Info Generale Van-uri Mitsubishi

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi 3000GT, GTO, Eclipse, Grandis, Space Wagon, Diamante, Magna, Sigma, Verada, L300, L400, Delica si concept-car-uri
Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Sâm Noi 27, 2010 5:48 pm

) Un schimb cu un Pajero 1 nu vrea ? ? ) Normal ca as lua-o si acuma, daca as avea banii, dar trebuie intai sa-mi vand masina, apoi sa iau alta. Royal Exceed e cam varful dotarilor ?

B+E se face cam rarut, nu prea sunt multe firme care sa aibe categoria asta anume. Inainte (`90 - `00) era numita categoria "Aro cu remorca" ca depaseau amandoua 3500 kg. Acuma, e mai simplu B+E, iar costul E-ului e undeva pe la 400-600 ron, in fct de cum te "combini". Trebuie facuta iar legislatia, examen pe calc, apoi practic, vreo 2 parcari cu spatele si mers cateva sute de metri prin oras cu remorca in spate, ca sa vada militianu ca stii ca mai ai si coada dupa tine. In SV am gasit o firma care face aceasta cat, pe un Golf + remorca de 750 kg. Inca nu am dat de ei sa le cer un pret, dar am vazut de cateva ori masina prin oras, la datorie.

Avatar utilizator
silvik_hhh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 24, 2010 4:23 pm

Mesaj de silvik_hhh » Sâm Noi 27, 2010 7:14 pm

Da, Royal Exceed e varf de gama. Poate ai noroc si n-o vinde pana atunci..

Tu ai avut la vreun Pajero buton R/D lock = blocarea diferentialului spate?
Tocmai am aflat ca 4LLc insemna blocarea dif central si merge la viteza redusa (pe orice axa o roata va avea tractiune). Eu credeam ca blocheaza dif spate
Am inteles ca R/D lock e optional. Ar fi dificil de montat, in caz ca nu exista?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Sâm Noi 27, 2010 8:15 pm

Nu e dificil, dar nici simplu de adaugat blocant spate.
In principiu, ai de facut:
-Desfacut grup spate si pus altul cu blocant, dar sa fie cu acelasi raport ca cel de pe puntea fata.
-Montat compresor aer undeva sa nu fie la vedere, sa te incurce. Pajero 2 are compresorul in aripa stanga spate
-Montat contact compresor in bord.
-Tras fire electrice de la contact la compresor.
-Tras furtune de aer de la compresor la blocant.

Fiind la origine platforma de Pajero 2 , un blocant + accesoriile aferente originale, pot ajunge chiar si pana la 800-1000 E, dar se gasesc si la 400-500, insa mai rar. Am avut blocant spate doar pe 2 Pajero-uri, ambele mk 2, doar ca numai la unu functiona (3.0 V6). La celalalt avea o problema electrica ca nu pornea compresorul.

De altfel, cea mai buna metoda de a proba sistemul 4x4 la un mk 2, sau Delica, e urmatoarea:

Pe asfalt (de preferabil curat, sa fie aderenta mare), se cupleaza 4LLC si virat maxim intr-o directie (st/dr), se accelereaza putin. Daca 4x4 merge in parametri, atunci masina ar trebui sa se franeze de la sine, deoarece in viraj maxim, nici o roata din cele 4 nu au aceasi turatie. Cu aceasta ocazie, daca sunt probleme la capetele de planetare, ar trebui sa se auda un mic clancanit, dar nu e de speriat. Pot sa tina si ani buni pana cand sa cedeze de tot. Pentru blocantul spate, singura metoda de a afla daca functioneaza, e ridicarea unei roti spate cu cricul, pus in fct blocantul, apoi accelerat incet in fata.
Sa verifici sistemul de A/C, de obicei se mai scot compresoarele .
In rest, poate cel mai important lucru este sa verifici seriile de pe sasiu sa corespunda cu cele de pe hartie. Am auzit de multe cazuri in care seria era mancata de rugina, sau "atinsa" si nu se vedeau cifrele. La Pajero, seria de pe sasiu e sub roata dreapta spate, pe sasiu, inspre exterior (spre roata), dar cam la 20-30 cm in spatele centrului puntii. Banuiesc ca Delica, tot acolo o are. Orice alta serie de sasiu care se aflta scrisa pe tablite prinse in poc-nituri pe la compartimentul motor, sunt nule la o eventuala inmatriculare in RO sau BG.
Viteza economica la pajero cu aceeasi motorizare, este de 95-100 kmh, ne-cuplat (doar tract spate).

