Pagina 1 din 2

Scris: Mar Mai 03, 2011 8:52 pm
de haican1985
Salu, detin un outlander 2.0 si am o mare problema pe care , poate si o aveti dar nu ati obesvat!!!!
In cazul in care masina e pe liber si o ambalez pe 2000 rot si iau piciorul dupa acceleratie, pana sa se stabilizeze turometru pe 900 masina trepideaza ( mai precis motorul are o trepidatie ) si acest lucru se intampla si atunci cand ma opresc. Pana sa stea roata masina trepideaza....
Sunt curios daca cineva a mai observat acest lucru si daca da? cum l-a rezolvat!
ASTEPT UN RASPUNS! MULTUMESC! (AM FOST LA 3 SERVICE DIFERITE MITSU. SI DEGABA SI-AU PRINS URACHILE)

Scris: Mar Mai 10, 2011 5:41 pm
de Costin_dsm12
Salut,

Ar fi bine sa dai ceva mai multe informatii despre masina. An de fabricatie, km in bord, stil conducere, regim de utilizare(oras/exterior), etc., ar ajuta pe cei care se pricep sa-ti dea un sfat.
La simptomele care le descrii mai sus, eu as spune ca ar fi volanta care face ceva figuri, dar nimic de speriat deocamdata.

Scris: Mie Mai 11, 2011 6:47 am
de haican1985
masina are 40000 km si e fab 2010 si asa face decand am luat-o si m-am urcat in mai multe outlandere si l-a fel se comportau toate.Multa lume nu isi da seama ca masina se comporta ciudat dar dupa ce le spun imi dau dreptate.ana acum am incercat 5 masini!

??????

Scris: Joi Mai 12, 2011 9:59 pm
de andreiderme
La mine face doar cand motorul este rece...

Scris: Joi Iun 16, 2011 10:44 pm
de patrick
Asa face si la mine. Tot la motor de 2.0, 40000km din 2008.
Asa fac unele motoare diesel.

Eu zic ca asa este reglata pompa de injectie sa se decelereze mai rapid. Sau sa fie de la supapa EGR?

Poate un mecanic mai priceput ar putea sa ne lumineze (eventual un inginer auto).

Scris: Lun Ian 07, 2013 12:59 pm
de outl
vreo rezolvare? nimeni?

Scris: Lun Ian 07, 2013 2:52 pm
de razvante
Am avut o problema asemanatoare la un hyundai pe benzina si era un tampon central al motorului. Diferenta era ca facea si in mers.

Scris: Lun Ian 07, 2013 3:06 pm
de ctzzz
mda, tampoanele se uzeaza des, mai ales la diesel.
am avut pe vremuri un kadett, le schimbam in fiecare an...

Scris: Lun Ian 07, 2013 5:06 pm
de outl
o sa-i dau de cap pana la urma!pana acum nu am avut chef.M-am ambitionat!!!

Scris: Joi Ian 10, 2013 5:36 pm
de outl
Sal! am fost la mitsu reprezentanta si am facut diagnoza;din nou overboost pressure,citit valori map si existau diferenta de valori.Aveam deja cumparat map-ul si l-am schimbat .Intradevar s-a schimbat mersul motorului la revenirea din turatii,nu mai trepideaza.Sa vad daca in mers constant in tr 5si 6 la aprox 2200-2500 mai intra in limp mode. Inainte aveam o balbaiala la motor de la 1200-1300 rot/min la 900 dupa care se echilibra frumos.