Noul Outlander
Mitsubishi Outlander - doar tracţiune faţă (18.558euro)
Mitsubishi Outlander are o nouă versiune entry-level. Aceasta are tracţiune faţă, un motor pe benzină de 147 CP şi poate fi comandată
fie cu transmisie manuală, fie cu o transmisie CVT.
Oficialii importatorului au anunţat că oferă şi o versiune cu tracţiune faţă a lui Outlander. Modelul vine echipat cu un motor MIVEC de 2.0 litri care oferă 147 CP la 6.000 rpm şi 199 Nm la 4.200 rpm. Outlander ?n versiunea cu tracţiune faţă poate fi echipat fie cu o transmisie manuală cu cinci trepte, fie cu o transmisie CVT. Ambele transmisii oferă acelaşi consum mixt de carburant ? 7.7 litri la sută, ?n timp ce cutia manuală prezintă un consum urban mai ridicat cu 0.1 litri la sută ?n regimul urban.
Versiunea manuală este ceva mai rapidă la acceleraţia de la 0 la 100 km/h, timpul necesar fiind de numai 10.8 secunde. Versiunea cu transmisie CVT are nevoie de 12.2 secunde pentru aceeaşi manevră, ?n timp ce ambele transmisii sunt capabile să ducă Outlander 2.0 MIVEC cu tracţiune faţă p?nă la o viteză maximă de 184 km/h. Emisiile de CO2 sunt de 179 grame per kilometru pentru versiunea CVT, respectiv 178 grame per kilometru pentru versiunea cu transmisie manuală.
Mitsubishi Outlander 2WD MIVEC cu transmisie manuală are un preţ de pornire de 18.588euro (TVA inclus).
Versiunea cu transmisie CVT a aceluiaşi model porneşte de la 22.444euro (TVA inclus).
Sursa
Mitsubishi Outlander are o nouă versiune entry-level. Aceasta are tracţiune faţă, un motor pe benzină de 147 CP şi poate fi comandată
fie cu transmisie manuală, fie cu o transmisie CVT.
Oficialii importatorului au anunţat că oferă şi o versiune cu tracţiune faţă a lui Outlander. Modelul vine echipat cu un motor MIVEC de 2.0 litri care oferă 147 CP la 6.000 rpm şi 199 Nm la 4.200 rpm. Outlander ?n versiunea cu tracţiune faţă poate fi echipat fie cu o transmisie manuală cu cinci trepte, fie cu o transmisie CVT. Ambele transmisii oferă acelaşi consum mixt de carburant ? 7.7 litri la sută, ?n timp ce cutia manuală prezintă un consum urban mai ridicat cu 0.1 litri la sută ?n regimul urban.
Versiunea manuală este ceva mai rapidă la acceleraţia de la 0 la 100 km/h, timpul necesar fiind de numai 10.8 secunde. Versiunea cu transmisie CVT are nevoie de 12.2 secunde pentru aceeaşi manevră, ?n timp ce ambele transmisii sunt capabile să ducă Outlander 2.0 MIVEC cu tracţiune faţă p?nă la o viteză maximă de 184 km/h. Emisiile de CO2 sunt de 179 grame per kilometru pentru versiunea CVT, respectiv 178 grame per kilometru pentru versiunea cu transmisie manuală.
Mitsubishi Outlander 2WD MIVEC cu transmisie manuală are un preţ de pornire de 18.588euro (TVA inclus).
Versiunea cu transmisie CVT a aceluiaşi model porneşte de la 22.444euro (TVA inclus).
Sursa
Sper sa nu fi gresit rubrica, dar vreau sa-mi spun si eu parerea despre outlander. Pe scurt saptamana trecuta am fost in Germania pt a cupara un Outlander 2.2DID, cutie manuala, pt un prieten, gasit pe mobile.ro. Din pacate nici nemtii nu mai sunt parolisti, cel pentru care am mers avea o indoitura la aripa si capota si pe langa ii patina ambreiajul. Am facut putin scandal (1400 km facuti degeaba!). Cu promisiuni ca ne cauta alta am plecat sa mai cautam. eram chititi pe outlander 2.2, am gasit si altele, dar preturile... mult prea mari pt buget. Ce am observat este ca preturile sunt mai mari la masinile noi decat in RO! De ce oare?. Pana la urma neamtul ne-a gasit una din 2009, aprilie cu 70000 km made in Japan, la 19700 euro pret la care ne-a facu plinul, asigurarea si roti de iarna pe 16. Masina impecabil intretinuta.
