Cauciucuri De Schimb (all Seasons Si M+s)
Salut,
Dupa cum spun si in titlu vreau sa inlocuiesc cauciucurile originale, care si-au facut treaba bine pe uscat si ud...si mai putin bine pe zapada.
De la voi as vrea o recomandare, pentru anvelope ALL SEASON obligatoriu si cu M+S, 215/70/r16 100H, adica la fel cu Yokohama de pe masina.
Eu am tot cautat online si nu am gasit sa fie si M+S.
Multumesc
Dupa cum spun si in titlu vreau sa inlocuiesc cauciucurile originale, care si-au facut treaba bine pe uscat si ud...si mai putin bine pe zapada.
De la voi as vrea o recomandare, pentru anvelope ALL SEASON obligatoriu si cu M+S, 215/70/r16 100H, adica la fel cu Yokohama de pe masina.
Eu am tot cautat online si nu am gasit sa fie si M+S.
Multumesc
In general gumele 'all season' nu sunt stralucite pe zapada, pentru ca daca ar fi, s-ar rade foarte repede vara.
Deci ajungem tot la 2 randuri de roti (vara/iarna) chiar daca vorbim de un suv.
Diferenta poate fi combinarea unui rand 'all season' cu un rand de iarna, in ideea in care fiind SUV, mai iesi de pe drum si in sezonul cald, unde nu strica niste roti mai cramponate vs slick-uri de asfalt.
Uite AICI si AICI gume 'all season' pe dimensiunea respectiva, dar nu te astepta la minuni in nameti sau pe drumuri inghetate....
Deci ajungem tot la 2 randuri de roti (vara/iarna) chiar daca vorbim de un suv.
Diferenta poate fi combinarea unui rand 'all season' cu un rand de iarna, in ideea in care fiind SUV, mai iesi de pe drum si in sezonul cald, unde nu strica niste roti mai cramponate vs slick-uri de asfalt.
Uite AICI si AICI gume 'all season' pe dimensiunea respectiva, dar nu te astepta la minuni in nameti sau pe drumuri inghetate....
Va multumesc pentru ajutor. Si eu am aceasi parere despre All Season.....nici cal nici magar, insa gandeam sa fie mai ieftin.
Ideea cu imperecherea all season/ iarna mi se pare foarte buna si cred ca asa am sa si fac. Ma gandeam la GoodYear, Continental, Bridgestone sau Pirelli. Acum trebuie sa stabilesc bugetele si sa ma ocup.
In alta ordine de idei o trag acum pentru ca n-am fost atent la timp. Cand am verificat cauciucurile in vara, mai bine zis un cauciuc m-am uitat la alea de pe spate care erau mai bune.....surpriza a fost zilele astea cand m-am uitat la alea de pe fata si.......partea din all season destinata iernii.....e slick......mi-e si rusine sa merg cu ea asa, drept pentru care de maine ori ii pun cauciucuri ori o schimb cu un gigant..mic
Oricum multumesc de sfat imi este de mare ajutor!
Ideea cu imperecherea all season/ iarna mi se pare foarte buna si cred ca asa am sa si fac. Ma gandeam la GoodYear, Continental, Bridgestone sau Pirelli. Acum trebuie sa stabilesc bugetele si sa ma ocup.
In alta ordine de idei o trag acum pentru ca n-am fost atent la timp. Cand am verificat cauciucurile in vara, mai bine zis un cauciuc m-am uitat la alea de pe spate care erau mai bune.....surpriza a fost zilele astea cand m-am uitat la alea de pe fata si.......partea din all season destinata iernii.....e slick......mi-e si rusine sa merg cu ea asa, drept pentru care de maine ori ii pun cauciucuri ori o schimb cu un gigant..mic
Oricum multumesc de sfat imi este de mare ajutor!
Eu am pastrat Conti M+S All Seasons, cu care a venit echipata masina, doar o luna, fiindca mi-am luat Michelin Alpin (de iarna).
In octombrie, la 7-9 grade, cu Conti, deja pe asfalt putin umed masina derapa daca apasam acceleratia la fund (in 2WD, nu si in 4WD).
In fine, de asta si la indemnul unui amic am decis sa-mi caut gume de iarna si nu regret deloc.
Acestea au o cu totul alta consistenta, sesizabila si cu ochiul liber, fara sa le atingi. Siliconul, sau ce substanta le e specifica lor, le da o textura lucioasa, aproape translucida la margini, spre deosebire de matul specific cauciucurilor de vara.
Pe zapada de cativa centimetri pot sa demarez cu pedala calcata si la fund, fara sa derapez, singura teama e ca (fireste) nu pot frana la nevoie la fel ca pe drum normal.
In rest, la zero grade si drum chiar umed, dar fara zapada, nota 10, se comporta ca si la 15 grade, lucru care nu se intampla cu Continental All Seasons.
In octombrie, la 7-9 grade, cu Conti, deja pe asfalt putin umed masina derapa daca apasam acceleratia la fund (in 2WD, nu si in 4WD).
In fine, de asta si la indemnul unui amic am decis sa-mi caut gume de iarna si nu regret deloc.
Acestea au o cu totul alta consistenta, sesizabila si cu ochiul liber, fara sa le atingi. Siliconul, sau ce substanta le e specifica lor, le da o textura lucioasa, aproape translucida la margini, spre deosebire de matul specific cauciucurilor de vara.
Pe zapada de cativa centimetri pot sa demarez cu pedala calcata si la fund, fara sa derapez, singura teama e ca (fireste) nu pot frana la nevoie la fel ca pe drum normal.
In rest, la zero grade si drum chiar umed, dar fara zapada, nota 10, se comporta ca si la 15 grade, lucru care nu se intampla cu Continental All Seasons.
salutari !
Alternativa ieftina: Nankang - N990 All Sport Performance X/P - M+S
Au costat 2200 lei toate 4. (550/buc).
Multumit de ele, nu foarte grozave pe zapada, dar ma asteptam la asta pt un M+S. Raport calitate/pret e foarte onorabil, am ramas placut surprins.
Dimensiuni - am ales intentionat 235/55/R18, un pic mai late, pentru un aspect mai sportiv. Nu sunt probleme cu incaputul in alveola caroseriei. Vezi foto atasate.
Alternativa ieftina: Nankang - N990 All Sport Performance X/P - M+S
Au costat 2200 lei toate 4. (550/buc).
Multumit de ele, nu foarte grozave pe zapada, dar ma asteptam la asta pt un M+S. Raport calitate/pret e foarte onorabil, am ramas placut surprins.
Dimensiuni - am ales intentionat 235/55/R18, un pic mai late, pentru un aspect mai sportiv. Nu sunt probleme cu incaputul in alveola caroseriei. Vezi foto atasate.
- Fişiere ataşate
-
- 10112011779.jpg (562.17 KiB) Vizualizat de 7536 ori
-
- 10112011778.jpg (584.92 KiB) Vizualizat de 7520 ori
-
- 10112011776.jpg (585.03 KiB) Vizualizat de 7529 ori
-
- 10112011775.jpg (647.8 KiB) Vizualizat de 7550 ori
QUOTE (alex167 @ Feb 5 2012, 03:38 PM) salutari !
Alternativa ieftina: Nankang - N990 All Sport Performance X/P - M+S
Multumit de ele, nu foarte grozave pe zapada, dar ma asteptam la asta pt un M+S.
@alex:
cauciucurile M+S ("S" de la snow) ar trebui sa aiba macar o parte din banda profil de zapada, cu acele zigzaguri care prind zapada, pentru a realiza un contact "zapada-zapada".
La Nankang vad ca asta lipseste...
Uite cum arata la Conti M+S, ma refer la zigzagurile din stanga.
(nu stiu cat de eficiente, le-am vandut inainte sa vina zapada).
Alternativa ieftina: Nankang - N990 All Sport Performance X/P - M+S
Multumit de ele, nu foarte grozave pe zapada, dar ma asteptam la asta pt un M+S.
@alex:
cauciucurile M+S ("S" de la snow) ar trebui sa aiba macar o parte din banda profil de zapada, cu acele zigzaguri care prind zapada, pentru a realiza un contact "zapada-zapada".
La Nankang vad ca asta lipseste...
Uite cum arata la Conti M+S, ma refer la zigzagurile din stanga.
(nu stiu cat de eficiente, le-am vandut inainte sa vina zapada).
- Fişiere ataşate
-
- _MG_0943.jpg (240.7 KiB) Vizualizat de 7530 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 69 vizitatori