Variatie Turatie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
leeveeu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 10:07 am

Mesaj de leeveeu » Mar Sep 15, 2009 12:19 pm

Salutare. Sunt posesorul unui Outlander 2.0 Diesel, 6200 km la bord. Am observat ca se intampla ceva ce nu stiu daca este normal sau nu si sunt curios daca cineva ma poate lamuri.

La relanti, de obicei turatia sta pe la 1000 si un pic. Daca am aerul conditionat pornit si stau la stop, uneori scade foarte putin sub 1000 si dupa aceea singura revine la pozitia initiala, la care sta de obicei.

E normal sa se intample asa?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Sep 15, 2009 12:36 pm

Este normal, variatia este datorata cuplarii/decuplarii anumitor consumatori (compresorul AC in cazul de fatza).

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Sep 15, 2009 12:40 pm

ralanti de 1000 si un pic?

Avatar utilizator
leeveeu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 10:07 am

Mesaj de leeveeu » Mar Sep 15, 2009 12:47 pm

QUOTE (driverx @ Sep 15 2009, 12:40 PM) ralanti de 1000 si un pic?

Da, cam 1100-1200 RPM, asa sta.


QUOTE (andrei @ Sep 15 2009, 12:36 PM) Este normal, variatia este datorata cuplarii/decuplarii anumitor consumatori (compresorul AC in cazul de fatza).

Multumesc, exact acelasi raspuns mi s-a dat si de la service.

Avatar utilizator
haican1985
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 20, 2010 6:31 pm

Mesaj de haican1985 » Mie Iun 23, 2010 11:27 pm

da e foarte nolal...chiar azi am intrebat si eu...la rep.. si in momentul cand merge ac...creste turatia...iar cand ac e oprit sta pe 900 iar cand creste inseamna ca ti-a plecat vre-un ventilator sau itzi creste consumul de energie electrica( s-a cuplat vre-un consumator) si e nevoie de o tuartie mai mare...ok???

Avatar utilizator
Tero
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 14, 2010 11:40 pm

Mesaj de Tero » Mar Aug 17, 2010 11:59 pm

daca=i pui o baterie de Raba sigur se va mai tura asa mult la relanti, are bateria aia zic ca e scooter, eu nu am aceasta problema cu el..

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Joi Aug 19, 2010 7:42 am

Acest lucru se intampla mai ales cand este rece motorul si ai AC-ul pornit?

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Mie Aug 25, 2010 7:46 pm

Sa vezi iarna ce o sa se tureze cand e motorul rece si pornesti climatizarea )

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori