Outlander Este De Teren ?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
l.peti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Sâm Apr 14, 2012 11:22 am

ma cam depaseste,daca ma puteti ajuta..
outlander este considerat masina de teren sau ? nu
de ce intreb,masina am pe firma,si am primit o instiintare ca in caz de... trebuie sa pun la dispozitia armatei...
in talon scrie autoturism m1
dar...
5. VEHICULE DE TEREN (simbol G)
Prin masa maxima se intelege masa maxima tehnic admisibila.

5.1. Vehiculele din categoria N1, avand o masa maxima ce nu depaseste 2 tone, precum si vehiculele din categoria M1 sunt considerate vehicule de teren daca:

? au cel putin o axa fata si cel putin o axa spate, concepute pentru a fi motoare simultan, inclusiv vehiculele la care antrenarea unei axe poate fi decuplata,
? au cel putin un dispozitiv de blocare a diferentialului sau un mecanism care asigura un efect similar si daca pot urca o rampa de 30%, calculata numai pentru vehiculul separat.
In plus ele trebuie sa satisfaca cel putin cinci din urmatoarele sase conditii:
- sa aiba un unghi de atac de cel putin 25 grade;
- sa aiba un unghi de degajare de cel putin 20 grade;
- sa aiba un unghi de rampa de cel putin 20 grade;
- sa aiba o garda la sol de cel putin 180 mm sub axa fata;
- sa aiba o garda la sol de cel putin 180 mm sub axa spate;
- sa aiba intre axe o garda la sol de cel putin 200 mm.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Dum Apr 15, 2012 7:53 pm

N1 = autoturism
M1 = utilitara pana in 3,5T
Nu are legatura cu auto de teren.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Dum Apr 15, 2012 10:41 pm

Pai prin vehicule de teren se inteleg vehicule din cat N1 sau M1 care intrunesc acele conditii enumerate acolo.
La Outlander nu e cazul.

Deci:
– au cel putin o axa fata si cel putin o axa spate, concepute pentru a fi motoare simultan, inclusiv vehiculele la care antrenarea unei axe poate fi decuplata,
DA

– au cel putin un dispozitiv de blocare a diferentialului sau un mecanism care asigura un efect similar
DA

si daca pot urca o rampa de 30% (=~16.7grade), calculata numai pentru vehiculul separat.
DA

In plus ele trebuie sa satisfaca cel putin cinci din urmatoarele sase conditii:

- sa aiba un unghi de atac de cel putin 25 grade;
NU: 22 grade

- sa aiba un unghi de degajare de cel putin 20 grade;
DA: 21 grade

- sa aiba un unghi de rampa de cel putin 20 grade;
NU: 19 grade

- sa aiba o garda la sol de cel putin 180 mm sub axa fata;
DA: 18-21 cm

- sa aiba o garda la sol de cel putin 180 mm sub axa spate;
DA: 18-21 cm

- sa aiba intre axe o garda la sol de cel putin 200 mm.
n-am gasit date - dar probabil ca are, zonele de sub axe fiind mai joase

Deci Outlanderul nu intruneste 2 din 6 criterii, asa ca Peti, poti sta linistit, nu-ti ia armata masina.

SURSA 1; SURSA 2

Dar totusi... cum adica ai primit instiintare la firma ca in caz de ..... (ce???) trebuie sa pui masina la dispozitia armatei?
Si a mea e pe firma si nu e singura 'masina de teren' din parcul auto, dar n-am primit niciodata astfel de instiintari.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Lun Apr 16, 2012 12:04 am

Cred ca armata poa' sa-ti ia orice vrea muschiu' lu serjentu' in caz de Doamne-fere...

Acum, la obiect: Outy e de teren, dar mai "soft". Si poate deservi cu succes maratoane pe drumurile din tara noastra.

Faptul ca armata (adica ce-a mai ramas din ea) inca trimite hartzoage de tipul asta nu-i iesit din comun in cazul "gadgeturilor" ce pot aduce un ajutor in cazuri deosebite. Daca avem printre colegi si radioamatori mai vechi (de pe vremea ailalta) pot confirma si ei ca intotdeauna armata a instiintat posesorii de echipamente "strategice" (nu stiu daca cuvantul descrie exact incadrarea) despre posibilitatea rechizitionarii sau obligativitatea punerii la dispozitia "organului" a obiectului respectiv in caz de forta majora.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Apr 16, 2012 12:34 am

Pai la radioamatori e clara treaba pt ca ai nevoie de licenta, deci esti intr-o baza de date "strategica". Ca si la permise de port arma probabil.

Ce nu inteleg eu e cum ajunge o societate comerciala (a.k.a. firma ) sa primeasca o hartie de genul asta la cateva luni dupa ce si-a luat o masina.... Si nici macar nu si-a luat Outlanderul de la un dealer din Romania, ci s-a dus omul sa-si cumpere masina din Ungaria.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Lun Apr 16, 2012 8:25 am

@Extremero

Nu intelegi pt ca n-ai avut de-a face cu "literatura" din domeniu. Astia "care este" au regulament strict, bazat pe legile in vigoare in 1974 sau chiar mai vechi.

Distractie placuta:

http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck. ... ?idt=10130


@l.peti

Si sunt curios daca tot veni vorba: au trimis plicul recomandat prin posta romana sau cu curierul lor (al armatei)?

Avatar utilizator
B-81-LOS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 01, 2010 4:14 pm

Mesaj de B-81-LOS » Mie Apr 18, 2012 10:22 am

Extremero, noi astia din sud putem sta linistiti. Eu am masina tot pe firma de vreo 3 ani si nu mi-a venit asa ceva. Se pare ca in Ardeal si armata e mai organizata.
Acum ca opinie personala, ca unu care a facut vreo 2 aplicatii in teren in alea 6 luni de armata, va pot garanta ca outlanderul nu e pentru asa ceva. Incercati sa intrati pe un teren arat proaspat si imbibat cu apa cu un outie si vedeti ce se intampla.
Deci e vorba ca armata va avea nevoie si de masini pentru domnii colonei sa se deplaseze de colo colo, deci nici aia cu turisme nu sunt prea safe.

Avatar utilizator
l.peti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Sâm Apr 21, 2012 10:46 pm

a trebuit declarat la statistica toate masinili dar trebuia sa declar si motorcicleta si scuterele.
ei sunt in legatura cu primaria si de acolo se documenteaza...
oare suzuki vitara e de teren ?
cu acela ma pot duce linistit pe aratura...daca asta e un criteriu...
multumesc pentru lamuriri
de altfel si pentru alta chestie am intrebat daca outlander este de teren sau nu,la mine in talon scrie autoturism...
la spalatorie mi-au cerut 15 ron,la celalalte doar 10...
au spus ca la masinile de teren e mai scump...
putini cam nesimtiti,un bmw seria 7 combi e mai mare decat asta al meu...
multumesc pentru sprijin.
Fişiere ataşate
2012_04_21_22_35_22.906.jpg
2012_04_21_22_35_22.906.jpg (119.21 KiB) Vizualizat de 7554 ori

Avatar utilizator
viltvlad
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 07, 2012 7:13 pm

Mesaj de viltvlad » Sâm Apr 28, 2012 10:30 pm

seria 7 nu este combi, si oricum ii mai mare bmw-ul, imi puteti spune cat a fost suspensia pe aer?

Avatar utilizator
l.peti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Joi Mai 10, 2012 10:05 pm

360 ron,,,cam asa ceva .suntem off topic..

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori