Mitsubishi I-miev
Daca Subaru va comercializa din iulie automobilul electric STELLA EV, iata ca Mitsubishi vine cu o oferta pe masura:
modelul compact i-MIEV 100% electric. Masinuta va costa 47.000 de dolari (aproape la fel ca STELLA EV),
va fi v?nduta tot ?n Japonia, dar spre deosebire de competitorul sau direct aceasta va fi diponibila initial doar companiilor.
Clientii persoane fizice pot face comanda, dar acestia nu ?si vor prima masina dec?t ?n 2010.
Pretul este unul foarte mare, ?ntr-adevar, dar Mitsubishi vrea sa ?l aduca ?n jurul plafonului de 20.000 de dolari,
odata cu marirea productiei si recuperarea costurilor prilejuite de efortul financiar facut pentru scoaterea pe piata a modelului.
?n Japonia, datorita stimulentelor fiscale oferite de autoritati pentru achizitia de masini ecologice, cumparatorii pot ajunge sa plateasca
cu aproape 15.000 de dolari mai putin pentru masina.
Interesant este ca Mitsubishi nu a produs pana acum masini hibride, ci trece direct la un model electric prin acest i-MIEV.
modelul compact i-MIEV 100% electric. Masinuta va costa 47.000 de dolari (aproape la fel ca STELLA EV),
va fi v?nduta tot ?n Japonia, dar spre deosebire de competitorul sau direct aceasta va fi diponibila initial doar companiilor.
Clientii persoane fizice pot face comanda, dar acestia nu ?si vor prima masina dec?t ?n 2010.
Pretul este unul foarte mare, ?ntr-adevar, dar Mitsubishi vrea sa ?l aduca ?n jurul plafonului de 20.000 de dolari,
odata cu marirea productiei si recuperarea costurilor prilejuite de efortul financiar facut pentru scoaterea pe piata a modelului.
?n Japonia, datorita stimulentelor fiscale oferite de autoritati pentru achizitia de masini ecologice, cumparatorii pot ajunge sa plateasca
cu aproape 15.000 de dolari mai putin pentru masina.
Interesant este ca Mitsubishi nu a produs pana acum masini hibride, ci trece direct la un model electric prin acest i-MIEV.
- Fişiere ataşate
-
- i_MIEV.jpg (66.42 KiB) Vizualizat de 6974 ori
-
- i10.jpg (65.9 KiB) Vizualizat de 6974 ori
-
- i8.jpg (78.06 KiB) Vizualizat de 6995 ori
-
- i7.jpg (37.06 KiB) Vizualizat de 6984 ori
-
- i6.jpg (39.21 KiB) Vizualizat de 6976 ori
-
- i4.jpg (41.81 KiB) Vizualizat de 6976 ori
-
- i3.jpg (46.52 KiB) Vizualizat de 6978 ori
-
- i2.jpg (42.06 KiB) Vizualizat de 7008 ori
-
- i.jpg (45.32 KiB) Vizualizat de 6975 ori
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Danyutz:
Gandeste-te ca motorul electric care il echipeaza are un cuplu motor de 180 Nm de la 0 (zero) rpm, asa ca va urca pe Transfagarasan muult mai bine decat un lancer de 1.8 care are doar 178 Nm, insa diferenta de mase este net in favoarea IMIEV-ului - vezi demarajul de la 0 la 100 km/h in 9 secunde fata de 9.8, si asta la o putere de 63 CP.
Deci e OK - si extraurban s-ar putea ca autonomia sa fie un pic mai mare.
Eu unul mi l-as lua pentru foiala prin Bucuresti, mai ales ca la prizele noastre de 240 V s-ar incarca de seara pana dimineata.
Gandeste-te ca motorul electric care il echipeaza are un cuplu motor de 180 Nm de la 0 (zero) rpm, asa ca va urca pe Transfagarasan muult mai bine decat un lancer de 1.8 care are doar 178 Nm, insa diferenta de mase este net in favoarea IMIEV-ului - vezi demarajul de la 0 la 100 km/h in 9 secunde fata de 9.8, si asta la o putere de 63 CP.
Deci e OK - si extraurban s-ar putea ca autonomia sa fie un pic mai mare.
Eu unul mi l-as lua pentru foiala prin Bucuresti, mai ales ca la prizele noastre de 240 V s-ar incarca de seara pana dimineata.
QUOTE (Adriancar @ Aug 14 2009, 11:22 AM) Desigur , are 180 [Nm] dar cat timp ? Pe cand 1,8 ii are permanent !
La un pret convenabil ar fi ideal pentru Bucuresti (cu incarcare peste noapte) !
Are 180 NM de la 0 rpm pana la turatia maxima....in jur de 1500-2000 rpm...si normal tine pana se descarca bateriile....la fel ca la tine...pana nu mai ai benzina.
Oricum masina asta nu este facuta sa urce transfagarasanul.Daca ar costa 10000? eu mi-as cumpara asa ceva...ca pe a-2-a masina.Mai ales ca as lasa multe masini nemtesti si nu numai in urma cu buza umflata la pornirea de la semafor.
La un pret convenabil ar fi ideal pentru Bucuresti (cu incarcare peste noapte) !
Are 180 NM de la 0 rpm pana la turatia maxima....in jur de 1500-2000 rpm...si normal tine pana se descarca bateriile....la fel ca la tine...pana nu mai ai benzina.
Oricum masina asta nu este facuta sa urce transfagarasanul.Daca ar costa 10000? eu mi-as cumpara asa ceva...ca pe a-2-a masina.Mai ales ca as lasa multe masini nemtesti si nu numai in urma cu buza umflata la pornirea de la semafor.
Salut ,
Ceea ce vreau sa discut este, daca momentul la un vehicul electric se mentine constant (180 [Nm]) pe intreaga
durata a deplasari (autonomia), respectiv , maxim 160[km] ,in acest caz .
Daca bateriile ar avea aceeasi capacitate la sfarsitul deplasarii,adica daca alternatorul suplineste consumul (daca are), cred ca nu ar mai fi nevoie de reincarcare .Recuperarea energiei cinetice de la franare transformare nu va avea niciodata randamentul 1.
http://www.mitsubishi-motors.com/specia ... index.html
As vrea sa vad un grafic moment / timp(distanta) .
PS Pretul este unul prohibitiv : 45 000 dolari
Ceea ce vreau sa discut este, daca momentul la un vehicul electric se mentine constant (180 [Nm]) pe intreaga
durata a deplasari (autonomia), respectiv , maxim 160[km] ,in acest caz .
Daca bateriile ar avea aceeasi capacitate la sfarsitul deplasarii,adica daca alternatorul suplineste consumul (daca are), cred ca nu ar mai fi nevoie de reincarcare .Recuperarea energiei cinetice de la franare transformare nu va avea niciodata randamentul 1.
http://www.mitsubishi-motors.com/specia ... index.html
As vrea sa vad un grafic moment / timp(distanta) .
PS Pretul este unul prohibitiv : 45 000 dolari
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori