Probleme Mitsubishi Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Joi Ian 03, 2013 5:46 pm

Am un outlander 2.0d-id 136500 km si am urmatoarea problema:imi merge prea usor directia. nu se mai intareste deloc la viteze mai mari,si nu gasesc nici unde un raspuns dar am inteles de la cineva ca ar fi un surub de reglare pe caseta de directie. ar fi oare o solutie?

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Joi Ian 03, 2013 9:05 pm

Acel surub exista doar la casetele de directie mecanice.
Cat despre "problema" cred ca e mai degraba un "feature".

Treci pe la verificarea directiei ca de acolo mai apar diverse...

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Vin Ian 04, 2013 3:06 pm

Am fost azi sa verific la un mecanic si exista surubul dar este greu de ajuns la el,de schimbat bucse sunt schimbate tot ce ar trebui iar problema exista intradevar ,masina o am de noua si stiu cum era inainte.O alta problema care persista este trepidatia de motor la decelerare pe loc si nu stie nimeni cauza( cei de la mitsubishi sunt praf).trepidatia se manifesta de la 1200 turatii in jos.Nu mai vorbesc de celebrul ,,limp mode''!

Avatar utilizator
yesmit
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 22, 2012 10:41 am

Mesaj de yesmit » Sâm Ian 05, 2013 10:38 pm

Incerc sa-ti dau o mana de ajutor : orice trepidatie la un motor are ca sursa, o cauza mecanica si/sau cantitate insuficienta de combustibil dozat. Limp mode nu are nimic comun cu trepidatiile. Putin mai aprofundat: ai motor de VW ? Daca da atunci probabil ca si roata volanta este tot VW. Aceste roti volante sunt din 2 componente care interactioneaza prin niste elemente elastice din cauciuc. Daca acetea se uzeaza, la anumite turatii, volanta poate sa genereze acele trepidatii . Tampoanele amortizatoare de cauciuc pe care sta motorul sunt bume, nu este vreunul rupt ? Filtrul de carburant este nou, nu este murdar ? Carburantul este de caitate , nu are apa ?
Aici ma opresc. Succes !

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Dum Ian 06, 2013 2:52 pm

problema este ca aparut de mai mult timp!daca era volanta se simtea trepidatii pe caroserie,intra mai greu in vitezaetc,suportii motor verificati,tind sa cred ca este o pierdere de vacuum sau un senzor.Repet la relantiu merge fara nici o fluctuatie,iar limpul mode stiu ce este;o protectie data de ecu-l motorului pt al proteja atunci cand exista o presiune de aer mai mare pe sistemul de admisie si nu numai(turbo,senzori etc )deja devin mecanic .da am motorul de vw!precizez ca de 10 ani am condus numai vw diesel si nu am avut aceste probleme!

Avatar utilizator
yesmit
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 22, 2012 10:41 am

Mesaj de yesmit » Mie Ian 09, 2013 8:17 pm

Sonda Lambda sau functionarea anormala a motorului.


Sonda Lambda este un senzor montat pe galeria de evacuare si conectat la (ECU) Unitatea de control a motorului,
Sonda Lambda are rolul de a regla amestecul aer/combustibil ? prin comanda asupra injectiei de benzina ? astfel incit acest amestec sa fie optim regimului de moment al motorului. Daca sonda gaseste prea mult oxigen in gazul evacuat, inseamna ca motorul merge cu un amestec prea sarac (in combustibil); prin urmare, este marita cantitatea de benzina.
Daca, dimpotriva, este prea putin oxigen in evacuare, inseamna ca amestecul este prea bogat si ECU reduce cantitatea de benzina din admisie. Defectarea sondei duce la functionarea anormala a motorului. La fel si defectiunile de etansare a admisiei de aer/circuitelor de reglaj vacuumatic ? asa-numita admisie de ?aer fals? ? induce in eroare sonda Lambda care da informatia ca amestecul este prea sarac.


Prin urmare, electronica (ECU) va ?pompa? mai multa benzina in injectoare (corespunzator cantitatii de aer aspirat in mod normal plus cel fals) si motorul va functiona cu explozi in evacuare, eventual se ?ineaca?. Dupa reglajul amestecului aer-combustibil necesar unei arderi cit mai bune, gazele evacuate ajung in asa-numitul ?catalizator? unde, intr-adevar, gazele se oxideaza la contactul cu platina si celelalte materiale de reactie. Functionarea defecta a unui motor cu o sonda de Lambda defecta determina utilizarea de amestec bogat, rezultand un consum marit de benzina, deteriorarea in scurt timp a catalizatorului si uzura prematura a motorului, provocata deconsumul marit de benzina care ajunge in baia de ulei. Prin folosirea unui astfel de echipament se poate ajunge la o reducere a emisiilor de pina la 90%.




Cum pot sa ştiu dacă sonda lambda este defectă?
Din păcate, simptomele unui senzor defect sau lent nu sunt ?ntotdeauna masurabile si evidente. Printre simptomele sondelor lambda defecte sunt:


- Eşec la testul emisiilor (caracteristic, o concentraţie mare de CO şi/sau HC)
- Catalizator defect (cauzat de o concentraţie mare de carburant)
- Consum crescut de carburant (cauzat de o concentraţie mare de carburant)
- Motorul funcţionează neregulat
- Performanţe reduse ale motorului

Poti echivala din text benzina cu motorina.
Vineri sunt programat la service pt lumini , am un Outlander 2.2 D-ID , voi intreba mecanicul despre problema ta. Vezi pe you tube: http://youtu.be/ahC7iw2YkRQ despre sonda lambda

Avatar utilizator
gigi72
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 16, 2008 9:41 pm

Mesaj de gigi72 » Vin Mar 15, 2013 12:35 pm

salut
al meu Outlander este din 2007 si are 63.000 km . masina a fost folosita mai mult pentru concedii si drumuri lungi avand alta masina pentru utilizarea zilnica .
acum am ramas doar cu Outlander-ul si daca pana acum nu am bagat deloc bani in ea (afara de reviziile anuale) ma intreb cam ce se schimba la 65000 km si 6 ani , pentru ca va trebui sa merg sa ii fac revizia si as vrea sa ma documentez un pic.
daca ma puteti ajuta cu un sfat referitor la :
distributie , bujii, lichid de frana, lichid servo, ulei pe la cutie . astea se schimba la intervale regulate sau cum ?
prin manualul masinii nu am gasit mare lucru si nici nu vreau sa merg ,,orbeste,, pe mana celor de la service
multumesc

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Mar Mar 19, 2013 7:02 pm

Salut!La 120 000km ditributia completa;bujii doar daca la rece iti face probleme cu pornirea;lichid frana pana la 140000km nu este nevoie, depinde de modul de condus;lichid servo doar completat(si verficat culoarea ,sa fie rosiatic si nu gri spre negru);ulei cutie 200000km dar verifica nivelul;ulei diferential fata la 90000km;spate odata cu distributia;reviziile in continuare la fel!Cei din service ti-ar schimba totul,prietenii stiu de ce!!!Si ca o completare ce am facut eu curatat egr+clapeta admisie aer si admisie aer motor!!Eu am 2.0d-id 2007 si 144000km si merge brici!!

Avatar utilizator
gigi72
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 16, 2008 9:41 pm

Mesaj de gigi72 » Mar Mar 19, 2013 9:10 pm

Adica, chiar daca are 6 ani masina, pot sa mai astept pana fac 120000 km si atunci sa schimb distributia ?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Mar 19, 2013 9:18 pm

Cauciucul imbatraneste si daca sta. E la noroc. Poate sa te tina sau poate sa nu. Fiind vorba de distributie n-as risca, si as incepe sa strang piesele de pe unde le gasesc la pret mai bun si sa gasesc mecanic pregatit sa le schimbe.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 49 vizitatori