Pagina 1 din 3

Scris: Dum Mar 09, 2008 6:57 pm
de cassyaty
am si eu un outlander 2.0 DID, si as vrea sa stiu daca merita sa-mi montez kitul de putere motor RALLIART.

Scris: Lun Mar 10, 2008 10:46 am
de Andrei_RC
cat costa acest kit? avand in vedere ca nu prea poti sa faci resoftare fara sa se vada cred ca e singura solutie eleganta.

Scris: Lun Mar 10, 2008 1:25 pm
de cassyaty
totul kitul si manopera cam 1200 euro, fiecare dealer care are si service mitsubishi, teoretic ar trebui sa il aiba.

Scris: Mar Mar 11, 2008 3:49 pm
de pentium
Da, isi merita toti banii la drum lung, ajuta mult in depasiri.
Plus ca schimba si comportamentul motorului, devine mai flexibil (power delivery mai liniar, cuplu mai mare dar si consum mai mare - asta e).
Si parca si trepideaza mai putin motorul (probabil din cauza de plaje de turatii usor marite).

Eu l-am instalat si prefer un 2.0 tdi + chip decat 2.2 din doua cauze mari: 2.0 tdi+chip e mai usor decat 2.2 (less kg pe puntea fatza aduce un comportament dinamic mai bun in curbe) si 2.0 tdi are si taxe mai mici.

Scris: Sâm Mar 15, 2008 8:44 am
de Dan Petcu
Salutare,

Isi merita toti banii.
Acum 2 zile am instalat kitt-ul pe outlanderul meu si este extraordinar.

Scris: Joi Mar 20, 2008 3:21 pm
de rcostin
Nu stiu cum e fara, ca l-am luat din 'nastere' dar caii 'extra' ajuta mult in depasiri (m-am comparat cu un 'frate' fara kit).
...Si fara prea mult consum urci si spre 190Km/h.

Scris: Joi Mar 20, 2008 4:14 pm
de Alexander
Sunt putin sceptic referitor la acest kit, datorita faptului ca:
1. este de fapt un power-box care modifica semnalele primite de catre ECU
2. am primit informatii despre Outlander-e cu probleme datorita acestui kit (in Bucuresti)
3. pretul este nejustificat vs. echipament si operatiunea in sine
Pe de alta parte este interesant de luat in calcul varianta unui chiptuning (remaparii). Acest aspect il sustin in cunostinta de cauza, datorita experientei personale avute in cadrul firmei Audi pe partea de testare software. Totusi si acest aspect are si o parte "intunecata" datorita riscului de a fi detectat si automat sa pierzi garantia (asta in Romania).
Cu stima,
Alex

Scris: Vin Mar 21, 2008 11:53 am
de ispasescu
In treptele intai si a doua de viteza se simte vre-o schimbare a comportamentului masinii ?

Scris: Vin Mar 21, 2008 4:54 pm
de DeBogdan
Datorita nemultiplicarii mari a acestor trepte, diferenta nu este notabila decat daca stai cu roata a 5-a dupa tine :-D
sau daca urci cu masina incarcata la maxim pante foarte abrupte.

De obicei se observa foarte bine de la treapta a 3-a in sus.

Scris: Sâm Mar 22, 2008 8:36 am
de Dan Petcu
QUOTE (ispasescu)In treptele intai si a doua de viteza se simte vre-o schimbare a comportamentului masinii ?

diferenta se simte incepand din treapta a 4 a.