Check Engine Oil Level

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Mie Mai 08, 2013 8:26 pm

Astazi mi-a aparut semnalul asta pe bord, pe joja arata mai mult decat maxim, maine incerc sa programez o revizie care se apropia oricum luna asta. Sunt pe la 26000km, deci a doua revizie.
Sper sa aiba legatura cu DPF-ul, altfel masina se comporta normal, banuiesc ca daca injectoarele scapau motorina care sa ajunga in carter ar fi trebuit sa se simta altfel.

Pareri, sugestii? Cum naiba se face cu acest mistic DPF, cum te prinzi ca e in actiune, cat dureaza, cum sa facem sa nu oprim motorul in timpul procesului?
(Motor MI-VEC 2.2, 2011).

Multumesc anticipat.

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Sâm Mai 11, 2013 9:08 am

In peste 60.000 km nu am avut deloc probleme cu cresterea nivelului de ulei. Cand am cumparat masina nu prea se vorbea la Outi despre acest lucru pt ca modelele anterioare cu motoare PSA nu au problema asta, dar am mai citit pe la ASX si m-am adaptat rapid la urmarirea pornirii regenerarii si astfel am ajuns sa urmaresc consumul permanent !
La mine regenerarea porneste cam la 1000 km parcursi, dar nu e o regula, ma gandesc ca depinde de calitatea motorinei, temperatura, mod si timp de conducere. In momentul cand la consumul marcat cu verde imi apare o crestere (cu alb) a consumului in coditii de mers constant iau o secunda piciorul de pe acceleratie, daca imi arata un consum (pe MMCS) de 1,5 - 2,5 l inseamna ca regenerarea DPF a pornit iar in acel moment incerc sa mentin o turatie de peste 2200, in functie de conditii, prin coborare in cutia de viteze, astfel incat ca si timp (daca sunt aproape de destinatie) sa mai dureze 10 minute sau 15 km. De cateva ori am dat ture prin cartier sau am continuat drumul urmand sa ma intorc, pt a nu opri regenerarea. La relani se pare ca dupa o perioada se opreste fara a se finaliza. Alte manifestari sunt un zgomot ca un zumzait, motorul parca este gatuit, e greu de tradus in cuvinte, turatie mai mare la relanti, undeva spre 1000, dar e greu de observat pt ca si cand aerul conditionat e pornit turatia creste, iar masina parca pierde putin din putere (am simtid doar cu ea incarcata). De asemenea, vara, parca urca putin temperatura la apa pe perioada regenerarii. La ASX cineva spunea ca se aude un releu, eu nu am auzit vre-o data (cineva mai elecronist ne-ar putea spune, ba chiar s-ar putea realiza un led de semnalizare, daca comanda de regenerare trece prin un releu).
Sper ca ti-am fost de folos si poate ne mai impartaseste alt coleg ce face si ce simte el!

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Sâm Mai 11, 2013 10:34 am

Merci, @bacodrut.
N-am mai revenit cu continuarea fiindca mi s-a parut ca nu intereseaza pe nimeni.
Am fost a doua zi la service si mi-au spus ca e o problema frecventa la cei cu DPF.
Ce-i drept, nu am mai iesit la drum lung de la Revelion, am facut prin oras vreo 5-6000 km si desi trec des de 3000 de ture, deobicei raman la turatii de cca 1500 in mers. Si de la service mi-au recomandat cam acelasi lucru, doar ca mai aproape de 3000 de ture, dar constant, cam 20-30 de km.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori