Salut. Mi s-a intamplat o ciudatenie ..... dupa un drum lung pana-n Italia si inapoi, cand shimba vitezele mi se parea ca "agata", imi e greu sa descriu asta dar incerc - cand schimba dintr-a II intr-a III si invers sau dintr-a III-a intr-a IV si invers se simtea ca si cand ai trece peste un hop, ceva. Se intampla destul de aleator, poate o data la 15-20 km parcursi, cand mergeam mai mult sau mai putin normal - nu cand o acceleram puternic si nici cand mergeam ca un tataie. Am dus masina la serviceul din bd. Metalurgiei, au pus-o pe tester si mi-au spus ca nu vad nimic, dar ca daca se mai intampla sa trec pe la ei. M-am gandit sa o scot putin pe autostrada si sa o forjez putin - am mers pana la fundulea si inapoi cam la 3000 rpm. Ei bine, de atunci nu a mai facut asa de rau - adica se mai intampla cateodata sa "agate" dar nult mai finutz. M-am gandit ca-i de la acel filtru de particule care era infundat ( nu stiu prea bine cum sa ma exprim ), ce mi s-a parut ciudat ca cei de la service nu mi-au spus ca ar trebui facuta regenerarea. I s-a mai intamplat cuiva asta ?
Culmea este ca la vre-o 2 saptamani dupa ce am fost in service m-au sunat oamenii de acolo sa ma intrebe cum merge masina - mi-a placut asta.
Repet configuratia masinii: OUTLANDER 2.2 DI-D TC-SST Intense 4WD
Hans
Probleme Cu Cutia ?
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Cati Km aveti parcursi cu masinile in momentul aparitiei problemei?
Problema trebuie urgent rezolvata altfel se agraveaza.
QUOTE (3drocco @ Mar 31 2013, 08:37 AM) Salut,
am aceeasi senzatie de vreo luna incoace.
Se intampla destul de aleatoriu ,in special cand franez brusc dupa care accelerez rapid.
Masina este din 2011, 2.2L ,TC-SST,22.000 km
Nu stim care este exact problema insa din experienta cei care au urmat recomandarea facuta si au schimbat uleiul de trasmisie la 7500 -10000Km, la doua schimburi(maxim) si filtrul dupa caz, nu au mai avut probelme.
Uleiul pus trebuie sa fie exact cel indicat de producator.
Atentie reprezentatele mai pun echivalenti si la cutia asta de viteze nu este in regula. Verificati la sange faptul ca este codul de ulei indicat de producator si ca este o marca autorizata de producator apoi acceptati schimbul. Trebuie sa vi se arate documentatiain care scrie exact tipul de ulei apoi un alt act prin care Mitsubishi Japonia autorizeza anumite marci de uleiuri.
Nu va jucati cu intretinerea la cutiile SST, la reparatie sunt foarte scumpe si nu garantam ca vor functiona corect.
O solutie ar fi modificarea capacului baii verticale si cresterea volumului baii de ulei de cutie si eventual montarea unui filtru suplimentar extern. Asta ar cea mai ieftina solutie, exista si kituri care contin mult mai mult...
Baia de ulei este mica cantitatea de ulei este mica si constantza termica este precara, iar uleiul dupa 6000Km este plin de impuritati, particule mecanice rezultate in urma frecatii pieselor mecanice.
Problema trebuie urgent rezolvata altfel se agraveaza.
QUOTE (3drocco @ Mar 31 2013, 08:37 AM) Salut,
am aceeasi senzatie de vreo luna incoace.
Se intampla destul de aleatoriu ,in special cand franez brusc dupa care accelerez rapid.
Masina este din 2011, 2.2L ,TC-SST,22.000 km
Nu stim care este exact problema insa din experienta cei care au urmat recomandarea facuta si au schimbat uleiul de trasmisie la 7500 -10000Km, la doua schimburi(maxim) si filtrul dupa caz, nu au mai avut probelme.
Uleiul pus trebuie sa fie exact cel indicat de producator.
Atentie reprezentatele mai pun echivalenti si la cutia asta de viteze nu este in regula. Verificati la sange faptul ca este codul de ulei indicat de producator si ca este o marca autorizata de producator apoi acceptati schimbul. Trebuie sa vi se arate documentatiain care scrie exact tipul de ulei apoi un alt act prin care Mitsubishi Japonia autorizeza anumite marci de uleiuri.
Nu va jucati cu intretinerea la cutiile SST, la reparatie sunt foarte scumpe si nu garantam ca vor functiona corect.
O solutie ar fi modificarea capacului baii verticale si cresterea volumului baii de ulei de cutie si eventual montarea unui filtru suplimentar extern. Asta ar cea mai ieftina solutie, exista si kituri care contin mult mai mult...
Baia de ulei este mica cantitatea de ulei este mica si constantza termica este precara, iar uleiul dupa 6000Km este plin de impuritati, particule mecanice rezultate in urma frecatii pieselor mecanice.
- hanscelnegru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Feb 22, 2012 12:46 pm
Salut. Cand s-a intamplat aveam ~ 30.000 km. Asa cum am spus, dupa ce am scos-o din oras si am turat-o putin mai mult nu a mai facut. Acum a mai facut o data sau de 2 ori dupa mai mult de 1000 km parcursi de la iesirea din oras.
O sa merg iara cu ea in service sa vad poate-i gasesc ceva.
De asemenea o sa incerc sa vad daca cumva face dupa frana si accelerare.
Ma gandesc ca daca imi dau seama cand face, o sa-mi fie usor sa le arat celor de la service si poate ca or sa-i faca ceva.
O sa merg iara cu ea in service sa vad poate-i gasesc ceva.
De asemenea o sa incerc sa vad daca cumva face dupa frana si accelerare.
Ma gandesc ca daca imi dau seama cand face, o sa-mi fie usor sa le arat celor de la service si poate ca or sa-i faca ceva.
- hanscelnegru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Feb 22, 2012 12:46 pm
Filtrul de particule nu are legatuara cu socurile pe care le face la schimbarea vitezelor.Acestea pot proveni de la cutia de viteze (cel mai probabil),jocuri in crucile cardanice sau jocuri in diferentialul spate.La citi kilometri ai cu ea ma indoiesc de cruci cardanice sau diferential-dar nimic nu e imposibil.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori