Ungiul De Fuga?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
al_eugen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 19, 2009 6:34 pm

Mesaj de al_eugen » Mar Dec 20, 2011 11:02 am

Eu inca nu ma prind cu echivalentele romana-engleza la termenii astia, dar manualul spune:

REAR WHEEL ALIGNMENT CHECK AND ADJUSTMENT:

TOE-IN

Standard value: 3 ? 2 mm
If it is out of the standard range, adjust as follows:

Turn the toe adjusting bolt (the mounting bolt inside the body on the control link) to adjust.
Left wheels: Clockwise (+) Toe in
Right wheels: Clockwise (-) Toe in
Toe-in varies approximately 2.6 mm (equivalent to 0?16? of the toe angle for one side) for each scale mark.

CAMBER

Standard value: -0?25? ?0?30? (left/right difference 0?30? max)


note

* For vehicles with aluminium wheels, tighten special tool wheel alignment gauge attachment (MB991004) to the specified torque, then measure the camber.
* The camber is pre-adjusted at factory and is not adjustable.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mar Dec 20, 2011 11:27 am

Spor la studiu. [attachment=15387:GR00004300_33A.pdf]
Fişiere ataşate

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Mar Dec 20, 2011 11:55 am

Ok ,
Recunosc ,se mai poate regla si unghiul de cadere , camber . Dar este specificat clar in pag 8 ca unghiul de fuga ,caster, este constructiv si nu se poate regla.Cat despre toe in ,convergenta, ramane cum am spus mai sus.Va propun deci remiza !?!

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mar Dec 20, 2011 4:17 pm

Se poate regla, insa doar prin schimbarea componentelor suspensiei. Majoritatea mecanicilor stiu insa ca e "peste mana" sa faci asa ceva; piesele respective trebuiesc comandate special si trebuie date dimensiunile exacte (tolerantele sunt sub 1 mm la comanda, la executie ele putand ajunge pana la 2 mm).
Deci se poate regla orice, la orice vehicul ce sta pe roti cu suspensie independenta sau semi.

Spor!

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Mar Dec 20, 2011 4:48 pm

Orice, fara unghi de fuga .Si nu orice vehicul . Vezi suspensia paralelogram la unele vehicule .

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Dec 20, 2011 5:03 pm

Ok, s-a lamurit, unele se pot regla facil, altele poate necesita inlocuirea unor piese. Pe fata totusi cred ca toti avem McPherson, unde doar unghiul de fuga (castor) nu poate fi reglat. Oricum nu de la el iti trage daca e sa iti traga, ori unghiul de cadere ori convergenta sunt de vina. Asta daca nu e ceva simplu cum ar fi presiunea in pneuri Sa nu ne mai indepartam deci mai mult de la intrebarea initiatorului. Raspunsuri la obiect de aici incolo va rog frumos

Cat timp nu te obliga sa tii intr-o parte de volan ca sa corectezi in permanenta, nu are de ce sa te ingrijoreze daca trage un pic atunci cand iei mainile de pe volan. Ori un cauciuc mai dezumflat, ori batea vantul dintr-o parte, ori te fura drumul, ori e un pic dusa geometria cu noile roti. desi unghiurile suspensiei nu s-au modificat, efectiv geometria poate e un pic schimbata cu noile roti care sunt mai inguste si/sau au offset diferit.

Avatar utilizator
Andrei-Lander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm

Mesaj de Andrei-Lander » Mar Dec 20, 2011 7:20 pm

sunt 215/65 R16 ca asa gasisem cauciucurile , sunt mai mici in diametru putin decat echivalentul pe R18, sau 215/70

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori