Mitsubishi Outlander 2.2 Di-d Tc-sst

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Antonio2012
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 18, 2012 12:44 am

Mesaj de Antonio2012 » Vin Mai 24, 2013 6:12 pm

Am deschis acest topic pentru a afla parerea voastra despre cutia automata si motor

Avatar utilizator
hanscelnegru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 22, 2012 12:46 pm

Mesaj de hanscelnegru » Sâm Mai 25, 2013 9:54 am

Salut. Mi se par misto ambele. Am 16 luni si 35 k km de mers cu un outlander de genul acesta. Cu cutia de viteze am avut ceva ingrijorari - cam agata la schimbarea in unele trepte dar am gasit un workaround ( cauta postul meu ...).
De asemenea mi se pare ca-i place cam mult sa stea la turatii mici ( 1500 rpm ) si ca consumul nu-i unul mic dar una peste alta mi se par o alegere f buna.
Hans

Avatar utilizator
Antonio2012
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 18, 2012 12:44 am

Mesaj de Antonio2012 » Sâm Mai 25, 2013 2:33 pm

Salut,mersi pentru informatii ,eu vreau sa cumpar o masina de genul asta ,si am gasit una la un pret bun si v reau sa stiu daca ar fi o alegere buna.

Avatar utilizator
pitesti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 26, 2011 11:50 am

Mesaj de pitesti » Dum Apr 06, 2014 11:25 pm

Salut,

am Outlander TC-SST din 2010 cu motor de 2.2 diesel. Pot spune cu regret ca nu sunt deloc incantat de cutia de viteze. Comparativ cu DSG-ul, cutia de la Mitsubishi este mult mai slaba. Merge permanent in turatii joase, iar cand o calci putin mai tare ca sa pleci din intersectie sau dintr-o situatie mai aiurea, constati ca nu ai cu ce. Dureaza aproximativ 2 secunde pana schimba in jos, si niciodata in treapta care trebuie. Nici pe modul sport nu pot spune ca este o fericire.

Si acum sa explic de ce (in opinia mea si conform a ceea ce am observat): cutia este facuta ca motorul sa consume foarte putin (~9 litri la 100 km, mixt). Ce inseamna asta? inseamna ca esti in treapta a 4-a si o lasi in frana de motor. Cutia sta in treapta 4 pana la 950 turatii, si abia apoi schimba in treapta 3. Daca ai ghinionul sa vrei sa aceelerezi mai mult ca sa pleci mai repede, in acel moment motorul este pus in genunchi, cutia schimba in treapta 3 si apoi 2, se tureaza haotic, pentru ca apoi sa schimbe iar in treapta 3. Inclusiv in modul sport face la fel doar ca, lasa motorul sa se duca pana in 3.500 de ture.

In opinia mea, ca sa poti sa mergi cat de cat decent cu aceasta cutie, trebuie sa inveti sa conduci batraneste...

Tot ceea ce am spus mai sus face parte din experienta mea cu propria masina si peste 100.000 km parcursi pana acum cu ea.

Am si masina cu DSG si pot spune ca este o mare diferenta. DSG-ul este mult mai corect calibrat. Doar ca masina nu este un SUV, ci masina mica. Am facut si cu ea 80.000 km. Asa ca, stiu ce spun.


Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori