Probleme Mitsubishi Outlander
QUOTE (Cipicao @ Dec 19 2015, 03:21 PM) (...)
Am aflat de curand un lucru si as dorii mai multe lamuriri (daca aveti idee...): sa am grija cu umblatu pe la roti (nu stiu ce inseamna umblatu!!!) ca s-ar putea sa raman fara tractiune!!!!
(...)
Cu parere de rau, dar cred ca singurii care ar putea sa dezlege misterul cu umblatu' pe la roti si ramasu' fara tractiune sunt chiar cei de la care ai aflat informatia....
Dar nu-i panica, de ramai fara tractiune, macar poti sa bagi un film 'la tetiere' pana vin unii sa te traga
Am aflat de curand un lucru si as dorii mai multe lamuriri (daca aveti idee...): sa am grija cu umblatu pe la roti (nu stiu ce inseamna umblatu!!!) ca s-ar putea sa raman fara tractiune!!!!
(...)
Cu parere de rau, dar cred ca singurii care ar putea sa dezlege misterul cu umblatu' pe la roti si ramasu' fara tractiune sunt chiar cei de la care ai aflat informatia....
Dar nu-i panica, de ramai fara tractiune, macar poti sa bagi un film 'la tetiere' pana vin unii sa te traga
QUOTE (Extremero @ Dec 29 2015, 02:57 AM) Cu parere de rau, dar cred ca singurii care ar putea sa dezlege misterul cu umblatu' pe la roti si ramasu' fara tractiune sunt chiar cei de la care ai aflat informatia.... Dar nu-i panica, de ramai fara tractiune, macar poti sa bagi un film 'la tetiere' pana vin unii sa te traga
LIKE !
LIKE !
- malusdacus
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iun 12, 2015 4:03 pm
Salutare tuturor!
Nu am mai scris demult pe aici si speram sa nu scriu asa de curand despre probleme aparute la Outlander.
Asadar detin un Outlander 2015, 2.2 D-iD, 150cai , manual. de doua zile am o prima problema la lumini, in sensul ca dupa pornirea motorului, ramane blocat pe faza scurta, indiferent de pozitia selectata de la schimbator ( oprit, auto, pozitii, faza scurta)! as mentiona faptul ca daca motorul nu e in functiune, luminile merg conform pozitiilor selectate. odata ce pornesc motorulm, ramane blocat pe faza scurta.
Intreare: Credeti ca e din softul masinii, sigurante sau vreun contact imperfect?
Ati avut asemenea probleme pana acum?
Multumesc anticipat!
Nu am mai scris demult pe aici si speram sa nu scriu asa de curand despre probleme aparute la Outlander.
Asadar detin un Outlander 2015, 2.2 D-iD, 150cai , manual. de doua zile am o prima problema la lumini, in sensul ca dupa pornirea motorului, ramane blocat pe faza scurta, indiferent de pozitia selectata de la schimbator ( oprit, auto, pozitii, faza scurta)! as mentiona faptul ca daca motorul nu e in functiune, luminile merg conform pozitiilor selectate. odata ce pornesc motorulm, ramane blocat pe faza scurta.
Intreare: Credeti ca e din softul masinii, sigurante sau vreun contact imperfect?
Ati avut asemenea probleme pana acum?
Multumesc anticipat!
- malusdacus
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iun 12, 2015 4:03 pm
QUOTE (uly_acdc @ Feb 9 2016, 09:58 AM) Parca era o setare in mmcs, prin care stai cu faza pornita permanent.
Daca nu ai mmcs vezi in settings.
Salutare!
Am fost la service la Mitsubishi in Bucuresti , mi au spus ca n au mai văzut pana acum o asemenea defecțiune la vreun Outlander ! Au căutat tot sistemul electric , au verificat softul Si nimic ! Au resetat softul sau l au rescris , ceva de genul , si totul e OK ! Dacă mai apar probleme , va țin la curent !
Daca nu ai mmcs vezi in settings.
Salutare!
Am fost la service la Mitsubishi in Bucuresti , mi au spus ca n au mai văzut pana acum o asemenea defecțiune la vreun Outlander ! Au căutat tot sistemul electric , au verificat softul Si nimic ! Au resetat softul sau l au rescris , ceva de genul , si totul e OK ! Dacă mai apar probleme , va țin la curent !
Va salut din nou ! Am eroare de ASC OFF - service required, de cand a dat frigu. E foarte misto cu 4wd pe zapada fara ASC dar la nevasta nu-i place. Asa ca, ceva idei, de ce s-a dezactivat ? N-am mers pe coclauri, doar prin oras.
Problema s-a rezolvat prin recalibrarea senzorului de pozitie al volanului. Indica valori aiurea.
Problema s-a rezolvat prin recalibrarea senzorului de pozitie al volanului. Indica valori aiurea.
QUOTE (detergent @ Nov 20 2015, 11:57 PM) Atentie la simeringul de palier. Pierde ulei care picura in ambreiaj si il face sa patineze. E boala la motoarele 2.2 de provenienta PSA.
Sunt nou pe forum si va salut cu prietenie! Am un Pajero scurt 2500 TD din 1994 de vreo 4 ani pt. vanatoare si asa m-am indragostit de japoneze si de cum sunt facute ca de 6 luni citesc tot ce gasesc despre Outlander si caut pe site-uri unul sa-mi placa. Am luat de curind unul cu motor 2,2 Instyle navy plus din 2008 si la 140000 km reali ( am verificat tot istoricul, apare ca a schimbat placutele fata de 2 ori, cele spate odata si un cap de bara pe stg. A facut naveta Ploiesti-Craiova,nu e frecata in oras. Pasionat cum sunt i-am schimbat caput de bara si pe dr. si i-am comandat cele 2 bucse brat inferior si tamponul spate motor. Am vazut inainte de cumparare la MITSU SERVICE CLUJ ca transpira simeringul palier ( deh, boala motorului PSG) si sufla pe linga un injector ( tot boala Peugeut zic mecanicii din Zalau) La reprezentanta mi s-a spus ca bate volanta (nu mi se pare si nici mecanicilor ) , ca e gripata partial clapeta de la pompa de injectie si sufla un injector. Mi se pare ca maninca cam mult, mai ales in oras. As avea citeva intrebari
1 Daca schimb simeringul palier salvez volanta, discul si rulmentul de presiune de imbicseala cu ulei sau e prea tirziu(cu Audi A4 motor ALH de 90 CP din 2001 am facut 340.000 km cu ambreiaj original) Mecanicul meu, bun prieten, mi-a zis sa trag de masina pina pica de tot ambreiajul-gălăgie,patinaj etc
2 Se gaseste setul de saibe de cupru pt injectoare? Poate pt Peugeot, oare sa cer pt 4007 sau se gasesc saibe de diverse dimensiuni in seturi de reparatii ? Stie cineva dimensiunea lor?
3 Care ar fi cele mai frecvente cauze ale unui consum mai mare ? E normal sa arate instant 79 l la pornire, apoi 39 l,apoi 18 si apoi sa oscileze intre 10 si 14 in oras?
Nu ma sperie masinile second, am avut mereu masini bine intretinute si cumparate de mine, nu de samsari
Multumesc anticipat,spre sa primesc răspunsuri pertinente!
Sunt nou pe forum si va salut cu prietenie! Am un Pajero scurt 2500 TD din 1994 de vreo 4 ani pt. vanatoare si asa m-am indragostit de japoneze si de cum sunt facute ca de 6 luni citesc tot ce gasesc despre Outlander si caut pe site-uri unul sa-mi placa. Am luat de curind unul cu motor 2,2 Instyle navy plus din 2008 si la 140000 km reali ( am verificat tot istoricul, apare ca a schimbat placutele fata de 2 ori, cele spate odata si un cap de bara pe stg. A facut naveta Ploiesti-Craiova,nu e frecata in oras. Pasionat cum sunt i-am schimbat caput de bara si pe dr. si i-am comandat cele 2 bucse brat inferior si tamponul spate motor. Am vazut inainte de cumparare la MITSU SERVICE CLUJ ca transpira simeringul palier ( deh, boala motorului PSG) si sufla pe linga un injector ( tot boala Peugeut zic mecanicii din Zalau) La reprezentanta mi s-a spus ca bate volanta (nu mi se pare si nici mecanicilor ) , ca e gripata partial clapeta de la pompa de injectie si sufla un injector. Mi se pare ca maninca cam mult, mai ales in oras. As avea citeva intrebari
1 Daca schimb simeringul palier salvez volanta, discul si rulmentul de presiune de imbicseala cu ulei sau e prea tirziu(cu Audi A4 motor ALH de 90 CP din 2001 am facut 340.000 km cu ambreiaj original) Mecanicul meu, bun prieten, mi-a zis sa trag de masina pina pica de tot ambreiajul-gălăgie,patinaj etc
2 Se gaseste setul de saibe de cupru pt injectoare? Poate pt Peugeot, oare sa cer pt 4007 sau se gasesc saibe de diverse dimensiuni in seturi de reparatii ? Stie cineva dimensiunea lor?
3 Care ar fi cele mai frecvente cauze ale unui consum mai mare ? E normal sa arate instant 79 l la pornire, apoi 39 l,apoi 18 si apoi sa oscileze intre 10 si 14 in oras?
Nu ma sperie masinile second, am avut mereu masini bine intretinute si cumparate de mine, nu de samsari
Multumesc anticipat,spre sa primesc răspunsuri pertinente!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori