Pagina 1 din 2

Scris: Sâm Dec 11, 2010 2:47 pm
de Tanaka
Mitsubishi - lansează la Geneva un nou vehicul de clasă mică

Mitsubishi a dezvăluit primele detalii şi fotografii ale unui nou vehicul global de clasă mică ce va fi construit ?n Thailanda.
Modelul va fi prezentat ?n premieră la Salonul Auto de la Geneva şi va fi lansat pe piaţă cu motoare eficiente de 1.0 şi 1.2 litri.

Noua uzină, prima facilitate de producţie nouă a Mitsubishi din ultimii 16 ani, va avea o capacitate de 150.000 unităţi pe an,
şi ar putea fi extinsă p?nă la 300.000 unităţi p?nă ?n 2013.

Modelul va fi v?ndut pe pieţele emergente dar şi ?n Japonia, şi va avea un preţ de aproximativ 10.000 euro ?n Thailanda.
Noul model Mitsubishi va fi lansat pe piaţă cu motoare eficiente de 1.0 şi 1.2 litri.

PS: momentan producatorul nipon nu a dezvaluit numele acestui model,
in consecinta titlul topicului poate fi schimbat pe parcurs de catre moderatori, precum in cazul ASX.


Scris: Sâm Dec 11, 2010 3:23 pm
de daddybest
Arata frumos din desen. Sigur o sa fie frumos. Il asteptam cu nerabdare...

Scris: Sâm Dec 11, 2010 3:44 pm
de lev
Cred ca va iesti ceva foarte foarte misto.

Scris: Sâm Dec 11, 2010 3:47 pm
de metal_militia
Arata foarte bine. Daca se respecta conceptul la fel de bine ca la Lancer, o sa fie o masinuta foarte frumoasa, desi fata e de Fiesta si spatele de Scirocco.

Scris: Sâm Dec 11, 2010 11:37 pm
de andrei
N-ar fi rau sa fie un concept pentru viitoarea generatie de Colt. Ca la cum arata actuala...

Scris: Mar Dec 14, 2010 6:38 pm
de lvenoml
CU putin noroc o sa arate mai mult ca versiunea 2004-2009. Dar motor de 1000 si 1200 doar... e meh. 1200 turbo in schimb, ar fi ceva interesant.

Scris: Joi Ian 06, 2011 5:55 pm
de andrei
CS Concept, este un exercitiu de design realizat de catre Gabor Farkas pentru constructorul auto Mitsubishi.

Farkas isi imagineaza cum ar arata un succesor al modelului Mitsubishi Colt, masina fiind o progresie a liniilor intalnite in cazul modelului Colt CA (1992-1996), cu influente din partea Mitsubishi C50 (1988-1992), totul fiind adaptat pentru a raspunde exigentelor actuale de desing Mitubishi ( jet-fighter).

http://www.youtube.com/watch?v=i5Hcx0ZskMk

sursa: voom.ro

Scris: Mar Ian 18, 2011 4:52 pm
de the1
Nu imi place DELOC!



Mitsubishi Concept Global Small Car: NOUL COLT?

Mitsubishi a dezvaluit prima poza oficiala a noului vehicul global de clasa mica ce va fi construit ?n Thailanda, un posibil inlocuitor al actualului Colt.

Noul Mitsubishi ''global'' va fi pus in miscare doar de motoare cu cilindree redusa, de 1,0 litri şi 1,2 litri, doua propulsoare complet noi ce promit sa fie foarte economice si ecologice. Printre noutatile tehnice ce subliniaza caracterul ''verde'' al micutei japoneze sunt un sistem de franare cu recuperarea energiei la franare, o transmisie cu variatie continua CVT complet noua si o aerodinamica atent studiata care va reduce considerabil rezistenta la inaintare.

Noul model se va ansambla ?n Thailanda, intr-o cadenta initiala de 150.000 de unitati pe an si va fi exportat la nivel global.

Pana la lansarea oficiala, ce va avea loc in cadrul Salonului Auto de la Geneva, in luna martie, nu este clar daca acest concept prefigureaza noua generatie Colt sau un alt model, de buget, care va deveni astfel noul entry-level al gamei Mitsubishi.

http://www.garajul.ro/blog/2011/01/18/m ... noul-colt/

Scris: Mar Feb 08, 2011 8:17 pm
de Tanaka
Mitsubishi: "Noul Colt nu va fi un concurent al lui Dacia Sandero"

Oficialii echipei europene a celor de la Mitsubishi spun că noul Colt se va adresa unor clienți diferiți de cei cărora le este adresat Dacia Sandero.
"Sunt două concepte diferite", spun oficialii mărcii nipone.

Dacia nu este un concurent pentru Mitsubishi, pentru că cele două mărci se adresează unor clienți complet diferiți. Aceasta este opinia lui Daniel Nacass, directorul de comunicare al mărcii nipone, care a declarat că viitoarea generație Colt, care va ieși pe piață ?n toamna acestui an, nu ?și va baza logica pe atingerea celui mai mic preț de pe piață ?n clasa mică.

"Nu vedem Dacia ca pe un concurent direct. ?n primul r?nd, din punctul meu de vedere, Dacia nu se află ?n același segment. Și spun asta pentru că Sandero este mult prea mare pentru a se bate cu noul Colt. ?n al doilea r?nd, nu vom construi modelul nostru pentru a atinge cel mai mic preț posibil. Sund două concepte foarte diferite", crede oficialul mărcii nipone.

Conform declarațiilor lui Nacass, Colt va avea ca adversari direcți modelele clasice ale segmentului B, ?mpotriva cărora noul model de oraș al celor de la Mitsubishi va lupta ?nsă "cu argumente diferite".
Sursa


Scris: Mar Feb 08, 2011 9:28 pm
de andrei
http://mitsu.ro/site/2011/02/viitorul-m ... c8%9bie-2/

Mitsubishi pregătește o nouă generație Colt care va ?nota contra curentului actual din industria auto: va fi mai mic dec?t majoritatea concurenților din segment.

Oficialii Mitsubishi au declarat ?ntr-un interviu acordat Automarket.ro că noua generație a modelului Colt, care urmează să fie prefațată de prototipul Global Small Concept (GSC) la Salonul de la Geneva, va fi un model mai mic ?n dimensiuni dec?t actualul model. Strategia Mitsubishi vizează mai ales scăderea consumului, chiar dacă restul avantajelor unui model de clasa mică (cinci locuri, spațiu decent pentru portbagaj și un punctaj bun la testele de siguranță) vor răm?ne ?n picioare.

?Noul nostru model de serie va fi ?ncadrat ?n clasa mică, ?n segmentul B, dar va avea dimensiuni mai mici dec?t cele cu care ne-am obișnuit ?n acest segment. Dacă ne uităm ?n acest segment, cele mai multe modele au lungimea de 3.5-3.8 metri. Ba mai mult, Clio sau 207 ajung la patru metri. Sunt imense, nu mai poți spune că sunt mașini de segment mic. Cu GSC, vrem să revenim către ceea ce un vehicul din acest segment trebuie să fie. Să ne ?ntoarcem la motivul pentru care există aceste mașini?, a declarat pentru Automarket.ro Daniel Nacass, responsabilul de comunicare Mitsubishi Motors Europe. Acesta continuat prin sublinierea faptului că noul Colt nu va fi porivat de spațiul și elementele practice ale modelului actual: ?Evident, modelul nostru va putea găzdui cinci persoane fără probleme, va avea un punctaj bun EuroNCAP și tot ceea ce vrei de la o astfel de mașină. La fel de evident, va avea și un consum mai mic și emisii reduse. Pentru că o mașină mai mică este o mașină mai ușoară?

Conform oficialului mărcii nipone, lungimea redusă nu va fi un dezavantaj pentru noul Colt. ?Clienții nu intră ?n showroom-uri cu rigla?, spune Nacass.
IDENTIC ?N TOATĂ LUMEA

Noua generație a lui Mitsubishi Colt va fi lansată ?n toamna acestui an, cel mai probabil ?n cadrul Salonul de la Frankfurt, și va fi prezentă ?n aceeași formă pe toate piețele importante ale lumii. Constructorul japonez ?și schimbă astfel optica și strategia, după ce actualul Colt a fost prezentat ?n aceeași formă, dar cu soluții tehnice complet diferite pe piețele importante pe care Mitsubishi este prezent.

?Această strategie diferită nu mai are nicio logică din punctul de vedere al investițiilor financiare. Datorită internetului și a comunicării din ce ?n ce mai ușoare, gusturile oamenilor din ?ntreaga lume tind să se unifice din ce ?n ce mai mult. Niciodată nu trebuie să subestimăm puterea internetului. Am ajuns să ne uităm la aceleași lucruri, să facem aceleași lucruri, ?n același timp. Cine-ar fi crezut acum cinci ani că americanii vor ?ncepe să cumpere mașini din clasa mică? Americanii cumpără Honda Jazz, Toyota Yaris, Ford Fiesta, Fiat 500, VW se g?ndește să ducă acolo Polo. Este momentul perfect pentru noi să ducem Colt peste Ocean?, a ?ncheiat oficialul Mitsubishi.