Sa spunem de modelele noi aparute DIN 2012 la LC SI PAJERO ,eu zic ca LC e mai e mai echipat la dotari decat Pajero dar Pajero e mai bazat pe sistemul Super Select 4WD II decat celelalte modele .
QUOTE (Extremero @ Apr 9 2013, 05:41 AM) Daca rupi plasticele de sub ea si spargi si cutia de eloys nu scapi sub 1000RON sa le pui la loc. Iar astfel devine cam scump 'biletul' de la Sighisoara la Fararas. BTW... pe unde te-ai dus?
Mai mult de 1000R RON costa cam 3000RON ,ai noroc daca ai CASCO si ti-l repari .
Outlander: Offroader Sau Nu?
- Andrei_kdtt
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Iun 05, 2012 2:10 am
Are si eolys-ul ala rostul lui, chiar daca am auzit pe la magazinele de piese auto ca sunt multi (mai ales taximetristi) care baga motorina in rezervorul ala ca sa pacaleasca computerul.
Cred ca 5-600RON cat costa o punga suficienta pt ~120.000km nu reprezinta o avere (daca nu o spargi).
Si oricum, personal prefer sistemul asta cu aditiv in fata celui de pe VAG, Ford si altele, care au cicluri de regenerare ale DPF-ului mai mult sau mai putin reusite la mers mult in urban.
Referitor la costuri, daca schimbi toata plasticaraia de sub masina pe Casco (cu deviz facut de dealer), probabil ca ajungi la 3k.
Daca-ti comanzi singur reperele de pe la magazine de piese auto si mai si refolosesti ce ramane intreg, scapi cu 1000, max 1500.
De exemplu, cand mi-am spart prima data cutia aia, Mitsu o vindea cu totul, desi e compusa din vreo 5-6 repere.
Asa ca am comandat separat in alta parte bucatile distruse iar cum punga nu se sparsese ci ii sarise mufa, am umplut-o cu eolys cumparat la litru de la Citroen. (exista kit de reumplere cu mufe, tevi si tot ce trebuie ca sa lucrezi curat).
A doua oara am schimbat punga cu totul pt ca se ciupise, dar oricum scazusera mult preturile si nu mai merita carpita si umpluta.
Oricum, partea sensibila nu e neaparat punga ci mufa si 'mustiucul' prin care se conecteaza de electrovalva. Asa ca am interpus intre electrovalva si mufa de pe punga o bucata de 3-4 cm de conducta de frana, a.i. daca se loveste se indoaie in loc sa se rupa si sa se scurga lichidul.
Cred ca 5-600RON cat costa o punga suficienta pt ~120.000km nu reprezinta o avere (daca nu o spargi).
Si oricum, personal prefer sistemul asta cu aditiv in fata celui de pe VAG, Ford si altele, care au cicluri de regenerare ale DPF-ului mai mult sau mai putin reusite la mers mult in urban.
Referitor la costuri, daca schimbi toata plasticaraia de sub masina pe Casco (cu deviz facut de dealer), probabil ca ajungi la 3k.
Daca-ti comanzi singur reperele de pe la magazine de piese auto si mai si refolosesti ce ramane intreg, scapi cu 1000, max 1500.
De exemplu, cand mi-am spart prima data cutia aia, Mitsu o vindea cu totul, desi e compusa din vreo 5-6 repere.
Asa ca am comandat separat in alta parte bucatile distruse iar cum punga nu se sparsese ci ii sarise mufa, am umplut-o cu eolys cumparat la litru de la Citroen. (exista kit de reumplere cu mufe, tevi si tot ce trebuie ca sa lucrezi curat).
A doua oara am schimbat punga cu totul pt ca se ciupise, dar oricum scazusera mult preturile si nu mai merita carpita si umpluta.
Oricum, partea sensibila nu e neaparat punga ci mufa si 'mustiucul' prin care se conecteaza de electrovalva. Asa ca am interpus intre electrovalva si mufa de pe punga o bucata de 3-4 cm de conducta de frana, a.i. daca se loveste se indoaie in loc sa se rupa si sa se scurga lichidul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 64 vizitatori