Porneste Si Imediat Se Opreste, 1.8 Gdi

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi 3000GT, GTO, Eclipse, Grandis, Space Wagon, Diamante, Magna, Sigma, Verada, L300, L400, Delica si concept-car-uri
Avatar utilizator
davidut5
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 05, 2013 5:06 pm
Contact:

Mesaj de davidut5 » Sâm Oct 05, 2013 5:18 pm

Masina este un Shogun pinin 1.8 gdi, problema este ca porneste, si in maxim 2 secunde se opreste. Daca dau imediat la cheie porneste din nou, si tot asa.
De 2 ori am reusit sa o pornesc cu acceleratia in blana, si s-a turat pana la 4000, dar tot asa mergea, 1 sec mergea, o sec dadea sa se opreasca, a stat asa cam 5 secunde, apoi a murit de tot. Am schimbat bujiile, dau toate scanteie, chiar si cand se opreste motorul. Dupa ce am incercat de mai multe ori sa o pornesc, am scos bujiile si sunt negre. Catalizatorul se incinge, de la gaze nearse.

Deci benzina primeste prea multa, scanteie am cum trebuie, totusi de ce se opreste?
Pe tester nu sunt erori, dar nu citeste cum trebuie, pentru ca scosesem mufa senzorului de la arbore cotit, si nu am primit eroare.
Sensorul de la axa cu came, daca il scot nu mai porneste deloc, doar da sa o ia.

Am scos galeria de admisie, sa o curat. Am desfacut si pompa de benzina de pe motor, dar nu e nimic in neregula.

Help needed!

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Sâm Oct 05, 2013 5:58 pm

Nu cumva este imobilizatorul de la cheie?

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Sâm Oct 05, 2013 9:41 pm

Fiind un GDI prima impresie ar fi ca pompa de benzina nu face presiunea necesara.In al doilea rind injectoarele,acestea nu dau eroare la tester,iar in final si cel mai nasol ar fi calculatorul.

Avatar utilizator
davidut5
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 05, 2013 5:06 pm
Contact:

Mesaj de davidut5 » Lun Oct 28, 2013 7:26 pm

Dupa alte curatari verificari microfiltre si alte chestii, am desfacut calculatorul de injectie situat deasupra telescopului, inauntru mirosea a ars, erau 2 circuite intrerupte, si un tranzistor ars, plus piesa mare albastra din mijloc un pin deslipit. Am inlocuit acest calculator, si acum motorul merge cum trebuie.

Problema rezolvata.

Multumesc.

Avatar utilizator
alt chinez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 20, 2013 8:33 pm

Mesaj de alt chinez » Lun Ian 06, 2014 10:51 am

QUOTE (RACINGCODE @ Oct 5 2013, 04:58 PM) Nu cumva este imobilizatorul de la cheie?
Cum va pot gasi pentru o problema de acest fel, la un pinin 1.8 gdi 2001?

Avatar utilizator
yocozoro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 17, 2012 8:48 pm

Mesaj de yocozoro » Mar Mai 20, 2014 11:13 pm

de obicei se intampla la cheia de rezerva daca nu este folosita mult timp .. 3-4 ani
care este solutia sa se reprogrameze ? trebuie sa fie ceva simplu ...
de ex: am vazut ca daca tii cheia buna la imobilizator 30-40 sec si pornesti cu cheia defecta si chei abuna langa, nu se mai opreste pana la urmatoarea scoatere din contact.
stie cineva concret solutia??

Avatar utilizator
yocozoro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 17, 2012 8:48 pm

Mesaj de yocozoro » Joi Mai 22, 2014 9:50 pm

rezolvat .. sunt eu prost....

Avatar utilizator
mitsubishi_pinin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 17, 2016 11:34 am

Mesaj de mitsubishi_pinin » Dum Apr 10, 2016 10:12 pm

salutare

imi spune si mie cineva la ce foloseste butonul negru nemarcat ( primul din stanga ) de la afisajul din centrul bordului....neavând cd ul sau casetofonul original ....la mine nu face nimic daca apas pe el.....

Scrie răspuns

Înapoi la “Alte modele Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori