Instalatie Gpl Pe Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
pitu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 15, 2014 1:07 am

Mesaj de pitu » Vin Iun 06, 2014 5:03 pm

Salutari, Am montat instalatie gpl pe Honda CRV,2.0, 2008, cutie automata, tip BRC, de care am fost foarte multumit.
Recomand, ptr cei care doresc sa-si monteze o astfel de instalatie, ca este fiabila, economica si constituie o investitie buna. Butelie de 58 litri, un plin insemna 45 litri gaz, , din care faceam intre 400 si 450 km. Pret instalatie 3000 lei. Revizii la fiecare 15k, la care se sch filtrele si se verifica functionarea motorului pe calculator. Toate bune.

Avatar utilizator
user1cryss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 16, 2013 5:35 pm

Mesaj de user1cryss » Lun Iun 08, 2015 4:00 pm

salut! am o instalatie brc cu injectoare, fara ungere pe outlander de 2000 din 2004 si am ceva problem. cei de la gpl spun ca trebuie sa merg la un tester pt bezina ca nu-mi functioneaza sonda lambda ( pe care am schimbat o de curand). Dati-mi un pont, pe cineva care se pricepe , un service etc.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Lun Iun 08, 2015 6:58 pm

OFF TOPIC: Daca intrebi in 10 topice crezi ca-ti va raspunde cineva mai repede?

ON: Fa un test si mergi numai pe benzina (recomand cel putin 2-300 km). Daca nu se aprinde nimic mergand pe benzina sondele sunt ok (sunt 2 la numar) si cauti alta "buba": filtre gaz, aprindere, bujii, fise... si cauti un alt mester gpl-ist.
E posibil ca noua sonda sa nu intre in parametrii ceruti de masina; bosh-urile au obiceiul asta cu motoarele asiatice. Recomand Denso sau NKG. Sa nu cazi jos cand vezi preturile.

Daca ai drum prin Colentina da un semn, poate verificam ce si cum "pe bordura".

Avatar utilizator
user1cryss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 16, 2013 5:35 pm

Mesaj de user1cryss » Mar Iun 09, 2015 2:33 pm

Multumesc! Problema e ca am cam schimbat sonda, bujiile si bobina, rezultatul ca la inceput. Cand esti mai liber si-mi fac drum prin colentina?

Avatar utilizator
Stelysan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 31, 2015 10:23 pm

Mesaj de Stelysan » Lun Aug 31, 2015 10:43 pm

Va salut cu respect pe toti.
Am si eu GPL pe un 2.4 MIVEC, 4WD Automatic din 2004. Landi Renzo EVO ONE, secventiala. Am masina de vreo 2 luni si n-am reusit sa scot consum de GPL mai mic de 16 l/100Km la drum intins. Am banuit ca e o problema in softul ECU-ului de GPL insa pe cand mi-a venit interfata de programare ECU a crapat de tot si va fi schimbat zilele astea in garantie.
Am si eu 2 intrebari:
1. Mai are cineva instalatie din asta pe acest model de masina? Daca da, il rog sa-mi trimita fisierul cu setarile din ECU-ul lui. Se exporta usor cu un cablu de date si soft.
2. Am citit si chiar am pus mana pe un ulei "special pt motoare pe GPL". Un Castrol Magnatec 10W40, Part Sintetic (5W30 cum scrie Biblia masinii nu este). Pe uleiul asta scria ad literam "for LPG powered vehicles". A folosit cineva asa ceva?
Numai bine si stima.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Sep 01, 2015 8:52 am

Daca pui 10W40 in motor iti cam bati joc de el. Mai mult decat atat, uleiul ala SIGUR nu tine cat ti-e intervalul de service!

Pe benzina consuma normal? Nu are nici o eroare masina?

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Mar Sep 01, 2015 5:06 pm

Nu își bate joc deloc cu acel ulei.Pe gpl motorul are alt randament termic.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mar Sep 01, 2015 11:30 pm

N-are treaba randamentul termic cu ungerea.

@Stelysan

Cum zice si Alex44: care-i consumul pe benzina?
Si baga uleiul ce-l recomanda cartea. La 4g69 (presupun ca asta-i motorul) trebuie 5w30 sau 5w20.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Sep 02, 2015 9:39 am

Repet, e un semisinteitc foarte gros la rece si care nu este garantat pt intreg intervalul de revizie al masinii! Doar pt ca e mai gros nu protejeaza supapele de temperatura mai mare a arderii si nici compenseaza pt racirea ce inainte era asigurata de stropirea lor constanta cu benzina.

5w30 e perfect adecvat. Cand iti pui GPL nu schimbi nimic in motor, el e facut pt o anume vascozitate, altfel face presiune prea mare, spumeaza uleiul, sau pur si simplu nu curge destul de repde si ai uzura fantastica la fiecare pornire. Vrei sa auzi tacheti? De asemenea daca turezi motorul rece cu 10w40 in el adio cuzineti. Si sa vezi si consum de ulei, daca segmentii nu au sufienta tensiune sa razuie peretii cilindrului de acest ulei rece.

Sunt mult mai multe dezavantaje decat presupuse avantaje ale unei embleme GPL pe bidon.

Schimba uleiul normal un pic mai des, macar asa stii ca aditivii din el n-au avut timp sa fie distrusi in totalitate. Cat timp e LOW SAPS, continut redus de cenusa o sa fie ok.

Exista Fuchs Titan Pro Gas 5w30

ACEA A3/B4
API SM
BMW LONGLIFE-04
MB-APPROVAL 229.51

Si probabil si altele.

Avatar utilizator
Stelysan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 31, 2015 10:23 pm

Mesaj de Stelysan » Mie Sep 02, 2015 2:28 pm

Multumesc mult pt raspunsuri.
Sunt de acord cu Alex44 - Fuchs Titan Pro Gas 5W30 este OK.

Referitor la configurarile instalatiilor, se pare ca nu are nimeni LR EVO ONE pe Outlander :-( O sa caut pe net. :-(

O zi frumoasa tuturor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori