Probleme Mitsubishi Outlander
1.Daca amicul tau mecanic iti plateste volanta(care este cu masa dubla) da,poti merge pina crapa ceva.Pretul unui kit de ambreiaj e nimic in raport cu pretul unei volante.
2. Gasesti setul de saibe pentru ea.Cel mai mic pret le au daca ceri pentru Peugeot Boxer.Dar daca sufla un injector nu rezolvi doar prin inlocuirea saibelor.
3.Da e normal.La mine pleaca de la 99.9 %,dupa care scade si se stabilizeaza undeva la 12.5 %.
2. Gasesti setul de saibe pentru ea.Cel mai mic pret le au daca ceri pentru Peugeot Boxer.Dar daca sufla un injector nu rezolvi doar prin inlocuirea saibelor.
3.Da e normal.La mine pleaca de la 99.9 %,dupa care scade si se stabilizeaza undeva la 12.5 %.
QUOTE (cristi4x4 @ Mar 20 2016, 01:02 PM) 1.Daca amicul tau mecanic iti plateste volanta(care este cu masa dubla) da,poti merge pina crapa ceva.Pretul unui kit de ambreiaj e nimic in raport cu pretul unei volante.
2. Gasesti setul de saibe pentru ea.Cel mai mic pret le au daca ceri pentru Peugeot Boxer.Dar daca sufla un injector nu rezolvi doar prin inlocuirea saibelor.
3.Da e normal.La mine pleaca de la 99.9 %,dupa care scade si se stabilizeaza undeva la 12.5 %.
Eu stiam ca in kitul de ambreiaj intra
1 placa de presiune
2 discul de ambreiaj
3 rulmentul de presiune.Viata unui ambreiaj fiind de 170-180.000 km in medie la un SUV, multe tot nu mai are. Cind demontezi ansamblul zic mecanicii cu experienta ca detensionezi volanta chiar daca scopic nu are nimic si după montaj ai bătăi la ea chiar daca inainte nu avea. Au patit asa multi si cînd va fi sa fie as pune tot ansamblul nou.
Ma întreb logic ca daca sufla pe la saibe si alezam locasul si punem saibe noi, necocsate, pe unde ar mai sufla?
Si totusi la drum cît ar trebui sa consume la 90-100 km pe ora extraurban?
Multumesc de raspuns
2. Gasesti setul de saibe pentru ea.Cel mai mic pret le au daca ceri pentru Peugeot Boxer.Dar daca sufla un injector nu rezolvi doar prin inlocuirea saibelor.
3.Da e normal.La mine pleaca de la 99.9 %,dupa care scade si se stabilizeaza undeva la 12.5 %.
Eu stiam ca in kitul de ambreiaj intra
1 placa de presiune
2 discul de ambreiaj
3 rulmentul de presiune.Viata unui ambreiaj fiind de 170-180.000 km in medie la un SUV, multe tot nu mai are. Cind demontezi ansamblul zic mecanicii cu experienta ca detensionezi volanta chiar daca scopic nu are nimic si după montaj ai bătăi la ea chiar daca inainte nu avea. Au patit asa multi si cînd va fi sa fie as pune tot ansamblul nou.
Ma întreb logic ca daca sufla pe la saibe si alezam locasul si punem saibe noi, necocsate, pe unde ar mai sufla?
Si totusi la drum cît ar trebui sa consume la 90-100 km pe ora extraurban?
Multumesc de raspuns
Pai iti patineaza sau nu ambreiajul? Daca nu, atunci cred ca n-ar trebui sa repari ce nu e stricat
Mie mi-au schimbat simeringul de palier (cod: MN982076) pe garantie si au inlocuit numai discul. Avea 75.000 masina.
Acum are ~140.000 si e bine-mersi.
Referitor la consum, eu nu sunt tocmai un benchmark pt ca am talpa grea, iar in aceste conditii consumul scade intre 9-10% doar cand merg in concediu "la plimbare".
In rest 11-14% in Bucuresti, 10-12% in afara sau mixt.
Toate valorile calculate prin metoda plin-plin, nu dupa ce zice CB.
Mie mi-au schimbat simeringul de palier (cod: MN982076) pe garantie si au inlocuit numai discul. Avea 75.000 masina.
Acum are ~140.000 si e bine-mersi.
Referitor la consum, eu nu sunt tocmai un benchmark pt ca am talpa grea, iar in aceste conditii consumul scade intre 9-10% doar cand merg in concediu "la plimbare".
In rest 11-14% in Bucuresti, 10-12% in afara sau mixt.
Toate valorile calculate prin metoda plin-plin, nu dupa ce zice CB.
Eu am motorul de la Mitu pe Outi, dar consumul peste 9 nu am decat la viteze de 140-150!. La mers corect 90-100 plus localitati 60 nu depasesc 7,2%. Pe autostrazi afara, peste 1000 km cu masina incarcata 4 persoane si bagaje aferente, 8,6 la dus, 8,2 la intors. In Germania am mers peste 130, media de viteza la sosire am avut-o 106 dus, respectiv 108 intors!. Oras aglomerat nu prea fac, deci nu stiu ce consum ar fi!
QUOTE (Extremero @ Mar 21 2016, 12:10 PM) Pai iti patineaza sau nu ambreiajul? Daca nu, atunci cred ca n-ar trebui sa repari ce nu e stricat
Mie mi-au schimbat simeringul de palier (cod: MN982076) pe garantie si au inlocuit numai discul. Avea 75.000 masina.
Acum are ~140.000 si e bine-mersi.
Referitor la consum, eu nu sunt tocmai un benchmark pt ca am talpa grea, iar in aceste conditii consumul scade intre 9-10% doar cand merg in concediu "la plimbare".
In rest 11-14% in Bucuresti, 10-12% in afara sau mixt.
Toate valorile calculate prin metoda plin-plin, nu dupa ce zice CB.
Salut
Sa inteleg ca nu ti-a mai facut nici un fel de probleme? Fara patinat? La mine dupa 40k de la schimbare a inceput iarasi sa patineze si am mai mers asa inca 40K si inca mai merg, dar ma deranjeaza(in special cind e rece afara) patineaza, sare din cruise control si ma gindeam sa-l schimb din nou. Exista posibiliatatea sa crape de tot si sa ramii in drum?
Modelul nou este diferit? Din ce am vorbit cu cei de la service are o parte din hirtie care se strica din nou dupa 40-60k.
Am inteles ca exista optiunea inlocuirii cu unul cu arc metalic, cel original fiind un fel de plastic combinat cu hirtie, stiti ceva de chestia asta?
Sunt un pic cam nehotarit, ca nu am gasit inca o rezolvare definitiva a problemei si vorba ta, nu-mi vine sa repar(pentru inca 40K) ceea ce deja merge cit de cit
@cristi4x4 - volanta e cam la acelasi pret cu chitul de ambreiaj ~1400 RON (LUK)
Numai bine
Mie mi-au schimbat simeringul de palier (cod: MN982076) pe garantie si au inlocuit numai discul. Avea 75.000 masina.
Acum are ~140.000 si e bine-mersi.
Referitor la consum, eu nu sunt tocmai un benchmark pt ca am talpa grea, iar in aceste conditii consumul scade intre 9-10% doar cand merg in concediu "la plimbare".
In rest 11-14% in Bucuresti, 10-12% in afara sau mixt.
Toate valorile calculate prin metoda plin-plin, nu dupa ce zice CB.
Salut
Sa inteleg ca nu ti-a mai facut nici un fel de probleme? Fara patinat? La mine dupa 40k de la schimbare a inceput iarasi sa patineze si am mai mers asa inca 40K si inca mai merg, dar ma deranjeaza(in special cind e rece afara) patineaza, sare din cruise control si ma gindeam sa-l schimb din nou. Exista posibiliatatea sa crape de tot si sa ramii in drum?
Modelul nou este diferit? Din ce am vorbit cu cei de la service are o parte din hirtie care se strica din nou dupa 40-60k.
Am inteles ca exista optiunea inlocuirii cu unul cu arc metalic, cel original fiind un fel de plastic combinat cu hirtie, stiti ceva de chestia asta?
Sunt un pic cam nehotarit, ca nu am gasit inca o rezolvare definitiva a problemei si vorba ta, nu-mi vine sa repar(pentru inca 40K) ceea ce deja merge cit de cit
@cristi4x4 - volanta e cam la acelasi pret cu chitul de ambreiaj ~1400 RON (LUK)
Numai bine
Asa e, n-am mai avut probleme.
Cand au schimbat simeringul chiar am intrebat daca piesa noua are acelasi cod cu piesa veche si au spus ca nu. Codul piesei noi e cel de mai sus.
Referitor la dilema ta de a schimba sau nu ambreiajul... nu mai tu stii cat de frecvent apare acea patinare si cat de deranjanta e...
Spre deosebire de o uzura normala de ambreiaj care se accentueaza treptat pana nu mai poti schimba treptele, la astea manjite cu ulei, patinarea apare in general in treptele superioare, la viteze mai mari. Sau la accelerari lungi in aceeasi treapta pornind din ture joase.
Daca ajungi rar in situatia sa patineze mai asteapta.... daca patineaza si cand vrei sa intri in depasiri, atunci nu mai astepta ca poate deveni periculoasa joaca.
Cand au schimbat simeringul chiar am intrebat daca piesa noua are acelasi cod cu piesa veche si au spus ca nu. Codul piesei noi e cel de mai sus.
Referitor la dilema ta de a schimba sau nu ambreiajul... nu mai tu stii cat de frecvent apare acea patinare si cat de deranjanta e...
Spre deosebire de o uzura normala de ambreiaj care se accentueaza treptat pana nu mai poti schimba treptele, la astea manjite cu ulei, patinarea apare in general in treptele superioare, la viteze mai mari. Sau la accelerari lungi in aceeasi treapta pornind din ture joase.
Daca ajungi rar in situatia sa patineze mai asteapta.... daca patineaza si cand vrei sa intri in depasiri, atunci nu mai astepta ca poate deveni periculoasa joaca.
QUOTE (Extremero @ Apr 7 2016, 10:09 AM) Cred ca inainte de a pierde atata ulei pe la simering, mai intai va deveni inutilizabil ambreiajul.
La drum extraurban am scos un consum de 8,0 la 100 km la o turatie de aprox 1800 pe minut. Totusi cred ca 2300 turatii ar
fi idealul între consum, uzura,ungere. Oricum sunt incintat de achizitie.
La drum extraurban am scos un consum de 8,0 la 100 km la o turatie de aprox 1800 pe minut. Totusi cred ca 2300 turatii ar
fi idealul între consum, uzura,ungere. Oricum sunt incintat de achizitie.
Va salut.Am o problema cu viteza a 2-a si anume ca intra zmuncita.Nu caraie dar se aude un zgomot metalic cand schimb.Daca am rabdare si trec prin punctul mort 1 secunda, intra foarte bine.Nu am probleme cu alte viteze.Ambreiajul este ok.Ce ar putea fi?
1 - uleiul din cutie? (il voi schimba.Imi puteti recomanda un ulei bun?)
2 - timoneria ? ( stiu ca e pe cabluri.Poate fi ceva in neregula?)
3 - sincron ? (aici e nasoala treaba...
1 - uleiul din cutie? (il voi schimba.Imi puteti recomanda un ulei bun?)
2 - timoneria ? ( stiu ca e pe cabluri.Poate fi ceva in neregula?)
3 - sincron ? (aici e nasoala treaba...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 49 vizitatori