Pagina 1 din 2

Scris: Dum Oct 24, 2010 5:16 pm
de outlandish
Salut,

Sunt posesorul unui Outlander (martie 2008), 46.000 km, 2.0 DID. La 36.000 a aparut problema limitarii turatiei in sarcina la 2800 RPM si lipsa puterii. In alte cuvinte cand calcam acceleratia pana la fund ,in mers, turatia se limita la 2800. Dupa ce am oprit motorul si am pornit din nou s-a comportat normal. Cei de la service au zis sa merg din cand in cand cateva minute la turatii peste 3500 sa se arda funinginea de pe traseul de evacuare. Am procedat asa insa la 46000 km a reaparut problema de 4 ori consecutiv in aproximativ 500 km parcursi. Nu sunt nici vitezoman, nici nu merg ca melcul, regulat merg intre 2600 - 3200 RPM.In general parcurg drum lung, mai putin in oras. Sunt programat la service peste 3 zile, e inca in garantie. A mai avut cineva problema aceasta ca sa am informatii mai multe cand o sa vorbesc cu cei de la service?

Multumesc

Scris: Dum Oct 24, 2010 6:12 pm
de Malakai
Eu am avut problema asta la un Mercedes Vito de serviciu. Parca era de la turbina.

Scris: Dum Oct 24, 2010 9:01 pm
de COObra
si eu tot ca malakai. vito - furtun turbo spart.

Scris: Dum Oct 24, 2010 9:17 pm
de metal_militia
Arunca o privire AICI

Scris: Lun Aug 22, 2011 2:08 pm
de georgemierlut
QUOTE (metal_militia @ Oct 24 2010, 09:17 PM) Arunca o privire AICI
Computerul de Vaccum,a cedat.asta e problema.

Scris: Mar Noi 01, 2011 6:20 am
de miculalex
salut sunt si eu nou pe aici, am un outlader din 2008 si am aceeasi proplema cu limitarea de turatie, si la service mi=au spus ca am mers pre mult cuplat 4wd si computerul a sesizat supra sarcina pe grupul spate si de aceea imi limiteaza turatia.
daca tu ai rezolvat problema te rog sa ne spui si noua cum sa scapam si noi de stres.multumesc

Scris: Dum Ian 08, 2012 2:48 pm
de georgesavu
Salutare tuturor,
Un sfat sau o parere de la voi la urmatoarea situatie intalnita:
La Outlanderul meu din 2009 pe o distanta de 80 km motorul a intrat in limitare de turatie de cca.5 ori; dupa oprire si repornire motorul merge bine dar iar intra in limitare; ultima data la repornire, martorul "engine-motor" a ramas aprins; Un sfat sau o parere daca se poate? Multumesc.

Scris: Lun Ian 09, 2012 3:12 pm
de andrei
Salut,

Alte simptome, zgomote, etc?

Scris: Vin Ian 20, 2012 11:48 am
de l.peti
...filtru de aer infudat,ori de la praf,ori de la umiditatea prea mare,filtrele ieftine sunt facute din hartie ieftina care se umfla..
filtru de motorina tot umflat de apa...

Scris: Dum Apr 22, 2012 9:57 pm
de dinescuic
[si eu am la fel....outlander 2008 .....am prieteni cu service-uri si mi au zis ca e de la turbina;;;trebuie curata sau ceva geometrie nu stiu .......trebuie pus testerul pe ea sa vezi daca apare ceva ..