Rezervor Eolys Spart?
QUOTE (COObra @ May 25 2010, 07:24 AM) pai de curiozitate, ce ti-au facut astia cu reprezentantele de-s incompetenti?
ca vaz ca zici ca tu ai spart doua cutii. ce vina au ei? sau daca au dezvolta te rog.
nu de alta dar stim si noi ca loviturile la masini sunt al dracu de enervante si scumpe, indiferent ca-s pe stanga, dreapta, sus sau jos. dar asta nu inseamna ca e vina alora de la reprezentanta, dealer, service, etc. si cine la reprezentanta? contabilitatea? vanzarile?
problema la romanica, este ca ti-ai lovit TU masina, si dupa aia dai cu noroi in toata lumea, fara ca macar sa detaliezi ceva. POATE chiar ai dreptate. dar fa si ceva lumina in problema.
@eugen - astept sa vad ce ai facut. sunt curios ce pot face doua maini dibace si cred ca vei putea rezolva problema.
pai sa-ti ""satisfac" curiozitatea:
-- doar constatare si ridicare din umeri ca la romanica cu raspunsul clasic de "nu stiu" si ca au mai avut masini care au venit cu cutia sparta;
--faptul ca nu ofera o varianta sau macar o solutie la cat de supermerseriasi se cred nu ii absolva cu nimic de billa neagra iar vis-a-vis de datul cu noroi, nu obisnuiesc sao fac.
--daca te-ai simtit atins cu ceva este problema ta,
--am chiar 2 prieteni care si-au achizitionat acelasi model de masina cu ceva timp inaintea mea. Intamplarea face ca unul dintre ei sa fie mecanic auto (proprietar de service auto), iar cand a vazut ca exista aceeasi problema l-a dat jos pe al lui.
--varianta propusa de prieten e sa mut rezervorul, daca nu as fi avut locurile extra din spate era excelent...........
--si inca un lucru foarte important EXACT LA FEL AU REACTIONAT CEI DE LA SERVICE.............faptul ca ""arunc cu noroi " cum zici tu poate fi o concluzie si la servicii...sau cine stie.......
ca vaz ca zici ca tu ai spart doua cutii. ce vina au ei? sau daca au dezvolta te rog.
nu de alta dar stim si noi ca loviturile la masini sunt al dracu de enervante si scumpe, indiferent ca-s pe stanga, dreapta, sus sau jos. dar asta nu inseamna ca e vina alora de la reprezentanta, dealer, service, etc. si cine la reprezentanta? contabilitatea? vanzarile?
problema la romanica, este ca ti-ai lovit TU masina, si dupa aia dai cu noroi in toata lumea, fara ca macar sa detaliezi ceva. POATE chiar ai dreptate. dar fa si ceva lumina in problema.
@eugen - astept sa vad ce ai facut. sunt curios ce pot face doua maini dibace si cred ca vei putea rezolva problema.
pai sa-ti ""satisfac" curiozitatea:
-- doar constatare si ridicare din umeri ca la romanica cu raspunsul clasic de "nu stiu" si ca au mai avut masini care au venit cu cutia sparta;
--faptul ca nu ofera o varianta sau macar o solutie la cat de supermerseriasi se cred nu ii absolva cu nimic de billa neagra iar vis-a-vis de datul cu noroi, nu obisnuiesc sao fac.
--daca te-ai simtit atins cu ceva este problema ta,
--am chiar 2 prieteni care si-au achizitionat acelasi model de masina cu ceva timp inaintea mea. Intamplarea face ca unul dintre ei sa fie mecanic auto (proprietar de service auto), iar cand a vazut ca exista aceeasi problema l-a dat jos pe al lui.
--varianta propusa de prieten e sa mut rezervorul, daca nu as fi avut locurile extra din spate era excelent...........
--si inca un lucru foarte important EXACT LA FEL AU REACTIONAT CEI DE LA SERVICE.............faptul ca ""arunc cu noroi " cum zici tu poate fi o concluzie si la servicii...sau cine stie.......
QUOTE (Extremero @ May 28 2010, 02:09 PM) Buuun...
M-am lamuit ca lichidul eolys (176 in cazul nostru) este un aditiv care se introduce din cand in cand in motorina printr-o pompa (#45), pentru a creste temperatura de ardere si astfel curata filtrul de particule.
Ansamblul repectiv este compus din mai multe parti, dintre care rezervorul este #35.
Tot ansamblul costa cca 3000RON la Mitsu si ceva mai putin la Citroen (#18).
In schimb la Citroen, rezervorul apare si separat ca reper si costa ~700RON.
Am vazut ca exista pe piata si aditiv eolys 176 + kit reumplere la cca 150-200RON/litru.
Saptamana viitoare dau cutia jos sa vad daca am spart rezervorul sau doar s-a smuls ceva....
Unde ai gasit poza asta? Putem gasi pe undeva niste documentatii tehnice pt. 2,2 ? (pt. 2.0 am gasit)
M-am lamuit ca lichidul eolys (176 in cazul nostru) este un aditiv care se introduce din cand in cand in motorina printr-o pompa (#45), pentru a creste temperatura de ardere si astfel curata filtrul de particule.
Ansamblul repectiv este compus din mai multe parti, dintre care rezervorul este #35.
Tot ansamblul costa cca 3000RON la Mitsu si ceva mai putin la Citroen (#18).
In schimb la Citroen, rezervorul apare si separat ca reper si costa ~700RON.
Am vazut ca exista pe piata si aditiv eolys 176 + kit reumplere la cca 150-200RON/litru.
Saptamana viitoare dau cutia jos sa vad daca am spart rezervorul sau doar s-a smuls ceva....
Unde ai gasit poza asta? Putem gasi pe undeva niste documentatii tehnice pt. 2,2 ? (pt. 2.0 am gasit)
QUOTE (alex167 @ May 29 2010, 12:22 PM) Unde ai gasit poza asta? Putem gasi pe undeva niste documentatii tehnice pt. 2,2 ? (pt. 2.0 am gasit)
Pana iti raspunde Extremero, spune te rog ce ai gasit pt. 2.0 (un link, ceva, etc.)
Eu nu am gasit decat referiri la motoarele PSA sa aibe de aface cu punga Eolys.
Pana iti raspunde Extremero, spune te rog ce ai gasit pt. 2.0 (un link, ceva, etc.)
Eu nu am gasit decat referiri la motoarele PSA sa aibe de aface cu punga Eolys.
QUOTE (Monitor_R @ May 29 2010, 04:39 PM) Pana iti raspunde Extremero, spune te rog ce ai gasit pt. 2.0 (un link, ceva, etc.)
Eu nu am gasit decat referiri la motoarele PSA sa aibe de aface cu punga Eolys.
ia d-aici: http://www.mitsubishiforum.com/forum/sh ... hp?t=20796
sau online aici: http://out-club.ru/Manual/Outlander_XL_ ... dex_M1.htm
sau XL -ul de 3 litri: http://www.megaupload.com/?d=G514T53B
Eu nu am gasit decat referiri la motoarele PSA sa aibe de aface cu punga Eolys.
ia d-aici: http://www.mitsubishiforum.com/forum/sh ... hp?t=20796
sau online aici: http://out-club.ru/Manual/Outlander_XL_ ... dex_M1.htm
sau XL -ul de 3 litri: http://www.megaupload.com/?d=G514T53B
QUOTE (alex167 @ May 29 2010, 12:22 PM) Unde ai gasit poza asta? Putem gasi pe undeva niste documentatii tehnice pt. 2,2 ? (pt. 2.0 am gasit)
Am urmat sfatul lui al_eugen, mi-am facut cont pe service.citroen.com si am cascat gura pe acolo o ora contra sumei de 4.5Eur.
Accesul pt o zi intreaga e 21 Eur.
Am urmat sfatul lui al_eugen, mi-am facut cont pe service.citroen.com si am cascat gura pe acolo o ora contra sumei de 4.5Eur.
Accesul pt o zi intreaga e 21 Eur.
QUOTE (COObra @ May 29 2010, 08:10 AM) eu lucrez la vanzari la dealer, zi-mi de ce sunt eu incompetent ca ai dat tu cu masina de pamant?
Pai de ce nu spui asa! Iata ce am gasit eu:
http://mitsu.ro/forum/lofiversion/index.php/t2868.html
Aia cu "regia proprie" e interesanta... se pare ca nu prea ai incredere in Master Zen al tau.
Si daca tot lucrezi in vanzari...la cati dintre clientii tai le-ai spus ca aceasta masina are o improvizatie cu acest rezervor, care impreuna cu alte probleme(lipsa scuturilor, radiatorul pentru motorina) o face aproape inutilizabila off-road, cea mai mica lovitura te poate costa bani grei - pe client desigur ca el nu stie sa conduca, si cine l-a pus sa mearga pe acolo, nu-i asa?.
Cei care au platit 35000 E in speranta ca o vor putea folosi si off-road, s-au ales cu un break cocotat care merge numai pe asfalt. La o astfel de masina te astepti sa mai dai si cu burta de pamint. Altfel...aveam nenumarate optiuni.
Deci 'aur' are tot dreptul sa fie suparat
Parerea mea
Pai de ce nu spui asa! Iata ce am gasit eu:
http://mitsu.ro/forum/lofiversion/index.php/t2868.html
Aia cu "regia proprie" e interesanta... se pare ca nu prea ai incredere in Master Zen al tau.
Si daca tot lucrezi in vanzari...la cati dintre clientii tai le-ai spus ca aceasta masina are o improvizatie cu acest rezervor, care impreuna cu alte probleme(lipsa scuturilor, radiatorul pentru motorina) o face aproape inutilizabila off-road, cea mai mica lovitura te poate costa bani grei - pe client desigur ca el nu stie sa conduca, si cine l-a pus sa mearga pe acolo, nu-i asa?.
Cei care au platit 35000 E in speranta ca o vor putea folosi si off-road, s-au ales cu un break cocotat care merge numai pe asfalt. La o astfel de masina te astepti sa mai dai si cu burta de pamint. Altfel...aveam nenumarate optiuni.
Deci 'aur' are tot dreptul sa fie suparat
Parerea mea
QUOTE (Monitor_R @ May 29 2010, 04:39 PM) Pana iti raspunde Extremero, spune te rog ce ai gasit pt. 2.0 (un link, ceva, etc.)
Eu nu am gasit decat referiri la motoarele PSA sa aibe de aface cu punga Eolys.
Motorul de 2.0 nu are acest rezervor, deoarece nu are DPF. Si intr-adevar e specific PSA. Deci stai linistit ca nu ai ce sparge. Nu stiu cum este cu racitorul de motorina in cazul tau( la 2.2 e nenorocire cit de expus este - eu ma gindesc cu groaza ca o lovitura mica iti poate rupe returul).
Numai bine
Eu nu am gasit decat referiri la motoarele PSA sa aibe de aface cu punga Eolys.
Motorul de 2.0 nu are acest rezervor, deoarece nu are DPF. Si intr-adevar e specific PSA. Deci stai linistit ca nu ai ce sparge. Nu stiu cum este cu racitorul de motorina in cazul tau( la 2.2 e nenorocire cit de expus este - eu ma gindesc cu groaza ca o lovitura mica iti poate rupe returul).
Numai bine
@bart_snp:Spui ca Outie cu motor 2.0 nu are DPF.
Din pacate pentru colegii cu Outie cu motor 2.2 suntem off-topic.
Poate ajuta un moderator sa punem unde trebuie discutia asta...
In brosura atasate se mentioneaza existenta unui DPF (tip deschis) - fata de DPF (tip inchis) in cazul motorului 2.2 - v. pag 37/40
[attachment=8962:Outlander_Brosura.pdf]
De asemenea, dupa cate stiu eu daca ai DPF pe masina, trebuie sa ai si un martor pe bord in afara de cel de Check Engine. Am scotocit prin manual dar fara succes.
Nu mai inteleg nimic...
Deci cum putem afla daca daca Outie II cu motor de 2.0 are sau nu DPF?
Dupa VIN, dupa seria motor?
Din pacate pentru colegii cu Outie cu motor 2.2 suntem off-topic.
Poate ajuta un moderator sa punem unde trebuie discutia asta...
In brosura atasate se mentioneaza existenta unui DPF (tip deschis) - fata de DPF (tip inchis) in cazul motorului 2.2 - v. pag 37/40
[attachment=8962:Outlander_Brosura.pdf]
De asemenea, dupa cate stiu eu daca ai DPF pe masina, trebuie sa ai si un martor pe bord in afara de cel de Check Engine. Am scotocit prin manual dar fara succes.
Nu mai inteleg nimic...
Deci cum putem afla daca daca Outie II cu motor de 2.0 are sau nu DPF?
Dupa VIN, dupa seria motor?
- Fişiere ataşate
-
[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
QUOTE (Monitor_R @ May 31 2010, 04:26 PM) Deci cum putem afla daca daca Outie II cu motor de 2.0 are sau nu DPF?
Dupa VIN, dupa seria motor?
Cel mai simplu si sigur intrebi la un service Mitsubishi (personal sau telefonic).
Cel mai probabil e asa cum scrie in brosura. Tipul de DPF inchis necesita eolys pt "autocuratarea" filtrului. Probabil ca la cel deschis riscul de infundare fiind mai frecvent (neavand autocuratire), trebuie sa-i "dai in goarna" macar o data la 1000 km ca sa se mai curete - metoda asta a mai fost pomenita si pe alte forumuri de masini diesel.
Dupa VIN, dupa seria motor?
Cel mai simplu si sigur intrebi la un service Mitsubishi (personal sau telefonic).
Cel mai probabil e asa cum scrie in brosura. Tipul de DPF inchis necesita eolys pt "autocuratarea" filtrului. Probabil ca la cel deschis riscul de infundare fiind mai frecvent (neavand autocuratire), trebuie sa-i "dai in goarna" macar o data la 1000 km ca sa se mai curete - metoda asta a mai fost pomenita si pe alte forumuri de masini diesel.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 43 vizitatori