Cauze Generatoare Limp Mode

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
hadrian27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 16, 2015 5:52 pm
Localitate: Oradea

Mesaj de hadrian27 » Joi Noi 09, 2017 9:58 pm

Daca e vorba de Limp Mode si daca e Diesel poate ajuta experiența mea cu mașina VAG.
Am patit-o de 2 ori. De fiecare data mi s-a spus din start ca e geometria variabila dar eu le-am luat pe rând si rezolvat singur: curățat egr, verificat traseu intercooler, verificat vacuum furtune (am luat o trusa de verificat sa țină...a doua oară chiar le-am schimbat pe toate caci mașina are 15 ani), verificat sonde / senzori din traseul de vacuum iar apoi schimbat MAF.
De fiecare data MAF fusese problema (nu MAP). Bănuiesc ca si voi aveți MAF.
Daca nu se rezolva asa si daca nu era problema de ulei adunat in intercooler (chestie mult mai gravă defapt) doar atunci duceam turbo la desfăcut si curățat.
Poate ajuta Info. Daca nu se potrivește la motoarele voastre, scuze.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori