2.0 TDI vs. 2.2 PSA

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Joi Iun 03, 2010 3:38 pm

@Vibe: "Iti spuneau"... Un argument irefutabil...


@adi83: sa stii ca am o parere execrabila despre VW (de fapt VW-Audi). Militam pentru motorul meu doar pentru ca e trecut prin focurile timpului (si au corectat tone de probleme pe care le-a avut motorul asta) si pentru ca sunt foarte multumit de consum. Atat.

Avatar utilizator
adi83
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 14, 2010 7:36 pm

Mesaj de adi83 » Lun Sep 27, 2010 1:52 am

Am 200000 de km cu hdi, Doamne multam, ceas cu cuc elvetian! Nu ma uit la ulei 15-20000 de km...nu e nevoie, nu am ce sa completez!
Bafta tuturor.

Avatar utilizator
bart_snp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 19, 2009 5:13 pm

Mesaj de bart_snp » Lun Sep 27, 2010 1:12 pm

QUOTE (adi83 @ Sep 27 2010, 01:52 AM) Am 200000 de km cu hdi, Doamne multam, ceas cu cuc elvetian! Nu ma uit la ulei 15-20000 de km...nu e nevoie, nu am ce sa completez!
Bafta tuturor.


e motorul de 2.2 de pe outlander?
Esti primul care are asa multi KM cu PSA, si ma bucur sa aud ca n-ai probleme.

Ceva sfaturi?

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Sep 27, 2010 5:35 pm

Cred ca are un 406 cu motor de 2.0 HDI dupa cum scrie AICI

Avatar utilizator
dragoscst1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 30, 2010 12:21 pm

Mesaj de dragoscst1 » Sâm Oct 30, 2010 3:02 pm

Poti fi dezamagit de modelul de 2,0 TDI !
Am auzit numai lucruri proaste despre el, dar NU uita ca mai exista si cel de 2,2. Nu poate exista comparatie. Este o alta masina, categoric !
Eu am acest model din octombrie 2008 si am mers cu el 30.000 km. Nu am ce sa-i reprosez. In 2008 am condus in Romania si modelul de 2,0. O mare porcarie - motor VW puturos si EXTREM de galagios. Masina am cumparat-o de la un dealer din Germania (NU turc). Este modelul Instyl.
Nu va sfatuiesc sa aveti NIMIC de a face cu cei de la M car !!!

Avatar utilizator
inteleptu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 27, 2011 3:51 pm

Mesaj de inteleptu » Joi Mai 03, 2012 4:27 pm

Este totusi un motor de 2.2 diesel, banuiesc ca nimeni nu se asteapta sa fie super silentios.
Eu consider ca e destul de zgomotos dar interiorul este foarte bine izolat si nu sunt probleme de zgomot.

Avatar utilizator
edy1092
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 07, 2010 2:30 pm

Mesaj de edy1092 » Sâm Mai 26, 2012 10:22 am

QUOTE (dragoscst1 @ Oct 30 2010, 03:02 PM) Poti fi dezamagit de modelul de 2,0 TDI !
Am auzit numai lucruri proaste despre el, dar NU uita ca mai exista si cel de 2,2. Nu poate exista comparatie. Este o alta masina, categoric !
Eu am acest model din octombrie 2008 si am mers cu el 30.000 km. Nu am ce sa-i reprosez. In 2008 am condus in Romania si modelul de 2,0. O mare porcarie - motor VW puturos si EXTREM de galagios.

Eu caut un outlander din 2008-2009 cu motor de 2.0 TDI de la VAG , am rugamintea sa-mi argumentezi si mie din ce cauza imi spui ca motorul de la VAG este atat de slab ? ce ai auzit CONCRET despre acest motor de rau ? e logic, un motor de 140cp sa fie ceva mai slab decat unul de 156 cp pus pe o masina de 1800kg ...se cam simte nu ??
Apropo de primul post apropo de ambreiaj, din experienta mea cu motoarele diesel inclin sa cred ca pe o masina cu tractiune 4 x 4 in mod clar ar trebuii sa puna un ambreiaj mai bun decat pe un passat CC sau audi A3 sau seat leon etc... niste masini cu greutate de 1250-1400 Kg spre deosebire de Outlander 1800 Kg
P.S.
Legat de turbina eu stiu si nu trebuie sa ma mai lamureasca nimeni ca romanii in general merg subturat cu motoarele diesel din simplul motiv ca NU STIU SA MEARGA CU UN MOTOR DIESEL, nu stiu ca trebuie menajat la rece si de aici calamina pe geometria variabila, de aici LIMP MODE ..... etc etc etc...
Zic si eu ca daca iti cumperi un Outlander nu poti avea pretentii prea mari de la ea ... clar nu are cum sa aiba valente de masina sportiva ....

Va intreb si eu asa de curiozitate oare intr-un range rover sport cu motor de 2,7 cmc si 190 cp cum te simti ? dar intr-un pajero cu motor de 3,2 cmc SI DOAR 170cp si 373 Nm cum te mai simti ??? astea nu sunt masini submotorizate in raport cu greutatea .....mult peste 2 tone ???

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Dum Mai 27, 2012 1:21 am

Eu am 2.0 si desi sunt multumit de el, masina are cateva plusuri, dar si minusuri (este motorul VAG dinainte sa invete fauve sa faca dieseluri moderne; sper sa nu supar pe nimeni dar PSA facea super motoare diesel cu 10 ani inainte ca VAG sa treaca la CR; am avut in familie 3 hdi, 1.4, 1.6, 2.0):
+ consum foarte bun daca nu te dai la ea (asta tine de aerodinamica masinii): 8-9^ in buc (daca nu intri in balamuc cu ea), chiar si 7 si sub 7 noaptea (trebuie doar sa nu iti fie frica sa schimbi la 3000rpm), 6-6,5 la drum lung daca nu sari de 120km/h
+ piese oarecum comunce cu VW
+ motor cu bubele stiute (aici nu e chiar avantaj fata de 2.2 PSA)
+ trec la plus faptul ca are acelasi ambreiaj cu 2.2 din ce am auzit. Ceva mai multe cazuri de ambreiaj cu probleme la 2.2 din cate stiu eu.
+ impozit, rca, alte taxe
- considerabil mai puturos ca 2.2 (PSA), trage doar intre 2200-3000rpm. In depasiri, cu masina plina, nu e recomandat sa fii prea avantat. La munte, in multe situatii viteza 1 este prea scurta si parca ar fi nevoie de a doua, dar in a doua mi s-a intamplat sa nu am cuplu; motorul asta nu a fost gandit sa traga sub 2000rpm (parerea mea).
- zgomotos (PSA 2,2), parca si vibratii mai mari
- consuma ulei (nu odios, dar 2.2 nu)
- se afuma daca mergi subturat sau doar daca pur si simplu nu iesi cu ea din oras vre-o 2 luni (am patit-o de 2 ori asta iarna cu limp mode, la reprezenanta nu a iesit nimic; s-a rezolvat de la sine cu drumuri in afara orasului si n-a mai aparut)
- fiabilitate indoielnica a motorului si a turbinei (eu cred si sper ca renumele asta e si pt ca romanul e mare amator de tdi-uri subturate, dar nah!)

Avatar utilizator
l.peti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Dum Mai 27, 2012 7:58 pm

e submotorizat si cu motorul de 177 cai. dar cu un cip merge.
la 200-220 cai deja merge dinamic...

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Mai 28, 2012 10:27 am

Salut.

Vreau sa va spun si eu ceva legat de aceste motoare.

Eu am avut ca masina personala 2.0 DI D LANCER INVITE 2009. Cuvintele sunt de prisos... depasiri, accelerari, pe drumuri virajate, pe drumuri de tara , sleauri fara probleme. noroi, zapada,, nu am ce sa-i reprosez. Fie singur in masina, fie 5 persoane si portbagajul FULL, pe drumuri de tara cu sleauri.... fara probleme.... Am avut 60.000 km pana sa am dauna totala . Masina se descurca indiferent ce faceam... Ce pot sa reprosez, consumul cam ridicat. Iarna cu -25 grade si caldura pornita aveam 14 LITRI consum si vara cu ac pornit 9 10. CONSUM IN BUCURESTI.

WV PASSAT 2009 2.0 TDI. Nu se compara cu motorul de pe Lancer Sub nici o forma. Demaraj, depasiri... Masina de Doamne.....


FORD MONDEO 2.0 DIESEl Pe Valea oltului abia depaseam tirurile.......


Am un prieten care are Outlander 2.0 DID si este multumit de el.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori