Pagina 1 din 1

Scris: Joi Ian 05, 2012 2:56 pm
de Lee
Salut,

La un Outlander 2011, sunt ceva probleme cu funcionarea comutatorului de ventilare habitaclu, adica rotita din mijloc, prin care selectezi unde sa sufle aer (jos / frontal / parbriz). Si anume, nu schimba directia de suflare de fiecare data, si asta mai ales cand e rece afara, si motorul e inca rece. Dupa ce se incalzaste incepe sa functioneze mai bine, dar nu ia comanda de fiecare data.

Spe exemplu, daca pornesc masina si aerul e directionat initial in jos, chiar daca rotesc pe parbriz sau frontal, nu raspunde la comanda, decat cateodata, avand predilectia sa sufle in jos. Problema nu a fost prezenta cand am cumparat masina (inceputul lui 2011, a aparut doar cand s-a lasat frigul ~ in Octombrie)

Chiar daca e model 2011 facelift, cred ca e la fel climatizarea cu modelul 2007 - 2010. A mai avut cineva o problema similara?
Cei de la service Brasov mi-au zis ca e probabil o problema mecanica de comanda (ceva blocat) si ca trebuie dat jos tot bordul (chestie pe care tare as vrea sa o evit).

Care e cel mai mare / bine cotat service Mitsubishi? Sa le dau un telefo, poate au mai intalnit ceva similar.

Multumesc

Scris: Joi Ian 19, 2012 10:37 am
de neophitus
Salut,
Nu reusesc sa iti inteleg problema.
Spui:
"Si anume, nu schimba directia de suflare de fiecare data, si asta mai ales cand e rece afara, si motorul e inca rece. Dupa ce se incalzaste incepe sa functioneze mai bine, dar nu ia comanda de fiecare data. "

Tot MY11 am si eu si la mine nici nu sufla pana nu se incalzeste motorul, sa imi dea temperatura ceruta de mine.

Scris: Joi Ian 19, 2012 4:57 pm
de maverick_24
Probabil ca nu ia comanda de directionare a aerului pana ce acesta nu este suficient de cald pentru a ajunge la temperatura dorita de tine.
Pana nu se incalzeste motorul ventilatorul este "mort".Noroc cu incalzirea in scaune

Scris: Vin Ian 20, 2012 11:10 am
de l.peti
salut.
cititi cartea tehnica,prin apasarea butoanelor si tineti apasat 10 sec,se poate modifica setarile de fabrica si faci cum doresti tu...
daca e pe automat nu sufla nimic pana cand motorul e rece,daca pun cu mana am pornit motorul si in max 2 minute sufla cald....

Scris: Mar Ian 24, 2012 12:14 pm
de Lee
Stiu ca nu sufla inspre parbriz cand e rece motorul, sau pana nu are temperatura setata. Nu asta e problema.

Cand pornesc masina (rece afara), daca directia de suflare e pe parbriz sau jos, si rotesc sa sufle in fata, se aude un click si nu comuta aerul pe prizele frontale. Dupa ce se incalzaste in masina (aprox 15 - 30 minute, depinde cat de frig e afara), nu se mai aude "click-ul" la comutare si functioneaza normal. Se pare ca e o mica defectiune mecanica, la sistemul de selectare a directiei de suflare. Cand mecanismul este rece, o componenta se contracta la frig, sau devine prea rigid si atunci agata impiedicand functionarea normala. Asta este explicatia mea.

La service mi-au zis ca daca problema e mecanica trebuie demontat bordul pentru a ajunge la mecanismul de ventilatie ca sa se identifice si remedieze problema. Nu merita sa demontez tot bordul pentru chestia asta.

QUOTE (neophitus @ Jan 19 2012, 10:37 AM) "Si anume, nu schimba directia de suflare de fiecare data, si asta mai ales cand e rece afara, si motorul e inca rece. Dupa ce se incalzaste incepe sa functioneze mai bine, dar nu ia comanda de fiecare data. "