Pagina 1 din 1

Scris: Sâm Oct 05, 2013 5:18 pm
de davidut5
Masina este un Shogun pinin 1.8 gdi, problema este ca porneste, si in maxim 2 secunde se opreste. Daca dau imediat la cheie porneste din nou, si tot asa.
De 2 ori am reusit sa o pornesc cu acceleratia in blana, si s-a turat pana la 4000, dar tot asa mergea, 1 sec mergea, o sec dadea sa se opreasca, a stat asa cam 5 secunde, apoi a murit de tot. Am schimbat bujiile, dau toate scanteie, chiar si cand se opreste motorul. Dupa ce am incercat de mai multe ori sa o pornesc, am scos bujiile si sunt negre. Catalizatorul se incinge, de la gaze nearse.

Deci benzina primeste prea multa, scanteie am cum trebuie, totusi de ce se opreste?
Pe tester nu sunt erori, dar nu citeste cum trebuie, pentru ca scosesem mufa senzorului de la arbore cotit, si nu am primit eroare.
Sensorul de la axa cu came, daca il scot nu mai porneste deloc, doar da sa o ia.

Am scos galeria de admisie, sa o curat. Am desfacut si pompa de benzina de pe motor, dar nu e nimic in neregula.

Help needed!

Scris: Sâm Oct 05, 2013 5:58 pm
de RACINGCODE
Nu cumva este imobilizatorul de la cheie?

Scris: Sâm Oct 05, 2013 9:41 pm
de cristi4x4
Fiind un GDI prima impresie ar fi ca pompa de benzina nu face presiunea necesara.In al doilea rind injectoarele,acestea nu dau eroare la tester,iar in final si cel mai nasol ar fi calculatorul.

Scris: Lun Oct 28, 2013 7:26 pm
de davidut5
Dupa alte curatari verificari microfiltre si alte chestii, am desfacut calculatorul de injectie situat deasupra telescopului, inauntru mirosea a ars, erau 2 circuite intrerupte, si un tranzistor ars, plus piesa mare albastra din mijloc un pin deslipit. Am inlocuit acest calculator, si acum motorul merge cum trebuie.

Problema rezolvata.

Multumesc.

Scris: Lun Ian 06, 2014 10:51 am
de alt chinez
QUOTE (RACINGCODE @ Oct 5 2013, 04:58 PM) Nu cumva este imobilizatorul de la cheie?
Cum va pot gasi pentru o problema de acest fel, la un pinin 1.8 gdi 2001?

Scris: Mar Mai 20, 2014 11:13 pm
de yocozoro
de obicei se intampla la cheia de rezerva daca nu este folosita mult timp .. 3-4 ani
care este solutia sa se reprogrameze ? trebuie sa fie ceva simplu ...
de ex: am vazut ca daca tii cheia buna la imobilizator 30-40 sec si pornesti cu cheia defecta si chei abuna langa, nu se mai opreste pana la urmatoarea scoatere din contact.
stie cineva concret solutia??

Scris: Joi Mai 22, 2014 9:50 pm
de yocozoro
rezolvat .. sunt eu prost....

Scris: Dum Apr 10, 2016 10:12 pm
de mitsubishi_pinin
salutare

imi spune si mie cineva la ce foloseste butonul negru nemarcat ( primul din stanga ) de la afisajul din centrul bordului....neavând cd ul sau casetofonul original ....la mine nu face nimic daca apas pe el.....