Aventura Tot-teren - Mitsubishi Outlander (test-drive)

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Feb 24, 2011 8:52 pm

Poti conduce un Mitsubishi, a carui identitate vizuala corespunde tendintelor actuale promovate in gama, atat pe sosea cat si pe suprafete accidentate, intr-un echilibru perfect. Asta daca alegi un Outlander.



Facelift-ul primit de Mitsubishi Outlander, in urma cu mai bine de un an, a primit un feedback pozitiv, semn ca fanii marcii, si nu numai, apreciaza filosofia nipona de design, aplicata initial pe modelul Lancer.

Impactul schimbarii a survenit atat de bine, incat Outlander s-a exclus, incet dar sigur, din celebrul trio Mitsubishi Outlander, Citroen C-Crosser si, respectiv, Peugeot 4007; o initiativa care, la acea vreme, a scazut putin valoarea imaginii fiecaruia dintre modele, dar in special de partea celui japonez.

Ceea ce conteaza mai mult in cazul lui Outlander este spiritul. Nu alegi un Outlander pentru ca e la moda sa conduci in oras masini mai mari, si nici pentru a etala o serie de veleitati inchipuite. Conduci un Outlander daca ai nevoie de un spatiu interior mai generos decat poate oferi o compacta, de un caracter practic reprezentativ unui model break, precum si de o garda la sol suficient de inalta incat sa nu transpiri de emotie inca de la prima situatie in care asfaltul se termina.









Chiar din contra, distractia la bordul lui Outlander capata un alt sens imediat dupa patrunderea in teren accidentat. Bineinteles ca nu este masina potrivita pentru o sesiune de off-road veritabil, pentru asta exista Pajero, dar iti permite sa abordezi obstacole chiar si de dificultate medie. 21 este valoarea unghiului de atac si de degajare. Nu este prezent reductorul, dar selectorul rotativ dintre scaune permite comutarea a trei moduri de tractiune: fata, integrala permanenta cu distributie activa a cuplului intre cele doua punti si cu diferential central blocat.

Totodata, nu intampini nici problemele caracteristice unui oras aglomerat, si anume, mobilitatea si locurile de parcare. Outlander masoara 4,66 m lungime si 1,8 m latime - fiind cu putin mai mare decat un Lancer Sportback, spre exemplu.

Oferta curenta de motorizari disponibile pentru Outlander, in Romania, include un motor cu benzina si unul diesel. Cel pe benzina, de 2 litri, produce 147 CP si poate fi configurat doar cu tractiune fata. Transmisia poate fi manuala, ori automata cu variatie continua.



Dieselul este disponibil in doua versiuni de putere (156 CP si 176 CP), poate fi configurat doar cu transmisie integrala, impreuna cu o transmisie manuala, ori automata. In acest caz insa, nu mai vorbim despre o transmisie cu variatie continua, ci despre cutia cu dublu ambreiaj TC-SST (Twin Clutch - Sport Shift Transmision), preluata de la modelul Lancer. Iar padelele de schimbare a treptelor, pozitionate in spatele volanului, contribuie la placerea condusului pe zone virajate.

Mitsubishi Outlander este ofertat in mai multe niveluri de echipare: Invite, Intense, Intense+ si Instyle. Pretul de pornire pentru varianta Invite 2.0 MIVEC 2WD M/T 147 CP (Euro 5) este de 19.509 Euro cu TVA inclus. In cazul unei variante diesel, pretul de baza (Invite) 2.2 DI-D MIVEC 4WD M/T 176 CP este de 28.155 Euro cu TVA inclus.

Lista dotarilor standard este generoasa inca de la primul nivel de echipare. Printre cele mai importante elemente amintim aer conditionat, airbag-uri frontale, laterale si cortina, pilot automat cu reglaj pe volan, geamuri termoizolante actionate electric, indicator de schimbare a vitezelor pentru optimizarea consumului de carburant, jante din aliaj usor (16 inci), oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric, sistem audio MP3 cu 6 difuzoare, semnalizare vizuala la franarea de urgenta, sistem activ de control al stabilitatii si tractiunii (M-ASTC), asistenta la pornirea in rampa (Hill Start Assist), ABS, EBD si BA.

Verdict

Mitsubishi Outlander este o masina corecta care iti rezerva doar surprize placute. Pozitia de condus asigura o vizibilitate buna si o ergonomie cu care modelele marcii au dovedit-o in mai multe randuri.

Joaca intotdeauna cu cartile pe fata, in sensul ca indeplineste orice obiectiv foarte usor si fara batai de cap din partea soferului.

Se descurca onorabil in orice mediu. De altfel, acesta este avantajul si, totodata, secretul lui Outlander: caracterul polivalent.

Despre Mitsubishi Outlander se poate spune ca este o masina care satisface solicitarile oricarui tip de client dar, la fel de bine, se poate spune ca este o masina dedicata cunoscatorilor.

via | voom.ro

Avatar utilizator
Andrei-Lander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm

Mesaj de Andrei-Lander » Mar Mar 08, 2011 6:46 pm

cat costa cauciucurile A/T cu care este echipat Outlander in videoclip ?

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mar Mar 08, 2011 8:20 pm

Vreo 550Lei bucata.

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mar Mar 08, 2011 9:24 pm

Sincer traseul de off-road ales este mult prea soft.

Avatar utilizator
B-81-LOS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 01, 2010 4:14 pm

Mesaj de B-81-LOS » Lun Mai 16, 2011 2:25 pm

Perfect de acord. Am facut trasee mai grele ca asta cu al meu echipat cu gumele de strada, ca sa nu mai mentionam diferenta de putere si cuplu.

Ce ar fi interesant sa ne spuna cineva este daca masina din clip are Cross-Country pe ea, sau au modificat suspensia spate la noul model. Pentru ca roata spate nu prea se duce in lacas la suprasolicitare. Ceea ce la modelul standard anterior stim cu totii ca se intampla.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori