Noul Mitsubishi Outlander 2012
Deabia am luat azi masina si butonul asc off ramane luminat.Tin apasat pe el apare pe ecran asc off, apasa apoi scurt pe buton dispare chestia asta de pe ecran.Butonul asc off ramane insa luminat...A mai intanit cineva problema asta ? Masina merge bine, chiar daca e 2wd, sint multumit in rest.E superba pe alb polar.
N-ai cumva farurile aprinse?
Cum ai scris si tu, pentru a decupla ASC-ul se tine apasat mai lung pe buton pana apare in bord ASC OFF, iar pentru a-l cupla, se apasa scurt pe buton si dispare scrisul din bord.
In rest, daca butonul e iluminat sau nu, cred ca e o chestiune de faruri aprinse sau stinse.
Cum ai scris si tu, pentru a decupla ASC-ul se tine apasat mai lung pe buton pana apare in bord ASC OFF, iar pentru a-l cupla, se apasa scurt pe buton si dispare scrisul din bord.
In rest, daca butonul e iluminat sau nu, cred ca e o chestiune de faruri aprinse sau stinse.
S-a rezolvat.Am fost la ei si mi-au spus ca e o chestie normala sa se aprinda cand sint farurile aprinse.Ati avut dreptate.Mersi.Este ingrozitor de greu cu 2wd iarna asta, mai ales ca iresponsabilii astia nu au curatat strazile laturalnice, este un cosmar.Am ramas astazi de 6 ori blocat pe gheata...E asa greu pentru astia sa isi faca datoria si sa curete strazile....? E asa greu sa intre pe ele cu niste pickup truckuri ca la americani...sint aia geniali si astia prosti ? Absolut.Aia sint logici astia sint ilogici si lenesi.
Si eu am tot 2WD (pe benzina) dar problema cu mersul prin zapada/ pe gheata tine mai mult de cauciucuri.
Ale mele sunt cele cu care a venit echipata masina ("all-season" Continental) si nici eu nu m-am descurcat prea bine iarna asta.
Asa ca (prin troienele din jud Buzau) mi-am facut loc cu perechea de lanturi cumparata din hypermarket.
Am mers foarte bine cu lanturile pe drumurile cu zapada si cu gheata... doar ca intre comuna din jurul orasului si orasul Buzau (10 km) dadusera zapada la o parte... Prin urmare, pe asfalt, nu puteam sa merg cu mai mult de 50 km/h, bashka mi s-au rupt lanturile.
Noroc ca am avut 2 zale de rezerva si le-am reparat.
Iarna viitoare cu siguranta imi iau cauciucuri k lumea, de iarna. Cauciucurile astea "all season" le voi tine doar de vara.
Pana anul trecut am avut Passat (pe motorina) care era tot 2WD iar cu cauciucurile de iarna (GoodYear UltraGrip7) si cu ESP activat n-am avut nici o treaba cu zapada sau gheata nici cu ploaia sau noroiul.
Eu consider ca 2WD + ESP este suficient pentru cineva care nu se suie pe munti cu masina.
Am preferat Outlander dupa Passat in special pentru spatiile generoase (atat pt pasageri cat si pt bagaje) dar in special pentru garda la sol (abordarea bordurilor si gropilor din Romania) .... pentru care am cam avut de suferit cu Passat-ul.
Ale mele sunt cele cu care a venit echipata masina ("all-season" Continental) si nici eu nu m-am descurcat prea bine iarna asta.
Asa ca (prin troienele din jud Buzau) mi-am facut loc cu perechea de lanturi cumparata din hypermarket.
Am mers foarte bine cu lanturile pe drumurile cu zapada si cu gheata... doar ca intre comuna din jurul orasului si orasul Buzau (10 km) dadusera zapada la o parte... Prin urmare, pe asfalt, nu puteam sa merg cu mai mult de 50 km/h, bashka mi s-au rupt lanturile.
Noroc ca am avut 2 zale de rezerva si le-am reparat.
Iarna viitoare cu siguranta imi iau cauciucuri k lumea, de iarna. Cauciucurile astea "all season" le voi tine doar de vara.
Pana anul trecut am avut Passat (pe motorina) care era tot 2WD iar cu cauciucurile de iarna (GoodYear UltraGrip7) si cu ESP activat n-am avut nici o treaba cu zapada sau gheata nici cu ploaia sau noroiul.
Eu consider ca 2WD + ESP este suficient pentru cineva care nu se suie pe munti cu masina.
Am preferat Outlander dupa Passat in special pentru spatiile generoase (atat pt pasageri cat si pt bagaje) dar in special pentru garda la sol (abordarea bordurilor si gropilor din Romania) .... pentru care am cam avut de suferit cu Passat-ul.
NU cred ca ai dreptate myk: 2x4 nu are cum sa fie 4x4 nici macar in miezul verii (dai de o zona de pietris varsat pe drum intr-o curba Doamne fereste!). Scoate-ti aspectul asta din minte...nu ai nevoie de 4x4 cu adevarat decat de cateva ori in cativa ani: daca O SINGURA DATA te-a ajutat a meritat banii in plus cu varf si indesat. Sa iei un SUV 2x4 (am mai spus pe acest forum) e ca si cum, fiindu-ti pofta, manaci o clatita fara umplutura...
Eu nu va inteleg: spatiu de bagaje: sunt limuzine slava Domnului, duium, Garda la sol: citeste date tehnice si vei ramane surpins de diferente de doar cativa cm (uneori sub 5).
Ai dreptate intr-un singur loc: dupa Passat merge un outlander 2x4. Passatul nu e masina, e inventia suprema a nemtilor...hai ca nu vreau sa starnesc polemici. Daca ai avut minte, pardon, ghinionul sa-ti iei asa masina aia nici nu ma mira ca pe urma ai ales un suv 2x4 (si ala outlander - nici macar ASX).
Scuze de deranj!
PS: Nu toti cei cu 4x4 se urca pe munti (vezi mercedes, lexus, bmw si de la noi din curte evo)
Salutari!
Eu nu va inteleg: spatiu de bagaje: sunt limuzine slava Domnului, duium, Garda la sol: citeste date tehnice si vei ramane surpins de diferente de doar cativa cm (uneori sub 5).
Ai dreptate intr-un singur loc: dupa Passat merge un outlander 2x4. Passatul nu e masina, e inventia suprema a nemtilor...hai ca nu vreau sa starnesc polemici. Daca ai avut minte, pardon, ghinionul sa-ti iei asa masina aia nici nu ma mira ca pe urma ai ales un suv 2x4 (si ala outlander - nici macar ASX).
Scuze de deranj!
PS: Nu toti cei cu 4x4 se urca pe munti (vezi mercedes, lexus, bmw si de la noi din curte evo)
Salutari!
Daca in curba cu pietris varsat (de care zici) intri cu 100 km/h.... nu 4x4 te va salva ci ESP-ul / ASC-ul.
4WD te "salveaza" la viteze foarte mici... te "salveaza" sa intri sau sa iesi de pe un drum cu zapada afanata sau intr-o/dintr-o balta cu noroi, sau sa mergi pe un patinoar cu masina.....in cazurile astea, da, 2WD+ESP nu te ajuta
4WD te "salveaza" la viteze foarte mici... te "salveaza" sa intri sau sa iesi de pe un drum cu zapada afanata sau intr-o/dintr-o balta cu noroi, sau sa mergi pe un patinoar cu masina.....in cazurile astea, da, 2WD+ESP nu te ajuta
QUOTE (myk007 @ Mar 31 2012, 09:21 PM) Daca in curba cu pietris varsat (de care zici) intri cu 100 km/h.... nu 4x4 te va salva ci ESP-ul / ASC-ul.
Poate n-a fost cel mai clar exemplu, vin insa si eu cu o parere personala.
De multe ori, incercand o depasire mai din scurt, in modul 2WD, mi s-a intamplat sa simt masina instabila, insotita, chiar pe drum uscat, de usoare derapaje, chiar peste ce rezolva ASC.
Lucru care nu se intampla NICIODATA in modul 4WD. E drept, pe modelele 4x2, "din fericire", motorul are un cuplu mult mai mic, asa ca probabil posesorii nu au de ce sa-si faca probleme.
Chestia cu ramasul in zapada, care se intampla posesorilor de 4X2, a fost primul si singurul motiv sau situatie pe care mi-am imaginat-o si de care am fugit atunci cand am fost (si eu) foarte tentat sa platesc un pret mult mai atragator pe varianta 4x2.
N-as fi vrut sa ma vada nimeni chinuindu-ma in zapada si zicandu-si: "uite-l si pe asta, cu gipul si nici asa nu-i in stare". (Stiu, sunt eu complexat).
Poate n-a fost cel mai clar exemplu, vin insa si eu cu o parere personala.
De multe ori, incercand o depasire mai din scurt, in modul 2WD, mi s-a intamplat sa simt masina instabila, insotita, chiar pe drum uscat, de usoare derapaje, chiar peste ce rezolva ASC.
Lucru care nu se intampla NICIODATA in modul 4WD. E drept, pe modelele 4x2, "din fericire", motorul are un cuplu mult mai mic, asa ca probabil posesorii nu au de ce sa-si faca probleme.
Chestia cu ramasul in zapada, care se intampla posesorilor de 4X2, a fost primul si singurul motiv sau situatie pe care mi-am imaginat-o si de care am fugit atunci cand am fost (si eu) foarte tentat sa platesc un pret mult mai atragator pe varianta 4x2.
N-as fi vrut sa ma vada nimeni chinuindu-ma in zapada si zicandu-si: "uite-l si pe asta, cu gipul si nici asa nu-i in stare". (Stiu, sunt eu complexat).
Ai si tu dreptatedar si eu. Pana sa te scape esp-ul din mana te ajuta 4x4. Daca intri tare-tare te opreste gardul dar la limita tractiunea 4x4 te ajuta. Nu sunt situatii des intalnite, de acord, darcum spuneam si mai sus, daca O DATA esti ajutat de tractiune merita sa cheltui ceva bani in plus (sume rezonabile la suv-uri fata de limuzine) la achizitie daca modelul ales este disponibil si 4x4.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 62 vizitatori