Daca ai sa ai nelamuriri sau intrebari cand vei fi peste hotare, in fata masinii, poti sa ma suni si in masura in care pot/stiu, te ajut cu placere: 0745.91.31.61

Avatar utilizator
silvik_hhh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 24, 2010 4:23 pm

Mesaj de silvik_hhh » Sâm Noi 27, 2010 8:51 pm

Multumesc mult pentru sfaturi si pentru eventualul ajutor.
Am sa-ti salvez numarul. Al meu este 0767 554 004 (Silviu), in caz ca vrei ceva de pe acolo.. Pe asta o sa am si roamingul activat.

Avatar utilizator
silvik_hhh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 24, 2010 4:23 pm

Mesaj de silvik_hhh » Mar Dec 07, 2010 1:15 am

M-am intors duminica din Anglia.
Cred ca am prins cea mai grea iarna din ultimii ani ai englezilor
Plecam cu emotii, nu eram sigur daca mai decolam. Seara de dinainte, pe situl aeroportului Luton scria ca zborurile din ziua ce urma aveau sa fie anulate. In fine, am decolat si aterizat fara probleme. De sus, Anglia era alba dar soselele mari deszapezite.

La aeroport, nu am mai inchiriat masina pt ca ce era ieftin nu mai era disponibil (nici in avans pe net pt ca mi-au spus ca se opreste 600 lire garantie din ct cardului).
Pana la urma am luat autobuzul (cam scump- 100 lire). La risc, pt ca daca nu era buna masina, alti bani, alta distractie.

Am schimbat busul la Heatrow. Culmea a fost ca, din toate autobuzele ce veneau si plecau la fix, al nostru a intaziat vreo 40-50 min din cauza vremii.. Dupa vreo 7 ore de calatorit, am ajuns pe inserate la locatie.

Am luat Delica, m-am dat putin cu ea, am strambat din nas ca sa mai las la pret dar fara succes. Deja lasase (la telefon) vreo 450 lire. Si m-a "amenintat" ca mai are deja 2 clienti dar i-a pus in stand-by pt ca aveam sa vin eu, de departe..
Fie! Am dat banu' , am facut contractul de vanzare dar nu am plecat decat a doua zi pt ca nici dealerul nu stia exact ce sectiune din talon sa pastreze si pe care sa mi-o dea. Era un caz nou pt el, era vb de export. A doua zi de dimineata a sunat la DVLA, ne-am intalnit, el a luat ce trebuia ca sa radieze masina, eu ce-mi ramanea

Am bagat motorina (1,3 lire / litru !!) si am dat talpa spre Londra, sa vada si ochiu' nostru Big Benu', paznicii palatului si roata de bicileta
Tot la risc am mers, fara asigurare, pt ca ei nu fac nerezidentilor.
Ajungem pe seara, asa ca am inoptat la marginea Londrei ne-am plimbat putin printre indienii din magazine si ne-am culcat, urmand ca a doua zi sa luam metroul spre centru. Dimineata, de frica sa nu ne ratacim si pentru ca era urat afara (nigea), hotaram sa taiem capitala cu masina, tot la risc, fara sa platim taxa de congestie. Dam un ocol pe acolo, facem poze din masina si plecam cu un gust amar: "nu e cine stie ce.." Oricum, nu se compara cu nemtii sau austriecii.

Plecam mai din timp decat era programat asa ca mai dau 100 euro la feribot. Faza tare a fost ca ne-am imbarcat dar noi nu stiam, credeam ca asteptam sa se deschida usa pt intrare dar , de fapt, intrasem si aia era usa de coborare. Abia dupa vreo 30 min ne-am dat seama, cand au inceput valurile mari si masina s-a miscat Deh, romanu vazuse doar bacuri d-ale noaste ruginite neacoperite..

Din Germania am luat nr provizorii ca sa am asigurare si carte verde. Am mai pierdut putin timpul pe acolo cautand un Fiat Punto dar fara succes (luasem unul cu rezervorul spart, l-am dat inapoi si acum o sa mi-l aduca pe platforma).

Stiu ca v-am plictisit dar poate ce am scris va fi de folos cuiva mai tarziu, eu cu siguranta as fi vrut sa gasesc un post ca asta inainte de plecare.

Acum, despre Delica:

Am luat modelul SWB exceed cu low roof, 2 trape electrice. E mai scund si, parca, mai "asezat". Are AC fata si spate, 8 locuri pe scaune (toate se rabateaza si se fac un mare pat). Fata de modelul cuCristal Roof, trapa din spate o poti deschide, nu doar s-o acoperi.

Consumul e 9-10% afara, mers cu 80-100. A luat si 160/h dar n-am incercat mai mult.
Se tine bine in curbe, in ciuda gabaritului.
Inainte, ma gandeam sa schimb volanul pe stanga dar acum nu mai vreau. In oras oricum se depaseste pe toate partile si vezi peste toti. Afara, e dezavantaj doar in curbele la stanga. In cele de dreapta vezi pe langa cel din fata, pe dreapta. Pe autostrazi nu ai niciun stress.
Pe mine m-a dus cu totul in jur de 3000 euro. Cred ca se merita sa dai atat pe un hotel ambulant 4x4

Mai multe impresii, dupa ce o testez pe teren.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Dec 07, 2010 5:19 am

Felicitari de achizitie si relatare. Abia astept un jurnal de bord al ei si multe, multe poze

Avatar utilizator
silvik_hhh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 24, 2010 4:23 pm

Mesaj de silvik_hhh » Mar Dec 07, 2010 12:36 pm

Multumesc!
Vor veni si pozele, in curand.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Dec 07, 2010 11:29 pm

Felicitari Silvik ! Citisem acu vreo doua zile, "alaturi", primele impresii despre masina. La consumul ala, sa inteleg ca e motorul de 2.5 td ? CV e manual ? Cum e sa schimbi cu stanga ? La aratura cum se comporta ? Si poate cel mai important, cat a costat numai masina (real, nu pe anunt) , fara alte costuri ?

Urmatorul Delicar, sper sa fiu eu

Avatar utilizator
silvik_hhh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 24, 2010 4:23 pm

Mesaj de silvik_hhh » Mie Dec 08, 2010 10:49 am

Salut! Merci!
Nu este 2,5 manuala, este 2,8 automata. Consumul de 9% e pe la 50 mile/h (80km/h) si 10% pe la 70 mile/h (110km/h).
In aratura nu am bagat-o inca, deocamdata stau cu ea in parcare pt ca mi-au expirat numerele provizorii de germania. Mai trebuie sa astept 1-2 saptamani pana imi trimite DVLA-ul talonul in numele meu si apoi o inscriu in Bulgaria.

Credeam ca am scris si cat a costat.. m-a luat valul Am dat 2000 lire, negociat de la 2450. I-am zis ca astia sunt toti banii mei
Oricum, am s-o pun la vanzare. Daca iau 3500 euro pe ea o dau, desi cred ca o sa-mi para rau.. dar atata timp cat castig cateva sute de euro e bine.

Oricum, tot Delica mi-as lua daca as vinde-o p-asta. Acelasi model.
Tu ai pus Pajero-ul la vanzare?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Dec 08, 2010 4:49 pm

L-am pus, insa nu am avut timp sa fac mare valva pe site-uri. Poate w.e. asta il "urc" peste tot ce tine de vanzare auto. Am fost la piata w.e. trecut cu el, toata lumea numai combinatii, chestii d`astea de imi venea sa plang Da de o dai daca debia ai luat-o ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Alte modele Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori