Probleme Mitsubishi Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
zenoroz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 28, 2010 11:12 pm
Contact:

Mesaj de zenoroz » Vin Apr 20, 2018 11:12 am

QUOTE (malusdacus @ Apr 7 2018, 04:01 PM) Outlander , 2015, 2,2 Di-D,MT
Prima problema majora apărută și , se pare ca se va repara pe garanție :
Frâna de mâna slaba- etrier stânga spate defect ( 2380 lei).
Marți merg sa văd dacă o repara pe garanție !
Apropo, știe careva de ce au cuplat service Hyunday cu cel Mitsu ? Au mai rămas specialiști Mitsu , in noul service din strada Parcului ( Țiriac ) ?
Merci !

Salut, azi am fost si eu la Mitsubishi Cluj cu aceeasi problema (doar ca la mine e etrierul dreapta spate defect si Outlanderul meu tocmai a iesit din garantie, de 5 zile).
Te rog sa-mi spui daca dupa inlocuirea etrierului problema s-a rezolvat complet? Mie cei de la Mitsubishi mi-au recomandat sa incerc intai sa curat piesa respectiva (e multa rugina acolo in zona) astfel fiind posibil sa nu trebuiasca sa cumpar una noua (pretul fiind destul de mare). Si aici mai apare o intrebare (si) pentru alti membrii ai forumului: Oare a reusit cineva sa curete/revitalizeze aceasta piesa si sa rezolve problema fara inlocuire? Multumesc

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Vin Apr 20, 2018 2:38 pm

Vezi exact ce nu e ok acolo.

Outlanderul e destul de usor pe spate si nu solicita franele => se imbacsesc.
Pot fi ruginite discurile (pe interior) si nu mai tin sabotii de frana de mana => schimbi discuri saboti si placute si cureti tot ce tine de frana de mana
Pot fi etrierii blocati si merg desfacuti curatati eventual schimbate culisantele.

Eu mai intai am schimbat culisantele si la 1 an distanta am schimbat discuri saboti placute, desi nu erau tocite ci mai mult ruginite. Acum am vazut ca iar a inceput sa nu 'lustruiasca' placulete discurile spate.
Asa ca de o saptamana merg cu 10 saci ce 50L de pamant de flori in portbagaj in sparanta ca franele spate vor fi mai solicitate si se mai curata. Vedem...

Acum 2 saptamani am schimbat etrierul stanga fata pt ca mi se bloca frana si mergea infranata roata.
Inital am schimbat doar placutele si am curatat etrierul + culisantele si am sperat ca prin curatare si refacerea cursei pistoanelor nu se va mai bloca.
Aiurea, dupa 3 zile a inceput sa se intepeneasca din nou => am schimbat etrierul.
Tipul de la magazinul de piese spunea sa stau linistit ca a patit-o si el la Subaru Lagacy. Se deformeaza in timp etrierii si cum tolerantele sunt mici, nu rezolvi cu 2 ciocane decat eventual pe moment.


Avatar utilizator
zenoroz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 28, 2010 11:12 pm
Contact:

Mesaj de zenoroz » Vin Apr 20, 2018 3:04 pm

Multumesc,Extremero!
Foarte rapid si util raspunsul.

Deocamdata m-am programat la un service auto de incredere ca singur nu ma descurc /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> O sa revin cu informatii.
(la mine discurile de frana pe spate sunt ok, curate, netede. Frana de picior prinde foarte bine desi intr-adevar nu le solicita prea tare .. masina fiind usoara pe spate cum zici ... ca nu se incalzesc decat foarte putin)

Avatar utilizator
Laurentiu Ciobanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 20, 2016 6:05 pm

Mesaj de Laurentiu Ciobanu » Sâm Apr 21, 2018 12:34 pm

Gresit ce spui aici,parerea mea.Am cumparat un Mitsubishi Outlander din Germania in 2012,Masina astat in parcul auto un an fara sa fie miscata.Pret 11000 euro.Dupa ce am luat_o am facut revizia tot in Germania schimb ulei ,distributie,placute frana.toate filtrele schimbate,ect.Pretul service nu are importanta.Din noiembrie 2012 pana azi 21 aprilie 2018 nu am schimbat la masina decat consumabile (ulei ,filtre placute frana,si 2 becuri pozitie0 Masina a fost achizitionata la 146000 km. Acum are 260000 km.Cu aceasta masina in Germania s_au facut "liniute" Masina are ralliart pe ia din fabricatie. Ai avut ghinion.recomand o masina din Germania daca stii ce vrei .

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Apr 23, 2018 9:09 am

Nu-i vorba daca e din DE sau din RO, ci daca apuci sa o folosesti in conditii normale.

Nici eu nu aveam astfel de probleme pe vremea cand faceam lunar 2000-3000km intrerurban.

Acum ies rar din oras cu masina, iar traseul zilnic casa-scoala-birou-casa inseamna 22km pe care-i parcurg cumulat in ~1h si 20 min, adica o medie de 16.5km/h, care numai regim normal de mers nu inseamna pentru o masina. Si eu inca stau bine fata de altii.


Avatar utilizator
zenoroz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 28, 2010 11:12 pm
Contact:

Mesaj de zenoroz » Joi Apr 26, 2018 11:13 am

QUOTE (zenoroz @ Apr 20 2018, 03:04 PM) Multumesc,Extremero!
Foarte rapid si util raspunsul.

Deocamdata m-am programat la un service auto de incredere ca singur nu ma descurc /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> O sa revin cu informatii.
(la mine discurile de frana pe spate sunt ok, curate, netede. Frana de picior prinde foarte bine desi intr-adevar nu le solicita prea tare .. masina fiind usoara pe spate cum zici ... ca nu se incalzesc decat foarte putin)


Am fost la un service si mi-au curatat etrierul spate cu probleme. Era blocat/infundat cu mizerie si rugina. Noroc ca se blocase intr-o pozitie intermediara si nu afecta si miscarea rotii spate. Apoi au schimbat si arcul acela mic care face ca etrierul sa revina pe pozitia deschis si placutele sa se dezlipeasca de pe disc cand se elibereze frana de mana (arcul original era deja prea moale fiindca ramasese intr-o pozitie de semiintins in momentul cand se blocase etrierul). Sper ca efectul reparatie sa dureze cat mai mult (saptaman aceasta nu am mai avut probleme). Oricum deblocarea poate fi refacuta daca si cand va mai fi cazul (asta daca nu se blocheaza de tot mecanismul intern, acel numit "melc" din interiorul etrierului care face ca placutele sa apese pe discul de frana spate cand se trage frana de mana). In momentul cand nu se va mai putea debloca o sa trebuiasca cumparat un nou etrier functional (original, aftermarket sau reconditionat)

Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Vin Apr 27, 2018 12:51 pm

De ceva timp ma streseaza o problema la care nu-i gasesc rezolvare: la relanti se aude un zgomot in admisie, mai exact in cutia filtrului de aer la motorul 2.0 did. Se aude ca o bataie infundata, regulat, fara intermitente. Pur si simplu insoteste sunetul normal al injectoarelor. Am schimbat distributia, am inlocuit o axa la injectoare crezand ca rezolv problema, dar fara rezultat. Mecanicul care a desfacut capacul si s-a ocupat de treaba asta nu a vazut nimic neinregula la culbutori si axa cu came. Ar putea fi vorba de EGR, in sensul ca e blocat pe deschis si lasa gazele de evacuare sa patrunda in admisie la relanti si acela sa fie zgomotul din evacuare de fapt? La voi se aude la fel sau toarce ca un motanas?

Avatar utilizator
Mihai H
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2018 6:17 pm

Mesaj de Mihai H » Mie Mai 09, 2018 11:26 am

QUOTE (cnd @ Nov 20 2015, 04:39 PM) Daca e motorul de 156 cp cred ca la km astia poate sa aiba probleme la FAP/DPF .Sa repairi/inlocuiesti e scump si nu merita ,eu l-am anulat .Sa te astepti la cheltuieli duble (minim) fata de Logan (consum + reparatii etc )
Ca si km nu cred caci conteaza ,trebuie sa verifici compresia + pe diagnoza debit injectoare si presiune pompa .

Bafta

Salut ! Am cumparat recent un M outlander01.2010 cu 220000 km si la bord am eroare filtru dpf iar cand am fost la o curatire a filtrului mi sa spus ca langa filtru este o pompa , cabluri si conducte rupte !
Ce imi recomadati sa anulez filtrul sau sa ved ce trebuie sa repar pe acolo ?

Avatar utilizator
oktav
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 16, 2017 12:57 pm

Mesaj de oktav » Dum Mai 27, 2018 7:32 pm

Am avut și eu manifestare similară la un Sharan 2.0 TDI cu un ax came, rabufnea ritmic spre filtrul de aer, făcând ca motorul în funcțiune să sune mai tare - mecanicul care a constatat spunându-mi că e posibil să fie blocat pe semideschis o supapa a vreunui cilindru - urma să măsoare compresia și să desfacă motorul. Până la urmă am ales să vând mașina, nu mai știu ce mai e cu ea, decât că cumpărătorul e mulțumit!

Avatar utilizator
vladvg
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 18, 2015 9:45 pm

Mesaj de vladvg » Sâm Iun 16, 2018 2:01 pm

Salutare.

A modificat cineva sistemul de franare? Tot se ovalizeaza discurile de frana de pe fata, cred ca e al 3-lea set pe care il rectific si apoi il schimb.Ultimele discuri montate sunt cele de la zimmerman, ventilate si perforate, dar.. tot ovalizate au ajuns. Am inteles ca e o problema si de la culisele etrierilor, care se blocheaza. Asta pe langa faptul ca discurile sunt subdimensionate.

As monta niste discuri mai mari, ma gandeam la cele de L200, dar nu stiu de unde sa incep. Ceva sfaturi?

QUOTE (vladvg @ Jun 16 2018, 01:58 PM) Salutare.

A modificat cineva sistemul de franare? Tot se ovalizeaza discurile de frana de pe fata, cred ca e al 3-lea set pe care il rectific si apoi il schimb.Ultimele discuri montate sunt cele de la zimmerman, ventilate si perforate, dar.. tot ovalizate au ajuns. Am inteles ca e o problema si de la culisele etrierilor, care se blocheaza. Asta pe langa faptul ca discurile sunt subdimensionate.

As monta niste discuri mai mari, ma gandeam la cele de L200, dar nu stiu de unde sa incep. Ceva sfaturi?



PS: e vorba de un outlander 2.0 DID 2007

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori