2,2 hdi, setat la acelasi cuplu si aceeasi putere (380/156), si au aprox. aceeasi greutate (1822 kg). Sursa acestor date este emisiunea din 28 sept. 2008 a lui Mihai Haiman pe care o gasiti pe automobiletv.ro. Astfel, testele cu 11 sateliti au dat urmatoarele rezultate:

- Acceleratie 0 - 100 - 9,71s (fata de 9,9 cat este precizat oficial de producator);
- Depasire 60 - 100 km/h, treapta 2/3 - 5,98 s
- elasticitate 60 - 100 km/h, treapta 4 - 7,35 s
- depasire 80 - 120 km/h, treapta 3/4 - 7,87 s
- elasticitate 80 - 120 km/h, treapta 4 - 8,21 s
- elasticitate 80 - 120 km/h, treapta 5 - 10,19 s
- elasticitate 80 -150 km/h, treapta 5 - 19,97 s
- elasticitate 120 - 180 km/h, treapta 5 - 30,63 s
- viteza maxima 197 km/h

In emisiunea respectiva se facea chiar o comparatie cu Tiguanul de 170 CP si 350 Nm cu motor 2.0 tdi, dar common rail nu PD, si fiind cu 200 kg mai usor decat Peugeot, respectiv Outlander. Va invit sa vizionati acea emisiune http://www.automobiletv.ro/show.php?id=100.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori