Probleme Mitsubishi Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Vin Dec 01, 2017 9:07 pm

QUOTE (detergent @ Nov 26 2017, 12:30 PM) Salut Redlander,

Ce a fost curatat la sistemul de vacuum? Si cum?
Sa zicem ca atunci eram putin mai naiv si ,,am pus botul'' la minciunile lor. Evident ca nu aveau cum sa curate furtunasele vacuum care duc la turbina si EGR, iar efectul placebo si-a facut treaba... Problema majora a fost, de fapt, furtunasul de vacuum care duce la actuator, crapat. Eu singur am depistat asta. Cei de la service n-au fost in stare...

Avatar utilizator
detergent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 02, 2013 9:37 pm

Mesaj de detergent » Sâm Dec 02, 2017 9:06 pm

QUOTE (dias04 @ Nov 30 2017, 08:29 PM) Salut! Citind postarile am cazut pe ganduri... Vreau sa cumpar un Outlander (2016) pt sotia mea si m-am cam desumflat! Cam multe defecte comune, adica din cele care se produc de regula. Am Pajero Sport din 2000 si am cu el 240.000 km. Nicio problema cu turbina, cu injectoarele, EGR curatat o singura data. Nici troncaneli, nici probleme cu demarajul sau cansumul (am 13 la suta in localitate). Ce este totusi cu acest Outlander?

Outlander este o masina foarte buna si fiabila. Pe forumuri apar in special problemele, mai putin laudele. O mare parte din probleme sunt comune tuturor motoarelor Diesel incepand cu Euro 4. Sunt probleme legate de EGR (depunerile de funingine), de geometria variabila a turbinei (din nou depunerile de funingine si la peste 250.000 km si uzura) si problemele legate de asa zisa "regenerare" a filtrului de particule (care regenerare consta de fapt in postinjectie de motorina ce trebuie sa arda pe evacuare, iar daca este intrerupta ajunge nearsa in ulei rezultand diluarea si "inmultirea" uleiului). In esenta problemele sunt simple dar greu de diagnosticat. Iar majoritatea serviceurilor nu vor curata geometria variabla ci vor inlocui intreaga turbina, ceea ce este scump. De multe ori un furtunas de 2 lei fisurat e vinovatul, ca in cazul lui Redlander. De multe ori service-urile nu-si bat capul. Mecanici adevarat de scoala veche e greu sa mai gasesti, cei mai multi cauta doar eroile din calculatorul masinii. Dar de multe ori acestea nu indica direct vinovatul problemei. Daca nu cunosti/intelegi logica calculatorului masinii nu te ajuta prea mult. Si aceste probleme sunt la toate marcile, incepand de la cele premium. Numai ca posesorul de masina de 100.000 €nu se plange pe forumui.

Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Lun Dec 04, 2017 3:27 pm

QUOTE (Rada Nic @ Nov 26 2017, 10:39 AM) Am citit toate intamplarile care le-ai zis mai sus , in cazul meu ieri am dus din nou masina pentru verificarea turbinei dupa ce am citit intamplarile tale si ale altor posesori si din nou au zis ca turbina e ca noua , mi sa zis ca mai ramane sa verifice toate furtunasele si tot ce e pe langa sau are legatura cu turbo . Referitor la mersul motorului pot spune ca e aproape la fel de silentios ca un benzinar , pana la 110 trage corespunzator ,nu scoate fum , nu se ineaca , te unge pe suflet cum cat de frumos merge (spusele mecanicului dupa cateva teste )
Eu am rezolvat-o cu un debitmetru de aer nou.

Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Mar Dec 05, 2017 12:58 pm

QUOTE (detergent @ Dec 2 2017, 10:06 PM) Outlander este o masina foarte buna si fiabila. Pe forumuri apar in special problemele, mai putin laudele. O mare parte din probleme sunt comune tuturor motoarelor Diesel incepand cu Euro 4. Sunt probleme legate de EGR (depunerile de funingine), de geometria variabila a turbinei (din nou depunerile de funingine si la peste 250.000 km si uzura) si problemele legate de asa zisa "regenerare" a filtrului de particule (care regenerare consta de fapt in postinjectie de motorina ce trebuie sa arda pe evacuare, iar daca este intrerupta ajunge nearsa in ulei rezultand diluarea si "inmultirea" uleiului). In esenta problemele sunt simple dar greu de diagnosticat. Iar majoritatea serviceurilor nu vor curata geometria variabla ci vor inlocui intreaga turbina, ceea ce este scump. De multe ori un furtunas de 2 lei fisurat e vinovatul, ca in cazul lui Redlander. De multe ori service-urile nu-si bat capul. Mecanici adevarat de scoala veche e greu sa mai gasesti, cei mai multi cauta doar eroile din calculatorul masinii. Dar de multe ori acestea nu indica direct vinovatul problemei. Daca nu cunosti/intelegi logica calculatorului masinii nu te ajuta prea mult. Si aceste probleme sunt la toate marcile, incepand de la cele premium. Numai ca posesorul de masina de 100.000 €nu se plange pe forumui.
O intrebare:
Daca scot furtunasul de vacuum de la EGR, este ca si cum as anula EGR-ul, fara sa mai trebuiasca sa umblu la soft? As vrea sa nu-mi mai bage ulei si gaze in admisie, pentru ca e nenorocire ce am gasit acolo. Adica va functiona ca si cum EGR-ul este anulat?

Avatar utilizator
bart_snp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 19, 2009 5:13 pm

Mesaj de bart_snp » Mie Dec 06, 2017 7:09 pm

QUOTE (cri1808 @ Nov 26 2017, 12:59 PM) Salutare , Outlander 2.2 diesel , 2008 motor PSA. acum vreo doua saptamani am observat un carait ciudat in timpul functionarii motorului. Observ mai apoi ca acel carait se aude chiar daca doar pun contactul si cateva secunde dupa ce opresc motorul. am identificat sursa zgomotului ca fiind clapeta de acceleratie ( ajutor telefonic de la Mitsu Berceni ) Chestia ca de cateva zile nu mai face acel zgomot ( se aud acele zumzaieli care se auzeau in mod normal la punerea contactului si la oprirea motorului din'totdeauna ) Chestia este ca - si am citit pe aici ca se intampla din cauza clapetei - motorul se cam zgaltaie la oprire. Niciun martor aprins , altfel se comporta normal in mers. Ce ar trebui sa fac? Sa inlocuiesc clapeta? Sa merg sa incerce cineva sa o curete? Se pot strica si altele daca nu remediez? Reamintesc ca acel carait destul de puternic si enervant a cam disparut.

Multumesc


Salut

Am patit-o si eu. Se schimba tot ansamblul care include clapeta. Are niste dinti de plastic pe un semidisc care actioneaza clapeta si care s-au dus. Nu se poate schimba numai clapeta
Zgomotul nu se mai aude ca au diasparut dintii

Numai bine

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Dec 07, 2017 2:33 pm

Sar de la una la alta...
La Outlanderul meu din 2008 s-au matuit farurile foarte tare si le-am polishat la 'auto-garage punct ro' pe Popisteanu acum 2 ani.
N-au pus folie pe faruri dupa polish, iar dupa un an, aratau la fel ca inainte de "lucrare"

E cineva care si-a reconditionat farurile in Bucuresti si e multumit de rezultat la mai mult de 1-2 ani de la lucrare?

Merci.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Dec 07, 2017 2:35 pm

Dupa polish trebuie lacuite ideal, sau aplicata folie. Si eu mi le-am polishat de 2 ori si acum arata la fel.

Polisharea indeparteaza stratul protectiv UV de aceea se matuiesc si mai repede dupa reconditionare.

Avatar utilizator
AnduWPY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 26, 2014 8:33 pm
Contact:

Mesaj de AnduWPY » Joi Dec 07, 2017 2:39 pm

QUOTE (Extremero @ Dec 7 2017, 01:33 PM) Sar de la una la alta...
La Outlanderul meu din 2008 s-au matuit farurile foarte tare si le-am polishat la 'auto-garage punct ro' pe Popisteanu acum 2 ani.
N-au pus folie pe faruri dupa polish, iar dupa un an, aratau la fel ca inainte de "lucrare"

E cineva care si-a reconditionat farurile in Bucuresti si e multumit de rezultat la mai mult de 1-2 ani de la lucrare?

Merci.


Salutare.

Outlander-ul meu este din acelasi an.
Le-am dat polish anul trecut in Decembrie. Sunt impecabile, insa dupa polish am pus folie protectoare.
Recomand acelasi lucru

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Dec 07, 2017 5:34 pm

Unde le-ai facut?
Merci.

Avatar utilizator
Paul27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 13, 2016 8:02 am

Mesaj de Paul27 » Lun Dec 11, 2017 6:05 pm

Eu am polishat farurile pe vechea masina la Expert-detailing. A fost aplicata si folie. Inca sunt ok dupa 4 ani.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori