Pagina 1 din 1

Scris: Mar Ian 12, 2010 4:44 pm
de Стрелок
A schimbat cineva roata de rezerva de dimensiuni reduse cu una normala? Nu cred ca folosesc acelasi sistem de retentie sub portbagaj. Mi se pare de mare porc chestia asta la un suv cu 4x4, mai ales ca ti se zice explicit ca daca ai pana pui rezerva pe spate si cuplezi doar fata. Si daca nu mai pot iesi asa? Trebuie sa se poata, ar fi interesant daca si la noi. Am intrebat mai de mult la service si mi-am atras niste priviri foarte nedumerite.

Scris: Vin Ian 15, 2010 9:18 pm
de alex167
Da, e de mare porc. Dar chestia e ca o roata normala nu-ti incape acolo dedesubt. Sau, daca ai reusi totusi sa o spanzuri acolo, cred ca ar scadea garda la sol semnificativ

Scris: Sâm Ian 16, 2010 6:35 pm
de Klez
Ar scadea garda la sol semnificativ, ar fi un risc sa o agati intruna pe un drum accidentat catusi de putin si nu in cele din urma, ca sa schimbi o roata.... te murdareeeesti )

Scris: Dum Ian 17, 2010 9:07 am
de COObra
ce nasol....trebuia sa faca astia o roata care sa se schimbe singura.

Scris: Joi Ian 28, 2010 5:51 pm
de MIB
Daca imi aduc bine aminte, la versiunile cu 5 locuri roata de rezerva sta frumos in portbagaj, in locul unde la versinuea cu 7 locuri stau cele doua locuri suplimentare. Se prea poate ca la aceasta versiune sa se poata pune roata normala de rezerva!
Daca ai versiunea cu 7 locuri... "c'est la vie!"

Scris: Joi Apr 15, 2010 11:21 am
de B-81-LOS
In opinia mea o solutie mult mai buna era folosirea unui set de cauciucuri run-flat. Ar fi dat un unghi de degajare mult mai bun. Stricat oricum de sistemul lor de evacuare, dar poate asta ii fortza un pic sa isi puna capul la contributie pentru o alta toba finala. Costul suplimentar nu cred ca era asa de mare.
In ceea ce priveste rezerva - am avut neplacerea de a o folosi pe zapada - dezastru. Daca puteam i-as fi dat ESP-ului un algocalmin saracu.