Scris: Sâm Oct 05, 2013 5:18 pm
Masina este un Shogun pinin 1.8 gdi, problema este ca porneste, si in maxim 2 secunde se opreste. Daca dau imediat la cheie porneste din nou, si tot asa.
De 2 ori am reusit sa o pornesc cu acceleratia in blana, si s-a turat pana la 4000, dar tot asa mergea, 1 sec mergea, o sec dadea sa se opreasca, a stat asa cam 5 secunde, apoi a murit de tot. Am schimbat bujiile, dau toate scanteie, chiar si cand se opreste motorul. Dupa ce am incercat de mai multe ori sa o pornesc, am scos bujiile si sunt negre. Catalizatorul se incinge, de la gaze nearse.
Deci benzina primeste prea multa, scanteie am cum trebuie, totusi de ce se opreste?
Pe tester nu sunt erori, dar nu citeste cum trebuie, pentru ca scosesem mufa senzorului de la arbore cotit, si nu am primit eroare.
Sensorul de la axa cu came, daca il scot nu mai porneste deloc, doar da sa o ia.
Am scos galeria de admisie, sa o curat. Am desfacut si pompa de benzina de pe motor, dar nu e nimic in neregula.
Help needed!
De 2 ori am reusit sa o pornesc cu acceleratia in blana, si s-a turat pana la 4000, dar tot asa mergea, 1 sec mergea, o sec dadea sa se opreasca, a stat asa cam 5 secunde, apoi a murit de tot. Am schimbat bujiile, dau toate scanteie, chiar si cand se opreste motorul. Dupa ce am incercat de mai multe ori sa o pornesc, am scos bujiile si sunt negre. Catalizatorul se incinge, de la gaze nearse.
Deci benzina primeste prea multa, scanteie am cum trebuie, totusi de ce se opreste?
Pe tester nu sunt erori, dar nu citeste cum trebuie, pentru ca scosesem mufa senzorului de la arbore cotit, si nu am primit eroare.
Sensorul de la axa cu came, daca il scot nu mai porneste deloc, doar da sa o ia.
Am scos galeria de admisie, sa o curat. Am desfacut si pompa de benzina de pe motor, dar nu e nimic in neregula.
Help needed!