Pagina 1 din 1
Scris: Mar Sep 15, 2009 12:19 pm
de leeveeu
Salutare. Sunt posesorul unui Outlander 2.0 Diesel, 6200 km la bord. Am observat ca se intampla ceva ce nu stiu daca este normal sau nu si sunt curios daca cineva ma poate lamuri.
La relanti, de obicei turatia sta pe la 1000 si un pic. Daca am aerul conditionat pornit si stau la stop, uneori scade foarte putin sub 1000 si dupa aceea singura revine la pozitia initiala, la care sta de obicei.
E normal sa se intample asa?
Scris: Mar Sep 15, 2009 12:36 pm
de andrei
Este normal, variatia este datorata cuplarii/decuplarii anumitor consumatori (compresorul AC in cazul de fatza).
Scris: Mar Sep 15, 2009 12:40 pm
de driverx
ralanti de 1000 si un pic?
Scris: Mar Sep 15, 2009 12:47 pm
de leeveeu
QUOTE (driverx @ Sep 15 2009, 12:40 PM) ralanti de 1000 si un pic?
Da, cam 1100-1200 RPM, asa sta.
QUOTE (andrei @ Sep 15 2009, 12:36 PM) Este normal, variatia este datorata cuplarii/decuplarii anumitor consumatori (compresorul AC in cazul de fatza).
Multumesc, exact acelasi raspuns mi s-a dat si de la service.
Scris: Mie Iun 23, 2010 11:27 pm
de haican1985
da e foarte nolal...chiar azi am intrebat si eu...la rep.. si in momentul cand merge ac...creste turatia...iar cand ac e oprit sta pe 900 iar cand creste inseamna ca ti-a plecat vre-un ventilator sau itzi creste consumul de energie electrica( s-a cuplat vre-un consumator) si e nevoie de o tuartie mai mare...ok???
Scris: Mar Aug 17, 2010 11:59 pm
de Tero
daca=i pui o baterie de Raba sigur se va mai tura asa mult la relanti, are bateria aia zic ca e scooter, eu nu am aceasta problema cu el..
Scris: Joi Aug 19, 2010 7:42 am
de speed29
Acest lucru se intampla mai ales cand este rece motorul si ai AC-ul pornit?
Scris: Mie Aug 25, 2010 7:46 pm
de andreiderme
Sa vezi iarna ce o sa se tureze cand e motorul rece si pornesti climatizarea )