Ce pot spune la condus. Demaraj excelent, cutia imi pare bine etajata si precisa. diferenta mica intre 5 si 6, dar la viteze peste 100 in a 6-a urca relativ bine. Ca si tinuta de drum pot spune ca sta bine, lucru la care ma asteptam, pajero sport pe care-l chinui sta la fel de bine (ce pierd la demaraj castig in curbe, unde trec pe langa masini mult mai pretentioase!). Pt mine pozitia inalta este obisnuinta, dar este mult mai confortabila, datorita scaunelor cu sustinere laterala. Zgomot interior acceptabil spre foarte mic, eu as fi vrut sa aud motorul mai bine, dar poate in timp te obisnuiesti. Aerul conditionat, corect, dar nu-mi place ca nu este afisata temperatura, respectiv viteza ventilator, dezaburire, automat sau manual, vizibil pe display. La acest model nu-ti sugeraza treapta de viteza. In display informatiile sunt relativ putine, dar e bine si asa, bara de cosum instant imi pare insa chiar jenanta! Cosumul insa cred ca e mai mare decat cel dat de fabricant, intrucat in cei 500 km facuti de mine cu ea, am avut un consum mediu de 7,2 in conditiile in care am condus cu viteza medie de 105, scurte viteze de 180, mai mult 120, fara franari (in general frana de motor), maxim 40 km in oras cu trafic lejer nu ca la noi. Frana imi pare eficienta, dar repet nu am franat puternic. Ambreiajul mi sa parut prea moale dar poate este doar o impresie avand in vedere masinile utilizate anterior. Prietenul meu a scos un consum mai mare pana acasa respectiv 7,6, la viteza putin mai mare de 130- 135 pe autostrazi, dar a utilizat mult mai mult frana (l-am si certat pt asta pt ca ma obliga la acelasi lucru, iar pasatul cu motor 1,9 urca mult mai greu!).
Una peste alta masina imi place, de altfel eu sunt fan Mitu si sper ca anul viitor sa chinui un 'outi" cu motor mitu, nou.
Intrebari: La ce foloseste radiatorul de motorina pus "aiurea" sub masina? In conditii off road nu se rupe?!. Esapamentul am vazut ca e destul de ciudat plasat, dar nu cred ca sunt probleme cu el prin noroaie, doar daca il lovesti de ceva tare. Oare de ce acel radiator nu are un scut?. De ce oare in RO nu exista varianta instalarii lampilor de zi cu leduri (in Germania se ofera undeva la 400 euro), scut motor din duraluminiu, etc. Modelele noi au aceiasi probleme la display radio pe timp de zi cu farurile aprinse?, consumul cum este?
As dori mai multe informatii despre noul outi cu motor 2.2 mivec!
Multumesc, drumuri bune va doresc!
Ce pot spune la condus. Demaraj excelent, cutia imi pare bine etajata si precisa. diferenta mica intre 5 si 6, dar la viteze peste 100 in a 6-a urca relativ bine. Ca si tinuta de drum pot spune ca sta bine, lucru la care ma asteptam, pajero sport pe care-l chinui sta la fel de bine (ce pierd la demaraj castig in curbe, unde trec pe langa masini mult mai pretentioase!). Pt mine pozitia inalta este obisnuinta, dar este mult mai confortabila, datorita scaunelor cu sustinere laterala. Zgomot interior acceptabil spre foarte mic, eu as fi vrut sa aud motorul mai bine, dar poate in timp te obisnuiesti. Aerul conditionat, corect, dar nu-mi place ca nu este afisata temperatura, respectiv viteza ventilator, dezaburire, automat sau manual, vizibil pe display. La acest model nu-ti sugeraza treapta de viteza. In display informatiile sunt relativ putine, dar e bine si asa, bara de cosum instant imi pare insa chiar jenanta! Cosumul insa cred ca e mai mare decat cel dat de fabricant, intrucat in cei 500 km facuti de mine cu ea, am avut un consum mediu de 7,2 in conditiile in care am condus cu viteza medie de 105, scurte viteze de 180, mai mult 120, fara franari (in general frana de motor), maxim 40 km in oras cu trafic lejer nu ca la noi. Frana imi pare eficienta, dar repet nu am franat puternic. Ambreiajul mi sa parut prea moale dar poate este doar o impresie avand in vedere masinile utilizate anterior. Prietenul meu a scos un consum mai mare pana acasa respectiv 7,6, la viteza putin mai mare de 130- 135 pe autostrazi, dar a utilizat mult mai mult frana (l-am si certat pt asta pt ca ma obliga la acelasi lucru, iar pasatul cu motor 1,9 urca mult mai greu!).
Una peste alta masina imi place, de altfel eu sunt fan Mitu si sper ca anul viitor sa chinui un 'outi" cu motor mitu, nou.
Intrebari: La ce foloseste radiatorul de motorina pus "aiurea" sub masina? In conditii off road nu se rupe?!. Esapamentul am vazut ca e destul de ciudat plasat, dar nu cred ca sunt probleme cu el prin noroaie, doar daca il lovesti de ceva tare. Oare de ce acel radiator nu are un scut?. De ce oare in RO nu exista varianta instalarii lampilor de zi cu leduri (in Germania se ofera undeva la 400 euro), scut motor din duraluminiu, etc. Modelele noi au aceiasi probleme la display radio pe timp de zi cu farurile aprinse?, consumul cum este?
As dori mai multe informatii despre noul outi cu motor 2.2 mivec!
Multumesc, drumuri bune va doresc!
Aruncand un ochi prin curtea (virtuala) a Mitsubishi, m-am lovit de o chestie care mi s-a parut foarte interesanta: un Outlander cu echipare diesel si tractiune integrala cu pret mai mic (desi nu cu mult, ce e drept) de 20.000 de euro. Nu e musai un segment la care sa ma pricep, insa pare atractiv. Voi ce spuneti?
- Fişiere ataşate
-
- oferta_outlander.png (542.06 KiB) Vizualizat de 6095 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 30 vizitatori