Mitsubishi Outlander Phev

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
vladmiron
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 01, 2013 9:10 am

Mesaj de vladmiron » Vin Feb 01, 2013 12:03 pm

salutare
ce ziceti? ce pareri aveti?

Mitsubishi is quite proud to offer what it says is the world's first production PHEV utility vehicle, a new model that makes use of established technologies within the company. Learnings from the company's i-MiEV electric car have worked there way into a vehicle that can travel up to 55 kilometers (34 miles) on lithium-ion battery power. Two electric motors independently power the front and rear wheels of the Outlander, while the gasoline-powered engine can be used as a generator for the motors, or to power the vehicle directly. The target combined fuel economy for the Outlander PHEV is 61 km/liter, or roughly 143 miles per gallon.

si alte cateva informatii special pentru voi:
motorul pe benzina dezvolta 121 CP / 190 Nm
motoarele electrice dezvolta 82 de CP (fiecare) / 137 Nm - fata si 195 Nm spate
combinate... calculati voi

transmisia 4x4 NU se realizeaza prin arbore cardanic ci prin pornirea motorului electric pe putea spate.
consumul de carburant este ... revolutionar:
cu bateria incarcata complet: 0 L
cu bateria incarcata la minim (motorul pe benzina porneste pentru incarcarea bateriei): 5.8 L
in regim combinat rezulta: 1.8 - 1.9L de carburant
transmisie automata cu 6 rapoarte.

spatiul interior este identic cu cel al masinii de baza, singura diferenta este ca nu poate primi 7 locuri (decat 5).

cat spuneti ca ar trebui sa coste exemplarul acesta?

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Vin Feb 01, 2013 9:31 pm

Prea bun ca sa fie adevarat pt tara noastra...

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Vin Feb 01, 2013 10:00 pm

Cu tot respectul, eu pe asta nu o cred.

Matematic vorbind, consumul corect se calculeaza astfel:
- baterie X: incepe parcursul
- se incheie parcursul cu bateria tot X (ori se mai merge pana scade, ori se sta pe loc cu motorul pornit pana creste la X)

Se imparte numarul de km la litri de combustibili consumati. Ala e consumul real (daca nu se incarca de la priza, evident).

In alta ordine de idei, daca masina consuma (real, nu dupa formule scoase de departamentul de marketing) 1,8 -1,9 litri /100km pe un drum sa zicem de la Bucuresti la Constanta e revolutionara masina. Daca nu... o biata dezinformare. Eu pot chiar sa fac pariu ca si mergand la consum, sub 5 nu ia(cel putin nu pe A2 la ce vanturi sunt; doar sa nu bata din spate).

Avatar utilizator
bogdan333
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 7:21 pm

Mesaj de bogdan333 » Dum Mar 10, 2013 10:23 pm

Salut, si pe mine me tenteaza masina asta. am un outlander din 2012 de care sunt foarte multumit, dar la un moment dat va trebui inlocuita. Adevarul ca versiunea hibrida e in regula, dar ramane de vazut pretul. Noul Outlander full este 40000, daca costa cu 10000 euro in plus,versiunea hibrida, raportat la echiparea pe alte masini, din punctul meu de vedere nu se merita. Stai sa calculezi diferenta la impozit dintre hibrid si 2.2 =200eurox5 ani =1000 si de 9000 de euro la cat consuma noul 2.2(7-8l/100) mai raman si bani(raportat la consumul mediu urban) . Este o masina fiabila din toate punctele de vedere.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori