Anvelope

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mie Ian 14, 2009 6:43 pm

QUOTE (driv3r @ Jan 14 2009, 09:54 AM) Eu am luat de la viviesp Good Year Eagle LS2 225/55/18 (cred ca sunt all season - 690/buc) si le-am montat ieri...sunt super comparativ cu ce a fost pe masina (considerand si uzura)...zgomotul la rulare s-a redus semnificativ si aderenta e mai buna decat la Bridgestone. In concluzie sunt foarte multumit si le recomand !
...eu am avut anvelope all season si nici macar nu ma gandesc la diferente intre all season si winter pe timp rece cum este cel de acum! ... eu zic sa te mai gandesti si sa optezi pentru un winter!

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Ian 15, 2009 9:24 pm

Pentru cei care nu dispun de un buget bunisor sa-si ia gume de iarna noi, pot opta pentru cele all/terrain re-esapate. Cauciucul din care este facuta re-esaparea este mai moale decat un cauciuc nou. Singura problema ar fi verificarea atenta a datei de productie. Daca-s mai vechi de 2 ani nici nu le luati pentru ca mai mult de inca 2 ani n-o sa va tina.
De exemplu eu am SCOP A/T(re-esapate, facute in Radauti), marime 31/10.5/15. Au costat 250 ron bucata. Sunt copia fidela a BFG A/T care o bucata noua costa... mai mult de dublu. Pot spune ca se comporta bine, umblu cu re-esapate cam de 5-6 ani si n-am avut nici o supriza ne-placuta cu ele. Mai degraba am avut la un Good Year o explozie de toata frumusetea....

Avatar utilizator
driv3r
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 13, 2008 5:19 pm

Mesaj de driv3r » Vin Ian 16, 2009 5:59 pm

Eu nu am luat all-season pt iarna....eu am luat all season fiindca bridgestone-ul de fabrica ajunsese slick pe rotile din fata si aveam de nevoie de cauciucuri ok urgent, fara sa coste o avere. Dar se comporta acceptabil si pe zapada astea, sigur ca nu au calitatile unor anvelope de iarna dar sunt ok.

Avatar utilizator
tiberiu2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 05, 2009 11:09 pm

Mesaj de tiberiu2008 » Mie Mai 06, 2009 8:57 pm

unde gasesc 215/55/17 la un pret bun?

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Mie Iul 15, 2009 9:46 pm

Poate s-o mai fi zis pe undeva, dar nu am gasit: voi cum procedati cu presiunea din anvelope?
Astia dau in manual 2.2 bar si sar brusc la 2.5 bar pt viteze peste 160. Mi se pare bizar, adica la 159 merge fara probleme 2.2, dar la 161 trebuie sa maresti substantial presiunea?
Si ce se intampla daca ai presiunea de 2.2 si iti apare brusc posibilitatea (sosea libera, lata, vizibilitate buna) si cheful sa mergi cu 200? Care sunt riscurile?
Sau, sa zicem ca ajung in Germania unde pot sa merg cu cat ma tine motorul, ce fac, opresc la prima benzinarie dupa granita si umflu la 2.5? Dupa care, la iesire, fac invers?
Si, incarcarea nu are nicio importanta?
Eu sincer, n-am mai vazut sistemul asta, la toate masinile pe care le-am mai avut presiunea era functie de incarcare, nu de viteza.

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Lun Iul 20, 2009 9:17 am

QUOTE (Kahn @ Jul 15 2009, 09:46 PM) Astia dau in manual 2.2 bar si sar brusc la 2.5 bar pt viteze peste 160. Mi se pare bizar, adica la 159 merge fara probleme 2.2, dar la 161 trebuie sa maresti substantial presiunea?
Kahn: indicatiile sunt indicatii! Producatorul zice ca daca mergi in genral cu viteze de peste 160 Km/h este bine sa ai rotile umflate cu 2.5. Daca le ai umflate cu 2.2 si mergi ocazional cu 200 nu-i bai. In cele din urma este ooptiunea ta cum vrei sa le umflii. Poti al fel de bine sa le tii umflate la 2.5 si sa mergi mai incet cum la fel de bine poti sa le tii la 2.2 si sa mergi cu 200 Km/h. Ideea este ca ei indica valorile astea pentru un mai bun comportament al masinii in conditiile date.

Avatar utilizator
cris_tian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2008 12:22 am

Mesaj de cris_tian » Dum Noi 29, 2009 9:29 pm

Cautati si aici:
www.cauciucuridirect.ro

Avatar utilizator
B-81-LOS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 01, 2010 4:14 pm

Mesaj de B-81-LOS » Joi Apr 15, 2010 11:26 am

Buna ideea Klez, mai ales pentru iesirile in offroad. Poti sa ne spui si de unde le-ai luat?

QUOTE (Klez @ Jan 15 2009, 09:24 PM) Pentru cei care nu dispun de un buget bunisor sa-si ia gume de iarna noi, pot opta pentru cele all/terrain re-esapate. Cauciucul din care este facuta re-esaparea este mai moale decat un cauciuc nou. Singura problema ar fi verificarea atenta a datei de productie. Daca-s mai vechi de 2 ani nici nu le luati pentru ca mai mult de inca 2 ani n-o sa va tina.
De exemplu eu am SCOP A/T(re-esapate, facute in Radauti), marime 31/10.5/15. Au costat 250 ron bucata. Sunt copia fidela a BFG A/T care o bucata noua costa... mai mult de dublu. Pot spune ca se comporta bine, umblu cu re-esapate cam de 5-6 ani si n-am avut nici o supriza ne-placuta cu ele. Mai degraba am avut la un Good Year o explozie de toata frumusetea....

Avatar utilizator
cosmin_v
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 3:35 pm

Mesaj de cosmin_v » Mar Noi 02, 2010 11:10 am

Am schimbat caucuiucurile de vara cu cele de iarna acum vreo 2 saptamani. Pe aceleasi jenti. Trebuie neaparat sa-mi mai cumpar un rand de jenti! Dupa vreo 2000km am observat ca incepe sa-mi tremure volanul pe la vreo 110-120. Imi zic, trebuie sa ma duc sa mai echilibrez rotile o data. Zis si facut, merg la o vulcanizare, se apuca baietii de treaba...si ma cheama: va lipsesc 2 piulite la roata fata dreapta! Eu, nu se poate! Ei, uitati-va! Si erau si slab stranse! Imi zic, mi le-a shparlit careva! Plauzibil dar un prezon era mai ruginit, deci o piulita lispea de ceva timp! Si ce ma oftic mai tare e ca n-am observat pana cum. 2 piulite lipsa ar trbui sa-ti sara in ochi! Sa nu mai zic de aia de la spalatorii care n-au observat pana acum! Asa ca pana fac rost de alte piulite merg cu 4 pe rotile din spate! Morala: stati cu ochii pe aia la vulcanizare sa le stranga cum trebuie si mai uitati-va si pe langa masina macar o data pe zi! Drumuri placute!

Avatar utilizator
ovy ovy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 08, 2010 12:06 pm

Mesaj de ovy ovy » Mie Iul 13, 2011 6:45 pm

Michelin latitude diamaris sau bridgestone dueller sport?review-urile spun ca michelin!voi ce parere aveti?
URGENT
225/55/18

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori