Verificare/testare Outlander 2008 Inainte De Cumparare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
wastingtime001
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 24, 2013 11:58 am

Mesaj de wastingtime001 » Mie Iul 24, 2013 12:38 pm

Salutare

La sfarsitul lunii august vreau sa achizitionez un Outlander 2.2 din 2008. Am citit destule pe acest forum(consum, defecte, preturi service, etc.) insa as vrea sa stiu cam la ce e necesar sa ma uit la cumparare.

Daca o duc la service, ei o pun pe tester(poate stie cineva sa imi detalieze procedura cu "pusul pe tester" din moment ce eu nu am vazut-o pana acum )?.

Mentionez ca masina nu o sa aiba mai mult de 60k km, o sa fie varianta full(navigatie, piele, keyless go, etc.) cu transmisie manuala, cumparata din RO.


Multumesc.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Iul 24, 2013 1:34 pm

60k km pt o masina din 2008 sunt destul de putini.
In mod normal ar trebui sa existe istoricul ei la reprezentantele Mitsu. Afla de unde a fost cumparata si unde i-au facut reviziile.

Dincolo ce ce informatii poti afla prin legarea ei la computer, cel mai important ar fi sa-i rogi pe cei de la reprezentanta sa se uite sub ea, la imbinarea dintre motor si cutie si sa-ti spuna (sincer) daca sunt semne specifice scaparii de ulei pe la semeringului de palier (si care duce la patinarea ambreiajului in anumite cazuri la unele dintre 'exemplarele' cu motor 2.2PSA).

Un alt lucru la care sa te uiti este cutia de eolys (sub usa stanga spate = > spre roata) care fiind pozitionata destul de jos, are sanse destul de mari sa fie trosnita.
In mod normal la 60.000km, punga din interiorul cutiei ar trebui sa fie ce putin pe jumatate plina.

In rest nu prea sunt probleme cu variantele de 2.2 PSA.

Avatar utilizator
wastingtime001
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 24, 2013 11:58 am

Mesaj de wastingtime001 » Mie Iul 24, 2013 1:41 pm

QUOTE (Extremero @ Jul 24 2013, 01:34 PM) 60k km pt o masina din 2008 sunt destul de putini.
In mod normal ar trebui sa existe istoricul ei la reprezentantele Mitsu. Afla de unde a fost cumparata si unde i-au facut reviziile.

Dincolo ce ce informatii poti afla prin legarea ei la computer, cel mai important ar fi sa-i rogi pe cei de la reprezentanta sa se uite sub ea, la imbinarea dintre motor si cutie si sa-ti spuna (sincer) daca sunt semne specifice scaparii de ulei pe la semeringului de palier (si care duce la patinarea ambreiajului in anumite cazuri la unele dintre 'exemplarele' cu motor 2.2PSA).

Un alt lucru la care sa te uiti este cutia de eolys (sub usa stanga spate = > spre roata) care fiind pozitionata destul de jos, are sanse destul de mari sa fie trosnita.
In mod normal la 60.000km, punga din interiorul cutiei ar trebui sa fie ce putin pe jumatate plina.

In rest nu prea sunt probleme cu variantele de 2.2 PSA.

Din ce am vazut pe autovit sunt cativa care vand Outlander tocmai ce a iesit din leasing, deci ma gandesc ca au si carte de service la reprezentanta.
Am citit si despre cutia de aditiv pentru motorina eolys.
Am vazut pe forum cateva referiri la motor PSG PSA. La ce se refera?
Daca la service sunt urme de scapari de ulei in acea zona, din ce ai spus ma gandesc ca trebuie schimbat ambreiajul si semeringul respectiv? Alte probleme pe viitor pot aparea daca, sa zicem, ca accept masina asa si fac eu reparatia?

Mersi pentru raspuns.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Iul 25, 2013 3:38 pm

Cand a aparut Outlanderul 2 (adica 2007=>) japonezii n-aveau motoare diesel, asa ca au cerut de la altii.
Acesti 'altii' sunt grupul VAG (VW, Seat, Skoda...), de la care au luat motorul de 2.0TDI si grupul PSA (Citroen Peugeot..) de la care au luat 2.2 HDI. [oferind probabil la schimb masina in sine, nascandu-se astfel tripleta Outlander-CCrosser-4007]

Apoi au bricolat si japonezii motorul de 2.2 si l-au pus pe Outlander 2 cu facelift (adica cel cu bot de lancer 2009/10->2013), de data asta fara aditiv eolys si cu puterea usor crescuta (156=>177cp)

Deci motorul de 2.2 PSA se refera la motorul de 156cp, pus pe Outlander 2 fara facelift (2007-2009/10)

Nu-i o regula ca se duce semeringul ala la toate masinile, dar s-a intamplat la unele...
Daca se intampla in garantie, se schimba gratis semeringul cu un reper nou, cica revizuit (alt cod de piesa fara de cel original!) si discul de ambreiaj. Acesta din urma nu datorita uzurii, cu datorita faptului ca se imbiba cu ulei si patineaza din cand in cand, chiar daca nu e uzat. Placa si rulmentul nu se schimba (moka) pt ca nu sunt afectate direct de buba semeringului.

Probleme pot aparea atat la masini noi cat si la SH, depinde de multe chestii.
Eu personal n-am de ce sa ma plang de masina.

Avatar utilizator
wastingtime001
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 24, 2013 11:58 am

Mesaj de wastingtime001 » Joi Iul 25, 2013 4:12 pm

QUOTE (Extremero @ Jul 25 2013, 03:38 PM) Cand a aparut Outlanderul 2 (adica 2007=>) japonezii n-aveau motoare diesel, asa ca au cerut de la altii.
Acesti 'altii' sunt grupul VAG (VW, Seat, Skoda...), de la care au luat motorul de 2.0TDI si grupul PSA (Citroen Peugeot..) de la care au luat 2.2 HDI. [oferind probabil la schimb masina in sine, nascandu-se astfel tripleta Outlander-CCrosser-4007]

Apoi au bricolat si japonezii motorul de 2.2 si l-au pus pe Outlander 2 cu facelift (adica cel cu bot de lancer 2009/10->2013), de data asta fara aditiv eolys si cu puterea usor crescuta (156=>177cp)

Deci motorul de 2.2 PSA se refera la motorul de 156cp, pus pe Outlander 2 fara facelift (2007-2009/10)

Nu-i o regula ca se duce semeringul ala la toate masinile, dar s-a intamplat la unele...
Daca se intampla in garantie, se schimba gratis semeringul cu un reper nou, cica revizuit (alt cod de piesa fara de cel original!) si discul de ambreiaj. Acesta din urma nu datorita uzurii, cu datorita faptului ca se imbiba cu ulei si patineaza din cand in cand, chiar daca nu e uzat. Placa si rulmentul nu se schimba (moka) pt ca nu sunt afectate direct de buba semeringului.

Probleme pot aparea atat la masini noi cat si la SH, depinde de multe chestii.
Eu personal n-am de ce sa ma plang de masina.

Am observat ca la interior sunt identice.
Pai atunci Outlander 2.2 ramane.
Mersi de clarificari si revin cu o poza si un feedback dupa ce reusesc sa o cumpar.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Vin Iul 26, 2013 10:34 am

N-ai pt ce.
Ai ochit o masina anume sau iti place - in general - ca si model?

Avatar utilizator
wastingtime001
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 24, 2013 11:58 am

Mesaj de wastingtime001 » Vin Iul 26, 2013 12:20 pm

QUOTE (Extremero @ Jul 26 2013, 10:34 AM) N-ai pt ce.
Ai ochit o masina anume sau iti place - in general - ca si model?

Pai nu am plecat cu ideea de Outlander de la inceput, insa am cautat la noua masina urmatoarele:
- 4x4 si sa fie SUV (eu am aproape 2m si acum conduc un cielo, si e putin cam incomod)
- model peste 2008 (m-am gandit ca un 5 ani e o varsta rezonabila pentru o masina, plus ca in urmatorii 5 ani nu vreau sa o mai schimb)
- preferabil sa nu ajung cu ea in service pentru toate chitibusurile (de preferat doar la revizii)
- consum rezonabil pentru un SUV (cu suma pt Outlander ma incadram si la un Pathfinder din 2008, dar consum am inteles ca e undeva intre 13-16 in oras si putin peste 10 in afara)
- pretul maxim sa fie 12-13k Eur
- dotari rezonabile pentru ce exista acum pe piata (climatronic, comenzi pe volan, USB, geamuri/oglinzi electrice si alte chestii de comfort care la o ulterioara revanzare a masinii o sa conteze destul de mult, fapt ce m-a determinat sa aleg varianta full-cu navigatie piele etc)

Si punand criteriile astea pe autovit au ramas o serie de masini ca: Outlander-C Crosser-4007(care sunt la fel dar imi place Outlanderul mai mult), Pathfinder(consum mare), RAV4(insa la acesti bani am gasit varianta standard fara prea multe dotari), Duster, Chevrolet, Opel Antara, si alte 2-3 modele. Iar din ce am gasit cel mai mult mi-a placut Outlander-ul:D.

Insa tot uitandu-ma dupa SUV-uri am gasit 2 modele care pot sa spun ca sunt favoritele mele: Pathfinder dupa 2008 si Pajero dupa 2008. Insa sunt masini mari si nu ar fi rentabil pentru mine din moment ce nu am nevoie sa le folosesc la adevarata lor capacitate.

Per total, din forumuri citite si pareri de la utilizatori, intr-adevar Outlanderul(si ca sa raspund la intrebare imi place foarte mult ca model) pare cea mai buna solutie pentru un SUV folosit doar pe sosea(cam 50-50 urban-extraurban).



P.S.: Eu nu am apucat pana acum sa ma urc la volanul unui Outlander. O sa ajung in urmatoarele 2 sapt prin Autovit in Vitan. E spatios la volan? Ai zice ca cineva la 2m si 120kg ar sta comod acolo?

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Vin Iul 26, 2013 6:32 pm

QUOTE (wastingtime001 @ Jul 26 2013, 12:20 PM) P.S.: Eu nu am apucat pana acum sa ma urc la volanul unui Outlander. O sa ajung in urmatoarele 2 sapt prin Autovit in Vitan. E spatios la volan? Ai zice ca cineva la 2m si 120kg ar sta comod acolo?


Eu sunt putin "sub categorie": 1.87 si 110 kg.
N-am nicio problema la volan, in plus, vei vedea ca si in spate, ca pasager, oricine are spatiu foarte confortabil.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Vin Iul 26, 2013 7:41 pm

Rectificare la ce a spus ctzzz:

?n spate ca pasager,
Vei avea tendinţa
Să-ti angajezi şofer.

(o mica rima nu r?ma)

Dacă ai timp si chef poţi trece vineri seară (azi nu-s prezent) la adunarea de la polivalentă să studiezi terenul.

http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... ntry121942

Avatar utilizator
wastingtime001
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 24, 2013 11:58 am

Mesaj de wastingtime001 » Vin Iul 26, 2013 10:48 pm

Daca as fi deschis laptopul mai devreme sigur as fi venit. Insa tocmai acum am vazut si deja am deschis 2-3 beri dupa serviciu. Daca se mai organizeaza ceva saptamana viitoare sigur o sa apar.

Mersi:D

QUOTE (ctzzz @ Jul 26 2013, 06:32 PM) Eu sunt putin "sub categorie": 1.87 si 110 kg.
N-am nicio problema la volan, in plus, vei vedea ca si in spate, ca pasager, oricine are spatiu foarte confortabil.

Pai atunci e foarte bine. La inca 10 cm in plus nu cred ca se simte diferenta:D

Mersi de notificare.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori