VITEZA RECOMANDATA CU 4WD LOCK

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Dan Petcu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 01, 2007 12:32 pm

Mesaj de Dan Petcu » Joi Ian 03, 2008 11:10 am

SALUTARE,

CARE ESTE VITEZA CU CARE SE POATE CIRCULA CAND ESTE CUPLATA CUTIA PE 4WD LOCK?

Avatar utilizator
cezarionus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 12, 2007 12:50 am

Mesaj de cezarionus » Dum Ian 06, 2008 7:36 pm

in jur de 50 km/h

Avatar utilizator
XTra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 29, 2007 10:19 am

Mesaj de XTra » Lun Ian 07, 2008 9:36 pm

de ce 50? nu am vazut nicaieri valoarea asta.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Ian 08, 2008 8:28 am

.....................

Avatar utilizator
XTra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 29, 2007 10:19 am

Mesaj de XTra » Mar Ian 08, 2008 3:21 pm

La Outlander (masina in discutie) nu scrie nimic despre asta pe parasolar.
Si 4wd lock inseamna la masina asta ca se blocheaza DOAR diferentialul central. Restul nu se pot lua blocabile nici ca optional.
Asta inseamna ca doar intre axe e blocat transferul de cuplu la 50-50%. Si nici asta nu e batut in cuie deoarece la virajele mari se aude cum cedeaza diferentialul nu se rupe aderenta.
No offense da' eu asta stiu.

Avatar utilizator
Dan Petcu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 01, 2007 12:32 pm

Mesaj de Dan Petcu » Mie Ian 09, 2008 8:59 am

Am mers cu 4wd lock cu Outlanderul, cu maxim de 100 km/ora, pe distanta de 100-200 km, din cauza ca drumul era plin de zapada si gheata. Comportament excelent pe sosea dar pe la 100 km/h, masina incepea sa trepideze incet.
Pe parasolar si manual nu scrie nimik de viteza recomandata cu 4wd lock.
Am intrebat si la mcar si un tip de la receptie mi-a spus ca viteza e de 20 km/ora, dar nu era sigur de acest aspect.

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Mie Ian 09, 2008 8:54 pm

Depinde foarte mult de aderenta. Pe zapada ai putut sa mergi cu viteza mai mare pentru ca nu era fortata tractiunea pe nici o roata in exces (de exemplu daca erai in curba cu rotile blocate de diferential, roata fortata pur si simplu aluneca pe zapada fara sa suprasolicite diferentialul).

Avatar utilizator
pentium
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 11, 2008 1:06 am

Mesaj de pentium » Vin Ian 11, 2008 1:32 am

Si eu zic la fel ca Jeff: totul depinde de aderenta. Oricum o folosire in exces a sistemului 4x4lock il va supraincalzi cu sigurantza

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Lun Ian 14, 2008 9:34 pm

Sfatul meu e sa-l folosesti doar cand iesi din cacat pe LOCK. Adica max 50. De fapt pt mai mult nici nu ai nevoie. In rest tine-l pe auto. Nu de alta dar poti sa te trezesti ca se buleste dupa ce iesi din garantie!

Avatar utilizator
mitzsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 29, 2007 10:49 am

Mesaj de mitzsu » Joi Ian 17, 2008 2:40 pm

Exact cum spune Andrei...4x4 lock e pentru a iesi din situatii grele. Unde sa fugi cu tractiunea integrala blocata :shock: ? Daca poti sa fugi cu mitsu pe sosea, inseamna ca nu e nevoie de lock - situatiile se exclud, reciproc, de la sine :wink: !!!
Sa o stapanesti sanatos, km multi si drumuri frumoase !!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori