Mitsubishi I-miev

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi 3000GT, GTO, Eclipse, Grandis, Space Wagon, Diamante, Magna, Sigma, Verada, L300, L400, Delica si concept-car-uri
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Iun 16, 2009 5:19 pm

Daca Subaru va comercializa din iulie automobilul electric STELLA EV, iata ca Mitsubishi vine cu o oferta pe masura:
modelul compact i-MIEV 100% electric. Masinuta va costa 47.000 de dolari (aproape la fel ca STELLA EV),
va fi v?nduta tot ?n Japonia, dar spre deosebire de competitorul sau direct aceasta va fi diponibila initial doar companiilor.
Clientii persoane fizice pot face comanda, dar acestia nu ?si vor prima masina dec?t ?n 2010.

Pretul este unul foarte mare, ?ntr-adevar, dar Mitsubishi vrea sa ?l aduca ?n jurul plafonului de 20.000 de dolari,
odata cu marirea productiei si recuperarea costurilor prilejuite de efortul financiar facut pentru scoaterea pe piata a modelului.
?n Japonia, datorita stimulentelor fiscale oferite de autoritati pentru achizitia de masini ecologice, cumparatorii pot ajunge sa plateasca
cu aproape 15.000 de dolari mai putin pentru masina.

Interesant este ca Mitsubishi nu a produs pana acum masini hibride, ci trece direct la un model electric prin acest i-MIEV.
Fişiere ataşate
i_MIEV.jpg
i_MIEV.jpg (66.42 KiB) Vizualizat de 6894 ori
i10.jpg
i10.jpg (65.9 KiB) Vizualizat de 6894 ori
i8.jpg
i8.jpg (78.06 KiB) Vizualizat de 6915 ori
i7.jpg
i7.jpg (37.06 KiB) Vizualizat de 6904 ori
i6.jpg
i6.jpg (39.21 KiB) Vizualizat de 6896 ori
i4.jpg
i4.jpg (41.81 KiB) Vizualizat de 6896 ori
i3.jpg
i3.jpg (46.52 KiB) Vizualizat de 6898 ori
i2.jpg
i2.jpg (42.06 KiB) Vizualizat de 6928 ori
i.jpg
i.jpg (45.32 KiB) Vizualizat de 6895 ori

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mar Iun 23, 2009 5:16 pm

Sta 6 ore la incarcat si are autonomie de 140-160km ... totusi, nu garantez ca urca Transfagarasanul blink:

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Sâm Iul 04, 2009 5:57 am

nu cred ca o incarci pur si simplu de la priza de 220 V
deci nu mi se pare o alternativa buna !

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Sâm Iul 04, 2009 11:47 am

ba da....cel putin asa e cu Tesla. Ala se incarca direct de la priza Interesanta treaba. Aia cu Transfagarasan...nu stiu ce sa zic....uita-te ce demaraj au troleibuzele Bine...nu comparam monstrul de pe troleibuz cu buburaza asta....dar oricum

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Aug 14, 2009 11:07 am

Danyutz:

Gandeste-te ca motorul electric care il echipeaza are un cuplu motor de 180 Nm de la 0 (zero) rpm, asa ca va urca pe Transfagarasan muult mai bine decat un lancer de 1.8 care are doar 178 Nm, insa diferenta de mase este net in favoarea IMIEV-ului - vezi demarajul de la 0 la 100 km/h in 9 secunde fata de 9.8, si asta la o putere de 63 CP.

Deci e OK - si extraurban s-ar putea ca autonomia sa fie un pic mai mare.

Eu unul mi l-as lua pentru foiala prin Bucuresti, mai ales ca la prizele noastre de 240 V s-ar incarca de seara pana dimineata.

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Vin Aug 14, 2009 11:22 am

Desigur , are 180 [Nm] dar cat timp ? Pe cand 1,8 ii are permanent !
La un pret convenabil ar fi ideal pentru Bucuresti (cu incarcare peste noapte) !

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Aug 14, 2009 1:07 pm


Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Vin Aug 14, 2009 2:35 pm

Nu m-a ajutat deloc .

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Vin Aug 14, 2009 11:18 pm

QUOTE (Adriancar @ Aug 14 2009, 11:22 AM) Desigur , are 180 [Nm] dar cat timp ? Pe cand 1,8 ii are permanent !
La un pret convenabil ar fi ideal pentru Bucuresti (cu incarcare peste noapte) !
Are 180 NM de la 0 rpm pana la turatia maxima....in jur de 1500-2000 rpm...si normal tine pana se descarca bateriile....la fel ca la tine...pana nu mai ai benzina.
Oricum masina asta nu este facuta sa urce transfagarasanul.Daca ar costa 10000? eu mi-as cumpara asa ceva...ca pe a-2-a masina.Mai ales ca as lasa multe masini nemtesti si nu numai in urma cu buza umflata la pornirea de la semafor.

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Sâm Aug 15, 2009 10:01 am

Salut ,

Ceea ce vreau sa discut este, daca momentul la un vehicul electric se mentine constant (180 [Nm]) pe intreaga
durata a deplasari (autonomia), respectiv , maxim 160[km] ,in acest caz .
Daca bateriile ar avea aceeasi capacitate la sfarsitul deplasarii,adica daca alternatorul suplineste consumul (daca are), cred ca nu ar mai fi nevoie de reincarcare .Recuperarea energiei cinetice de la franare transformare nu va avea niciodata randamentul 1.
http://www.mitsubishi-motors.com/specia ... index.html
As vrea sa vad un grafic moment / timp(distanta) .


PS Pretul este unul prohibitiv : 45 000 dolari

Scrie răspuns

Înapoi la “Alte modele Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori