Mitsubishi I-miev

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi 3000GT, GTO, Eclipse, Grandis, Space Wagon, Diamante, Magna, Sigma, Verada, L300, L400, Delica si concept-car-uri
Avatar utilizator
ciprian_dobretrifan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm

Mesaj de ciprian_dobretrifan » Mie Sep 01, 2010 10:26 am

Mitsubishi va lansa masina electrica i-MIEV in 14 piete europene, cu preturi intre 33.000 si 35.000 euro

Mitsubishi va prezenta la salonul auto de la Paris versiunea europeana a masinii electrice i-MIEV urmand sa lanseze in decembrie acest model pe 14 piete de pe continent, cu preturi intre 33.000 si 35.000 de euro. Compania spune ca datorita bonusurilor oferite de guverne cumparatorilor de masini ecologice, pretul scade sub 30.000 de euro. Masina s-a lansat anul trecut in Japonia, are autonomie de 150 km si viteza maxima de 130 km/h.

Mitsubishi aduce masina de clasa mini la salonul de la Paris la finalul lui septembrie, iar versiunea europeana va avea echipamente standard precum sistem de control al stabilitatii (ESC), airbag-uri laterale si airbag-uri tip cortina. In plus, si confortul de la interior va fi imbunatatit in comparatie cu varianta japoneza.

Masina urmeaza a fi lansata in 14 tari europene, inclusiv Germania, Spania si Italia. Pretul va fi intre 33.000 si 35.000 de euro, dar dupa aplicarea subventiilor guvernamentale din diverse tari pretul scade sub 30.000 de euro.

Motorul electric are puterea de 49 kW (echivalentul a 67 CP), masina are o autonomie de 150 km, iar viteza maxima este de 130 km/h.

Masina electrica Mitsubishi a fost lansata in volume mici anul acesta, insa niponii vor construi modele de acelasi tip ce vor fi vandute in Europa sub siglele Peugeot, respectiv Citroen.

sursa

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Sep 18, 2010 12:18 am



Ce EVO 6 iti faci de banii astia...

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Oct 08, 2010 3:43 pm

Mitsubishi Motors - ?ncepe producţia modelului i-Miev pentru Europa

Mitsubishi a anunţat astăzi ?nceperea producţiei versiunii europeane a modelului electric i-MiEV, ?mpreună cu modelele electrice Peugeot iOn şi Citroen C -ZERO ale grupului PSA Peugeot Citroen, la fabrica Mizushima, Japonia.

Versiunea japoneză (cu volanul pe partea dreaptă) se produce şi se vinde ?ncă de anul trecut. ?n anul fiscal 2010 (aprilie, 2010 - martie, 2011) Mitsubishi Motors Company (MMC) ?şi propune să v?ndă 5000 de unităţi i-MiEV, incluz?nd şi modelele construite pentru PSA.

La ceremonia de la fabrica Mizushima, preşedintele MMC, Osamu Masuko a declarat: "Au trecut 100 de ani de c?nd a ?nceput producţia de serie a automobilelor cu motor cu combustie internă. Am făcut primii paşi pentru următorii 100 de ani de industrie, cu i-MiEV. Astăzi, prin demararea producţiei pentru piaţa europeană facem cel de-al doilea pas ?n dezvoltarea la nivel mondial a industriei de vehicule electrice. Acesta este un pas important pentru industria de automobile şi, ?n acelaşi timp semnifică ?nceputul de e-mobilitate pentru Europa."

MMC intenţionează să v?ndă modelul i-MiEV ?n 14 ţări din Europa (Austria, Belgia, Danemarca, Franţa, Germania, Irlanda, Italia, Olanda, Norvegia, Portugalia, Spania, Suedia, Elvetia şi Marea Britanie) din decembrie a.c., apoi din anul fiscal 2011 să se extindă treptat şi ?n celelalte ţări. ?n Rom?nia va fi disponibil ?ncep?nd cu primăvara anului 2011.

Comparativ cu versiunea japoneză, versiunea europeană a modelului i-MIEV a suferit modificări pentru a răspunde mai bine cerinţelor reglementărilor din Europa şi includ: design nou pentru barele de protecţie faţă şi spate, adăugarea unor sisteme de siguranţă cum ar fi Controlul Activ al Stabilităţii (ASC), un nou selector pentru cutia de viteze, o nouă planşă de bord pentru versiunile cu volan pe partea st?ngă, etc. Versiunea europeană a modelului i-MIEV are o autonomie de 150 km la o singura ?ncărcare a bateriei.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Noi 05, 2010 4:14 pm

Test drive: Mitsubishi i-MiEV

Acum patru ani, discuţiile despre maşinile electrice aveau loc exclusiv la nivel ipotetic. Tot ceea ce puteam să vedem şi să auzim erau promisiuni şi concepte care prefigurau modele de serie despre care nu spuneam dec?t că este imposibil să apară pe piaţă. Mai mult, acum o lună de zile, la o vizită la fabrica de baterii Rombat de la Bistriţa, oficialii companiei spuneau că nu ?i interesează subiectul şi că preferă să se concentreze pe ce este nevoie, nu pe ce va fi nevoie peste 20 de ani.

Peisajul auto electric este, iată, ?ncă ?nvăluit ?n ceaţă. De la conceptele văzute doar ?n poze la modelele de serie pare cale lungă, iar faptul că unii constructori ne tot ameninţă de ceva vreme cu maşini care te vor face să uiţi unde se află benzinăriile nu face dec?t să ?ncarce şi mai mult scepticismul publicului.
A fost nevoie de un simplu test ?n lumea reală cu primul model electric care va călca pe şoselele rom?neşti: Mitsubishi i-MiEV.

Paradoxal, este vorba de un producător care a mers mai degrabă low-profile pe acest subiect p?nă acum (deşi modelul s-a v?ndut deja ?n 40.000 de exemplare ?n Japonia ?n doi ani), dar care are o logică at?t de bine definită ?n domeniu, ?nc?t cei de la PSA Peugeot-Citroen nu s-au putut abţine şi au semnat contracte prin care i-MiEV a devenit, ulterior, Peugeot iOn şi Citroen C-Zero. Aceeaşi maşină, dar cu sigle diferite. Mitsubishi a făcut această concesie pentru ca volumul să crească, iar preţul să scadă. Chestiune de logică.

Testul cu i-MiEV a avut loc ?n centrul Parisului. Pe o distanţă de circa 15-20 de kilometri. Traseul era predefinit şi urma să treaca prin faţa celor mai importante obiective turistice ale capitalei Franţei. Un test care avea să schimbe total percepţia despre ce ?nseamnă o maşină electrică şi mai ales despre greutatea cu care ea se poate ?ncadra ?n peisajul contemporan al unei metropole. Te aşezi pe scaun, ?ţi aranjezi oglinzile, volanul, locul, spaţiul. Porneşti motorul şi ?ţi dai seama că auzi degeaba. ?ntr-o maşină electrică trebuie să vezi. Motivul: clasicul huruit de motor este ?nlocuit de un martor luminos care te anunţă pe bord, verde pe negru, că maşina e gata de plecare. Laşi fr?na de m?nă, bagi levierul ?n clasicul D şi ai pornit. Cel mai zgomotos moment ?n această ?nlănţuire de evenimente este cel ?n care fr?na de m?nă deblochează roţile.

Apropo de levierul cutiei de viteze, el este pus ?n maşină tocmai pentru ca cel de la volan să nu se simtă ?ntr-un soi de concept tangibil iar sentimentul familiar să dispară ?nainte să apară. Asta pentru că o maşină electrică nu are nevoie dec?t de o treaptă pentru ?nainte, iar acest lucru s-ar putea rezolva uşor prin apariţia unor butoane pe bord. Practic, i-MiEV e o maşină cu ceva ?n plus, nu un mijloc de transport ciudat.

Există unele diferenţe ?ntre modul de rulare al unei maşini de oraş electrice şi cel al uneia cu motor termic. ?n primul r?nd, cu i-MiEV pleci primul de la semafor. E o senzaţie ciudată să ai la dispoziţie toţi cei 180 Nm ?ncă de la primul milimetru al cursei pedalei de acceleraţie. Apoi, la o maşină electrică nu contează autonomia afişată, pentru că aceasta poate varia ?n sus sau ?n jos, ?n funcţie de cum conduci. Bateriile se pot ?ncărca prin fr?nare, astfel că, dacă ai norocul de a avea o bună parte din drumul de acasă la birou sau invers ?n pantă, vei avea surpriza de a vedea că bateria maşinii tale se umple. ?n rest, diferenţele sunt minime. i-MiEV poate duce fără probleme patru ocupanţi, are patru uşi iar portbagajul este ?n linia modelelor de segment mini.

După o plimbare de o oră prin centrul Parisului, din indicatorul digital al nivelului bateriei au dispărut doar două liniuţe din 16? Adică o jumătate de sfert. Şi asta la un mers c?t se poate de normal, cu franari c?t se poate de normal. Ba, uneori, chiar mai mult dec?t at?t, pentru că este foarte interesant să vezi cum maşina ta de trei metri se depărtează de ceilalţi la semafor.

?n total, Mitsubishi i-MiEV ?ţi oferă 150 de kilometri de autonomie. Altfel spus, dacă stai ?ntr-o parte a Bucureştiului şi ai locul de muncă ?n cealaltă parte, o ?ncărcare a bateriei ?ţi ajunge pentru minimum două-trei zile. Cu doi euro la fiecare ?ncărcare, 20 de euro pe lună pentru a-ţi umple maşina cu ceea ce odată era benzină nu e rău deloc. De ?ncărcat, maşina se umple ?n şase ore la o priză normală. O laşi seara ?n garaj şi treaba e terminată p?nă ?nspre dimineaţă. E adevărat, trebuie să ai garaj, iar asta e o problemă la noi. Selecţia clienţilor nu e una naturală.

E adevărat că aceste sentimente de pace, puritate şi linişte acustică te costă. ?n Rom?nia, maşina vine ?n primăvară. Nu ştim ?ncă preţul de la noi, dar - conform oficialilor Mitsubishi - i-MiEV va costa 30.000 - 35.000euro pe continent. Din acesta scădem eventualele bonusuri guvernamentale, dar sumele răm?n mari. Cel puţin la prima vedere.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Noi 05, 2010 4:34 pm

Interesanta masinuta... mai putin interiorul si pretul. ''Bonusuri guvernamentale''??? In .ro??

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Noi 09, 2010 9:44 pm

=)))

Sunt curios cat o sa coste taxa de inmatriculare la asta in romanica. Cum ? Nimic ??? Stati ca gaseste Boc`s acolo...

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Noi 26, 2010 6:08 pm

Producţia lui Mitsubishi i-MiEV a atins 5.000 unităţi

Mitsubishi Motor Corporation (MMC) a anunţat atingerea pe 23 noiembrie a producţiei de 5.000 unităţi pentru modelul său 100% electric, i-MiEV, construit la uzina Mizushima, Japonia.

MMC a fost primul producător auto ce a demarat producţia ?n masă a unui vehicul 100% electric, Mitsubishi i-MiEV, ?n iunie 2009. După o lună modelul a fost lansat oficial pe piaţa japoneză, iar Mitsubishi a v?ndut 3.000 unităţi către persoane fizice şi firme ?n toată ţara (p?nă la finalul lui octombrie 2010).

Mitsubishi a demarat de asemenea producţiei modelului i-MiEV cu specificaţii europene ?ncep?nd cu luna octombrie 2010 iar de acum urmează introducerea pe toate pieţele globale.

Pentru extinderea şi mai mult a scalei de producţie, Mitsubishi plănuieşte ca ?n 2011 să transfere o parte a producţiei curente de asamblare de pe linia de vehicule comerciale pe linia de asamblare a maşinilor mini, precum eK Wagon şi Mitsubishi i.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Noi 27, 2010 2:10 pm

E un pas bun inainte. Daca generatia urmatoare va fi bazata pe viitorul Colt si va avea un design mai digerabil si un interior bine finisat, cred ca vor vinde mult mai multe.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mar Ian 18, 2011 8:12 pm

Crash test ADAC

O sa fie la test drive i-miev? Ca sunt tare curios cum merge masinuta, mai ales ca are 180nm si Lancerul clasic de 2.0 are 176nm

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Feb 18, 2011 9:39 am

Electricul i-MiEV castiga prestigiosul Environmental Special Grand Prize

Scrie răspuns

Înapoi la “Alte modele Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori