'' Balbait '' Motor Outlander 2.0 Did 2008
- Marian_CTA
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mar 22, 2012 7:40 pm
Salutare! S-a mai discutat problema aceasta pe forum. La relanti motorul tremura serios (doar cand e cald, cand apa ajunge la 90 grade) iar cand franez, cand aproape masina stationeaza, motorul se balbaie pret de 2-3 secunde dupa care-si revine! Mentionez ca in urma cu 2 saptamani am schimbat clapeta de acceleratie.
Am fost la un specialist (care detine un service auto in Cta), a efectuat o diagnoza masinii si a constatat o pierdere de presiune la injectoare! Solutia a fost sa schimbe O-ring-urile injectoarelor. Operatiunea m-a costat 490 RON + 60 RON diagnoza. E adevarat, mersul motorului s-a ameliorat, merge mai lin etc.....dar inca mai ''balbaie''.
Specialistul spune ca asa sunt aceste motoare, ca asta e mersul lor si ca problema ar fi cauzata de pompa diuza....ca asa ar fi fost proiectata...si mai spune ca aceeasi problema e si la Audi, VW si celelalte masini care au fost dotate cu aceasta motorizare.
As vrea sa stiu daca a rezolvat cineva aceasta problema... si daca da...cum?! Multumesc anticipat!
Am fost la un specialist (care detine un service auto in Cta), a efectuat o diagnoza masinii si a constatat o pierdere de presiune la injectoare! Solutia a fost sa schimbe O-ring-urile injectoarelor. Operatiunea m-a costat 490 RON + 60 RON diagnoza. E adevarat, mersul motorului s-a ameliorat, merge mai lin etc.....dar inca mai ''balbaie''.
Specialistul spune ca asa sunt aceste motoare, ca asta e mersul lor si ca problema ar fi cauzata de pompa diuza....ca asa ar fi fost proiectata...si mai spune ca aceeasi problema e si la Audi, VW si celelalte masini care au fost dotate cu aceasta motorizare.
As vrea sa stiu daca a rezolvat cineva aceasta problema... si daca da...cum?! Multumesc anticipat!
Salut! Am rezolvat complet cu balbaiala motorului 2.0d-id.povestea completa;am dat jos injectoarele si curatat partea de jos care pulverizeaza,montat la loc si _________ ghinion,am rupt un surub de prindere al injectorului in chiuloasa.Dupa o zi de calmare s-a rezolvat,dat sa pornesc motorul si nimic.Dupa sfatul mecanicului am traso si dupa 200m a luat-o dar tot se balbaia exact cum a relatat si Marian CTA.S-a rezolvat prin modificarea fina a avansului axei cu came! NU IMI VINE SA CRED CUM MERGE ACUM!Completare; am schimbat si oringurile+suruburile de atac injectoare!
- Marian_CTA
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mar 22, 2012 7:40 pm
QUOTE (outl @ Feb 2 2013, 03:54 PM) Salut! Am rezolvat complet cu balbaiala motorului 2.0d-id.povestea completa;am dat jos injectoarele si curatat partea de jos care pulverizeaza,montat la loc si _________ ghinion,am rupt un surub de prindere al injectorului in chiuloasa.Dupa o zi de calmare s-a rezolvat,dat sa pornesc motorul si nimic.Dupa sfatul mecanicului am traso si dupa 200m a luat-o dar tot se balbaia exact cum a relatat si Marian CTA.S-a rezolvat prin modificarea fina a avansului axei cu came! NU IMI VINE SA CRED CUM MERGE ACUM!Completare; am schimbat si oringurile+suruburile de atac injectoare!
Salutare! Azi am rezolvat si eu problema cu ''balbaitul'' motorului...cu fumul...cu pornirea etc.! La un service din Medgidia (Auto Fit)...recomand din toata inima... Domnul Eugen, proprietarul service-ului, este un mare specialist...!
Trec peste toate celelalte explicatii pt. ca deja le cunosti.....Cei care, anul trecut, mi-au schimbat axele cu came (am ramas fara ulei, sarit capac filtru ulei....si-am distrus turbina, axele cu came si tachetii) nu le-au pus bine la punct. Avem o diferenta de 2mm la o axa si de 3mm la cealalta, inapoi!
Nu-mi mai recunosc masina..!!! in sensul bun...e senzatie....motorul toarce f frumos...fara intreruperi..nu mai balbaie in revenire...trage de rupe asfaltul...nu mai scoate fum...e o minunatie! Sunt tare incantat!
Va doresc o zi frumoasa si multa sanatate!
Salutare! Azi am rezolvat si eu problema cu ''balbaitul'' motorului...cu fumul...cu pornirea etc.! La un service din Medgidia (Auto Fit)...recomand din toata inima... Domnul Eugen, proprietarul service-ului, este un mare specialist...!
Trec peste toate celelalte explicatii pt. ca deja le cunosti.....Cei care, anul trecut, mi-au schimbat axele cu came (am ramas fara ulei, sarit capac filtru ulei....si-am distrus turbina, axele cu came si tachetii) nu le-au pus bine la punct. Avem o diferenta de 2mm la o axa si de 3mm la cealalta, inapoi!
Nu-mi mai recunosc masina..!!! in sensul bun...e senzatie....motorul toarce f frumos...fara intreruperi..nu mai balbaie in revenire...trage de rupe asfaltul...nu mai scoate fum...e o minunatie! Sunt tare incantat!
Va doresc o zi frumoasa si multa sanatate!
Salutare tuturor! Suna interesant faptul ca ati rezolvat balbaitul la decelerare usoara! Nu sunt un specialist,dar simt ca nu prea trage cum ar trebui si consumul e cam mare! Are oare legatura cu balbaitul? Daca, da,cum s-a rezolvat in Medgidia la d-l Eugen? Cu ce costuri? Mitsu al meu din 2007 are 95000km,tot 2.0 DID. M-as duce intr-o fuga pana la mare dupa aia sa vad cum merge...
- Marian_CTA
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mar 22, 2012 7:40 pm
Salutari! Am facut testarea de 50 ron, mi-a aparut o bujie decedata,deci trebuie sa le schimb pe toate ,ca au 6 ani,o eroare la stergatoare(!),cum ca erau inghetate si am incercat la maneta, si o temperatura ridicata a uleiului din transmisia spate,aproximativ 40 grade,ceea ce inseamna ca uleiul si-a pierdut proprietatile de lubrifiere si trebuie schimbat(0,5 litri are capacitatea).De asemenea voi curata si supapa EGR, revizia am facut-o complet cu distributie acum doua luni,deci de 4000km. Cu totul,4 bujii BERU(70 ron/buc)+ulei transmisie cardanica+curatat EGR+manopera+berea baietilor, ma va costa 500 ron. Apoi va voi spune in cateva zile daca a disparut balbaitul...consumul actual in capitala: 9,5-10,5 l/100km.Va doresc o seara minunata tuturor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 70 vizitatori