Pagina 1 din 6

Scris: Mar Iun 16, 2009 5:19 pm
de Tanaka
Daca Subaru va comercializa din iulie automobilul electric STELLA EV, iata ca Mitsubishi vine cu o oferta pe masura:
modelul compact i-MIEV 100% electric. Masinuta va costa 47.000 de dolari (aproape la fel ca STELLA EV),
va fi v?nduta tot ?n Japonia, dar spre deosebire de competitorul sau direct aceasta va fi diponibila initial doar companiilor.
Clientii persoane fizice pot face comanda, dar acestia nu ?si vor prima masina dec?t ?n 2010.

Pretul este unul foarte mare, ?ntr-adevar, dar Mitsubishi vrea sa ?l aduca ?n jurul plafonului de 20.000 de dolari,
odata cu marirea productiei si recuperarea costurilor prilejuite de efortul financiar facut pentru scoaterea pe piata a modelului.
?n Japonia, datorita stimulentelor fiscale oferite de autoritati pentru achizitia de masini ecologice, cumparatorii pot ajunge sa plateasca
cu aproape 15.000 de dolari mai putin pentru masina.

Interesant este ca Mitsubishi nu a produs pana acum masini hibride, ci trece direct la un model electric prin acest i-MIEV.

Scris: Mar Iun 23, 2009 5:16 pm
de Danyutz
Sta 6 ore la incarcat si are autonomie de 140-160km ... totusi, nu garantez ca urca Transfagarasanul blink:

Scris: Sâm Iul 04, 2009 5:57 am
de SickneS
nu cred ca o incarci pur si simplu de la priza de 220 V
deci nu mi se pare o alternativa buna !

Scris: Sâm Iul 04, 2009 11:47 am
de shadow2blade
ba da....cel putin asa e cu Tesla. Ala se incarca direct de la priza Interesanta treaba. Aia cu Transfagarasan...nu stiu ce sa zic....uita-te ce demaraj au troleibuzele Bine...nu comparam monstrul de pe troleibuz cu buburaza asta....dar oricum

Scris: Vin Aug 14, 2009 11:07 am
de DeBogdan
Danyutz:

Gandeste-te ca motorul electric care il echipeaza are un cuplu motor de 180 Nm de la 0 (zero) rpm, asa ca va urca pe Transfagarasan muult mai bine decat un lancer de 1.8 care are doar 178 Nm, insa diferenta de mase este net in favoarea IMIEV-ului - vezi demarajul de la 0 la 100 km/h in 9 secunde fata de 9.8, si asta la o putere de 63 CP.

Deci e OK - si extraurban s-ar putea ca autonomia sa fie un pic mai mare.

Eu unul mi l-as lua pentru foiala prin Bucuresti, mai ales ca la prizele noastre de 240 V s-ar incarca de seara pana dimineata.

Scris: Vin Aug 14, 2009 11:22 am
de Adriancar
Desigur , are 180 [Nm] dar cat timp ? Pe cand 1,8 ii are permanent !
La un pret convenabil ar fi ideal pentru Bucuresti (cu incarcare peste noapte) !

Scris: Vin Aug 14, 2009 1:07 pm
de DeBogdan

Scris: Vin Aug 14, 2009 2:35 pm
de Adriancar
Nu m-a ajutat deloc .

Scris: Vin Aug 14, 2009 11:18 pm
de and3yu
QUOTE (Adriancar @ Aug 14 2009, 11:22 AM) Desigur , are 180 [Nm] dar cat timp ? Pe cand 1,8 ii are permanent !
La un pret convenabil ar fi ideal pentru Bucuresti (cu incarcare peste noapte) !
Are 180 NM de la 0 rpm pana la turatia maxima....in jur de 1500-2000 rpm...si normal tine pana se descarca bateriile....la fel ca la tine...pana nu mai ai benzina.
Oricum masina asta nu este facuta sa urce transfagarasanul.Daca ar costa 10000? eu mi-as cumpara asa ceva...ca pe a-2-a masina.Mai ales ca as lasa multe masini nemtesti si nu numai in urma cu buza umflata la pornirea de la semafor.

Scris: Sâm Aug 15, 2009 10:01 am
de Adriancar
Salut ,

Ceea ce vreau sa discut este, daca momentul la un vehicul electric se mentine constant (180 [Nm]) pe intreaga
durata a deplasari (autonomia), respectiv , maxim 160[km] ,in acest caz .
Daca bateriile ar avea aceeasi capacitate la sfarsitul deplasarii,adica daca alternatorul suplineste consumul (daca are), cred ca nu ar mai fi nevoie de reincarcare .Recuperarea energiei cinetice de la franare transformare nu va avea niciodata randamentul 1.
http://www.mitsubishi-motors.com/specia ... index.html
As vrea sa vad un grafic moment / timp(distanta) .


PS Pretul este unul prohibitiv : 45 000 dolari