Probleme Mitsubishi Outlander
- Andrei-Lander
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm
Salutare !
Am 60500 km, Outie 2.0 Di-D, versiunea In-style cu trapa etc. Recent (ultimii 1000 km) au inceput sa tot apara tot felu' de zgomote ciudate, cateva le-am localizat, altele nu. Am sa enumar punctual problemele:
- am 7 locuri; de ceva timp incoace mi se misca la gropi ultima bancheta (aia rabatata in podea), rezultand niste clantaneli;
- daca completez antigelul aproape de limita superioara, il pierd pe langa capac sau pe la supra-plin, inca nu mi-am dat seama pe unde, asa ca de la o vreme nu mai completez, decat atunci cand scade considerabil;
- am facut de 2 ori geometria, insa cauciucurile de pe fata mi se uzeaza pe interior. Acuma dupa ultima geometrie astept sa vad daca problema persista sau nu.
- in ciuda faptului ca in septembrie am fost la reprezentanta si au tras aia de roti (au zis ca n-are absolut nimic), am o "clantaneala" la puntea fata la denivelari mici si pe piatra cubica se aude foarte deranjant; partea proasta e ca pe masura ce trece vremea se aude tot mai tare.
As vrea sa va intreb, legat de suspensia fata, daca stie cineva ce ar putea fi ? Si eventual la ce scoruri sa ma astept ?
Totusi, ambreiajul nu da semne de oboseala, motorul nu consuma mult ulei (800 ml la 10k).
Si inca ceva, ce cred ca nu e problema, ci doar defect comun: chiar daca am luminozitatea bordului data la maxim, ziua cand am farurile aprinse, nu vad nimic pe ecranul de la radio. (asta stiu ca s-a mai discutat)
Am 60500 km, Outie 2.0 Di-D, versiunea In-style cu trapa etc. Recent (ultimii 1000 km) au inceput sa tot apara tot felu' de zgomote ciudate, cateva le-am localizat, altele nu. Am sa enumar punctual problemele:
- am 7 locuri; de ceva timp incoace mi se misca la gropi ultima bancheta (aia rabatata in podea), rezultand niste clantaneli;
- daca completez antigelul aproape de limita superioara, il pierd pe langa capac sau pe la supra-plin, inca nu mi-am dat seama pe unde, asa ca de la o vreme nu mai completez, decat atunci cand scade considerabil;
- am facut de 2 ori geometria, insa cauciucurile de pe fata mi se uzeaza pe interior. Acuma dupa ultima geometrie astept sa vad daca problema persista sau nu.
- in ciuda faptului ca in septembrie am fost la reprezentanta si au tras aia de roti (au zis ca n-are absolut nimic), am o "clantaneala" la puntea fata la denivelari mici si pe piatra cubica se aude foarte deranjant; partea proasta e ca pe masura ce trece vremea se aude tot mai tare.
As vrea sa va intreb, legat de suspensia fata, daca stie cineva ce ar putea fi ? Si eventual la ce scoruri sa ma astept ?
Totusi, ambreiajul nu da semne de oboseala, motorul nu consuma mult ulei (800 ml la 10k).
Si inca ceva, ce cred ca nu e problema, ci doar defect comun: chiar daca am luminozitatea bordului data la maxim, ziua cand am farurile aprinse, nu vad nimic pe ecranul de la radio. (asta stiu ca s-a mai discutat)
- Andrei-Lander
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm
@driv3r
al 2-lea rand de scaune se demonteaza foarte usor, luminozitatea este o problema comuna, nu se poate remediat.
eu am 41000 de km, motor psa 2.2 si am intampinat urmatoarele:
- rezervor de plastic vas Eolys spart(din vinea mea), punga a fost intacta.. schimbat unul nou pe casco si pus un scut de otel care se prelungeste si pe rezervor
- facuta geometria de curand ( avea o usoare schimbare de directie spre dreapta atunci cand lasam volanul liber)
- cumparat arcuri suplimentare pentru rotile din spate si montate.
In rest ambreiajul mi se pare la fel ca la inceput...
al 2-lea rand de scaune se demonteaza foarte usor, luminozitatea este o problema comuna, nu se poate remediat.
eu am 41000 de km, motor psa 2.2 si am intampinat urmatoarele:
- rezervor de plastic vas Eolys spart(din vinea mea), punga a fost intacta.. schimbat unul nou pe casco si pus un scut de otel care se prelungeste si pe rezervor
- facuta geometria de curand ( avea o usoare schimbare de directie spre dreapta atunci cand lasam volanul liber)
- cumparat arcuri suplimentare pentru rotile din spate si montate.
In rest ambreiajul mi se pare la fel ca la inceput...
QUOTE (driv3r @ Jan 14 2012, 06:19 PM) Salutare !
Am 60500 km, Outie 2.0 Di-D, versiunea In-style cu trapa etc. Recent (ultimii 1000 km) au inceput sa tot apara tot felu' de zgomote ciudate, cateva le-am localizat, altele nu. Am sa enumar punctual problemele:
- am 7 locuri; de ceva timp incoace mi se misca la gropi ultima bancheta (aia rabatata in podea), rezultand niste clantaneli;
- daca completez antigelul aproape de limita superioara, il pierd pe langa capac sau pe la supra-plin, inca nu mi-am dat seama pe unde, asa ca de la o vreme nu mai completez, decat atunci cand scade considerabil;
- am facut de 2 ori geometria, insa cauciucurile de pe fata mi se uzeaza pe interior. Acuma dupa ultima geometrie astept sa vad daca problema persista sau nu.
- in ciuda faptului ca in septembrie am fost la reprezentanta si au tras aia de roti (au zis ca n-are absolut nimic), am o "clantaneala" la puntea fata la denivelari mici si pe piatra cubica se aude foarte deranjant; partea proasta e ca pe masura ce trece vremea se aude tot mai tare.
As vrea sa va intreb, legat de suspensia fata, daca stie cineva ce ar putea fi ? Si eventual la ce scoruri sa ma astept ?
Totusi, ambreiajul nu da semne de oboseala, motorul nu consuma mult ulei (800 ml la 10k).
Si inca ceva, ce cred ca nu e problema, ci doar defect comun: chiar daca am luminozitatea bordului data la maxim, ziua cand am farurile aprinse, nu vad nimic pe ecranul de la radio. (asta stiu ca s-a mai discutat)
Salutare, clantaneala aia am o am si eu, baietii de la service tot asa au tras de roti, au zis ca e ok. Mi-au zis ca toate fac asa pe piatra cubica sa beton cu pietrele la vedere. Masina nu mai era in garantie si nu aveau nici un interes sa ma minta. Nu i-am crezut si i-am pus sa schimbe totate bieletele antiruliu si bucsile de la bara anitruliu. Am dat vreo 2000 lei degeaba, face la fel. Acum am 123000km. Am mai avut o problema, asta vara: daca acceleram usor in a 3-a sau a 4-a, motorul mergea "inecat" pe la vreo 1800 ture. Schimbat garnitura EGR si e Ok. Ah si inca o chestie interesanta: am avut o perioada cand martorul de bujie preincalzire motorina se aprindea intermitent. Martorul se stingea dupa o perioada, Dupa niste cautari pe net am descoperit a fi senzorul la pedala de frana (la service au zis ca ei n-au auzit de asa ceva). Daca se aprinde acest martor intermitent NU MAI AI LUMINI PE STOPURILE DE FRANA! L-am schimbat si si e OK desi cred ca se rezolva si cu ceva contact cleaner.
Am 60500 km, Outie 2.0 Di-D, versiunea In-style cu trapa etc. Recent (ultimii 1000 km) au inceput sa tot apara tot felu' de zgomote ciudate, cateva le-am localizat, altele nu. Am sa enumar punctual problemele:
- am 7 locuri; de ceva timp incoace mi se misca la gropi ultima bancheta (aia rabatata in podea), rezultand niste clantaneli;
- daca completez antigelul aproape de limita superioara, il pierd pe langa capac sau pe la supra-plin, inca nu mi-am dat seama pe unde, asa ca de la o vreme nu mai completez, decat atunci cand scade considerabil;
- am facut de 2 ori geometria, insa cauciucurile de pe fata mi se uzeaza pe interior. Acuma dupa ultima geometrie astept sa vad daca problema persista sau nu.
- in ciuda faptului ca in septembrie am fost la reprezentanta si au tras aia de roti (au zis ca n-are absolut nimic), am o "clantaneala" la puntea fata la denivelari mici si pe piatra cubica se aude foarte deranjant; partea proasta e ca pe masura ce trece vremea se aude tot mai tare.
As vrea sa va intreb, legat de suspensia fata, daca stie cineva ce ar putea fi ? Si eventual la ce scoruri sa ma astept ?
Totusi, ambreiajul nu da semne de oboseala, motorul nu consuma mult ulei (800 ml la 10k).
Si inca ceva, ce cred ca nu e problema, ci doar defect comun: chiar daca am luminozitatea bordului data la maxim, ziua cand am farurile aprinse, nu vad nimic pe ecranul de la radio. (asta stiu ca s-a mai discutat)
Salutare, clantaneala aia am o am si eu, baietii de la service tot asa au tras de roti, au zis ca e ok. Mi-au zis ca toate fac asa pe piatra cubica sa beton cu pietrele la vedere. Masina nu mai era in garantie si nu aveau nici un interes sa ma minta. Nu i-am crezut si i-am pus sa schimbe totate bieletele antiruliu si bucsile de la bara anitruliu. Am dat vreo 2000 lei degeaba, face la fel. Acum am 123000km. Am mai avut o problema, asta vara: daca acceleram usor in a 3-a sau a 4-a, motorul mergea "inecat" pe la vreo 1800 ture. Schimbat garnitura EGR si e Ok. Ah si inca o chestie interesanta: am avut o perioada cand martorul de bujie preincalzire motorina se aprindea intermitent. Martorul se stingea dupa o perioada, Dupa niste cautari pe net am descoperit a fi senzorul la pedala de frana (la service au zis ca ei n-au auzit de asa ceva). Daca se aprinde acest martor intermitent NU MAI AI LUMINI PE STOPURILE DE FRANA! L-am schimbat si si e OK desi cred ca se rezolva si cu ceva contact cleaner.
Am uitat sa spun ca in primavara am pus cauciucuri noi pe fata si para cu mai clantanea. Acum cu astea de iarna care sunt in anul 4 de folosinta parca se aude iar. Deci e posibil ca zgomotul sa fie direct proportional cu uzura cauciucului. De asemenea e interesant ca la gropi sanatoase nu se aude nici un cloncanit.
- crispet2012
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Apr 22, 2012 11:13 am
Adica nu ai la usa soferului gaura pentru cheie ? Sau ai incercat sa vezi daca merge centralizata cu cheia mecanica si nu inchide decat usa de la sofer ? Daca e varianta 2 e ciudat si presupun ca o fi vre-un contact sau siguranta defecta pe undeva. La mine cu cheia mecanica pot inchide tot deodata, din broasca usii.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 49 vizitatori