Pagina 29 din 30

Scris: Joi Aug 23, 2018 8:56 am
de ovidaniel
Va salut,daca aveti probleme cu etrierele spate la Outlander sau ASX,este acuma o campanie de rechemare in service si se remediaza pe cheltuiala lor.Eu am fost si s a rezolvat,mi a scimbat complect etrierele spate.Era blocta frana de mana...Trebuie sa luati legatura cu cea mai apropiata reprezentanta Mitsubishi si sa va programati pt.o constatare.

Scris: Sâm Aug 25, 2018 4:25 pm
de detergent
Salutare,

pentru care model de Outlander este rechemarea in service?
Problema e legata numai de frana de mana? Stii cumva mai multe amanunte?

Scris: Joi Sep 20, 2018 9:49 pm
de alex167
QUOTE (mitsubishi outlander alex @ Feb 18 2018, 05:53 PM) salut! am un sunet foarte ciudat la decelerare se aude de parca ar atinge un fier de ceva

posibil probleme la volanta

Scris: Lun Sep 24, 2018 8:50 am
de bogdanliurca
QUOTE (georgemierlut @ Jun 17 2012, 03:18 PM) Salutare!
Outlander 05.2008,98.000 km

31.000 km ...cazut computer vaccum
38.000 km senzor asc
44.000 km senzor asc
58.000 km pivot stanga
63.000 km furtun turbo
71.000 km amortizor dreapta
76.000 km pierdut aparatoare noroi dreapta,a cazut pur si simplu
80.000 km zdranganit prin portbagaj,pana zi nu stiu ce e sau de unde
98.000 km volanta,nu mai inra in 1.2 si r

Ps:masina folosita pe drumurile din ro 90 %,fara exagerari sau batjocora!

trage-ti voi concluziile


Ghinion, cred ca conteza putin si norocul cand iei masina, probabil nu sunt toate la fel, am avut si eu ceva probleme dar nimic din ce e pe aici si am 250000 km.

Scris: Lun Sep 24, 2018 9:57 am
de bogdanliurca
Salutare, am o problema cu directia, cand virez mai mult, de exemplu la intoarcere, parcare, etc., rotile se cam infraneaza, pleaca greoi de pe loc si in fata si in spate si se aude si un scartait ca de curea sau rola sau intinzator, dar este alteceva pt. ca am schimbat toate curelele si fuliile de 2 ori. A mai patit cineva asa ceva?

Din pacate serice-urile din zona sunt praf in ultimul timp si de reprezentanta nici nu pot sa aud ca sunt ZERO! La ultima vizita mi-au luat vreo 1000 E, mi-au dat o punga de piese uzate in portbagaj si nu mi-au facut nimic la masina, nici nu stiu daca piesele sunt de la masina mea sau nu! Vroiam sa imi achizitionez ceva Hyundai in viitorul apropiat dar apartine de acelasi grup de service asa ca ma gandesc la altceva...

Scris: Mar Sep 25, 2018 6:57 pm
de bart_snp
Salut

Outlander 2.2 156 CP , pentru a doua oara in 3 luni motorul sacadeaza in mers de citeva ori.
Nasol ca astazi dupa ce a sacadat de2-3 ori s-a OPRIT si eram in pasaj, am iesit din inertie. Am dat la cheie si a plecat, dar un pic scary. aveti vreo sugestie, ca deja incepe sa-mi fie teama sa mai merg cu masina asta. Si are 130K.

Vedeam mai sus lista cu probleme postata de un coleg de "suferinta". A mea e mai lunga /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> Ca idee numai in ultimile 3 luni m-a prajit de ~ 100K RON (volanta, ambreiaj, pivoti, etriere blocate(toate), bielete antiruliu,etc. Am mers si pe after market - un pivot a tinut 8000 de Km, bielete atiruliu 8000 Km

Nici n-am scos-o bine din service si se pare ca moare si demarorul ( dai la cheie... clic si atit) O ia la a 2-3 incercare

Re: Probleme Mitsubishi Outlander

Scris: Lun Feb 04, 2019 4:21 pm
de Grandis
Buna ziua tuturor!
Putin ajutor va rog...
Sunt posesor Mitsubishi si am probleme de mai mult timp cu check engine.
Simptom la numite regimuri( in general la solicitare, peste 2200rpm sau rampa se plafoneaza, "taie acceleratia" , oprit/pornit motor functioneaza aparent normal + consum urias+ motor zgomotos + cam lipsa putere.
Am folosit consumabile numai de calitate: Mahle, liqui moly, CRC etc, politron
Este echipata cu motor BSY 2006 origine VW. Va rog daca vreti sa.mi recomandati unde as putea sa merg pentru un tester dedicat Mitsubishi. M.ar interesa un log in mers (gen diagnoza VDCS de la VW Audi)
Consider ca am facut tot ce mi.a stat in putinta, dar cam inutil.
Curatat EGR( nu era murdar), curatat turbo (se ancrasase) toata tubulatura, intercooler, admisie, Debitmetru nou, distribuitor vacuum nou (gasisem ulei in el).
Am mers de nenumarate ori la tester. Continuu arata debitmetru...
Am schimbat provizoriu si senzorul de presiune MAP - cred ca am sa mai cumpar unul dar nu cred ca este el..., aditivi motorina, verificat furtunase vacuum, capsula vacumatica turbo tine presiune (am scos furtunasul dupa 5 min dupa oprire ai a pâsait), verificat sigurante etc.
Asa cum am mentionat mai sus, mi.ar fi de folos un tester/program dedicat Mitsubishi.
Asa au tot incercat sa vizioneze parametri motorului, dar nu a fost eficient.
Ideal
Parametrii ceruti, valori reale, turatie etc.

Mentionez ca detin un Grandis 2006 BSY 136hp, dar intrucat modelul este foarte rar, am decis sa postez aici, intrucat au fost si Outlander BSY, dar cu 140hp.
As fi foarte recunoscator!
Multumesc!

Daca era mai indicat sa postez in alta parte, cer ajutorul unui moderator...

Re: Probleme Mitsubishi Outlander

Scris: Joi Feb 21, 2019 11:40 am
de spinner
Service-uri multimarca cu MUT III (interfata/softul original pe Mitsubishi) nu cred ca gasesti, asa ca, mergi pentru o constatare la reprezentanta. Soft-urile generice (Delphi/Autocom/etc) nu pot citi/interpreta tot timpul corect erorile proprietare Mitsubishi.

Re: Probleme Mitsubishi Outlander

Scris: Mie Iul 10, 2019 11:36 pm
de palidor
mitsu Outlander 2007, diesel 2 litri motor BSY. Am desfacut volanul sa dau cu spray de contacte prin mufe si cind l-am montat la loc imi apare ASC OFF si ma trimite la revizie. Stie cineva ce poate fi ???

Re: Probleme Mitsubishi Outlander

Scris: Mar Aug 13, 2019 12:02 pm
de Extremero
Salutare.

Si-a reparat cineva cu succes cutia manuala la Outlander 2 (2007-2013) la vreun service/mecanic in Bucuresti?

De vreo jumatate de an 'tzacane' ceva in cutie/ambreiaj, frecventa tzacanitului variind in functie de viteza de rotatie a prizei directe (axului principal) a cutiei.

Stand pe loc, cu motorul pornit si scoasa din viteza tzacane.
Daca o accelerez, creste frecventa tzacaninului pana la o turatie la care nu mai tzacane.
Daca apas ambreiajul nu mai tzacane.

Daca rulezi din inertie, cum ambreiajul apasat, dar bagata in viteza, tzacane in functie de treapta in care esti (1- mai des, 2 - 3 mai rar...), daca o scoti din viteza si ramai cu ambreiajul apasat, nu mai tzacane.

Deci practic, tzacane in orice situatie in care cutia e angrenata.
Ori de catre motor cand nu e calcat ambreiajul, ori de catre roti / miscarea masinii cand e calcat ambreiajul dar masina ruleaza din inertie si e cuplata intr-o treapta de viteza.

Pt a elimina din variabile, am schimbat disc, placa, rulmemt, volanta, ulei cv si cutie transfer si tzacane fix la fel ca inainte.

Deci ramane cutia....